-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція частини корпусів гострої коронарної недостатності та лабораторії радіоізотопних методів дослідження ДУ «ННЦ Інститут кардіології ім. акад. М.Д Стражеска» НАМН України за адресою: м. Київ, вул. Народного Ополчення, 5» І черга
Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої частини статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час проведення процедури закупівлі тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою, тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою.
Завершена
48 529 702.37
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 291 178.21 UAH
мін. крок: 0.6% або 291 178.21 UAH
Номер:
1dd3bd8924a747b8afc2edbfbf085dd7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-26-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.01.2022 00:00
Період моніторингу:
26.01.2022 13:58 - 17.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.01.2022 № 13
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2021-10-13-011926-b 13.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Укрвентпромпостач» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень до тендерної документації та внесення змін до неї, розгляд тендерної пропозиції, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення, своєчасності укладання договору про закупівлю та оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державної установи «Національний науковий центр «Інститут кардіології імені академіка М. Д. Стражеска» Національної академії медичних наук України (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протоколом тендерного комітету від 13.10.2021 № 02/41ПЗ-21, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю (далі - ТОВ «Укрвентпромпостач»), реєстр отриманих пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 08.11.2021, протокол засідання тендерного комітету від 15.11.2021 № 05/41ПЗ-21, від 18.11.2021 № 07/41ПЗ-21, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 30.11.2021 № 42/ТД-21 (далі – Договір), додаткова угода від 30.11.2021 № 1, додаткова угода від 28.12.2021 № 2, додаткова угода від 28.12.2021 № 3, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 04.02.2022 року.
За результатами моніторингу установлено, що для документального підтвердження кваліфікаційним критеріям, учасник на виконання вимог підпункту 1.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації повинен надати довідку про обладнання, будівельні машини і механізми учасника із зазначенням: його (їх) моделей; відомостей про його (їх) технічний стан; кількість його (їх) одиниць; відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається Учасником до виконання робіт за договором про закупівлю (власне або залучене чи належить субпідрядній організації).
Обов’язкова наявність в учасника або залучення учасником або наявність у субпідрядної організації або залучення субпідрядною організацією такого обладнання, будівельних машин і механізмів: не менше 1-го автомобіля бортового або самоскида (вантажопідйомністю не менше 3 т.); не менше 1-ї установки для ручного зварювання або перетворювача зварювального; не менше 1-ї установки для гідравлічних випробувань трубопроводів; не менше
1-го апарату для газового зварювання і різання; не менше 1-го вібратора поверхневого; не менше 2-х дрилей електричних; не менше 1-го пістолета монтажного; не менше 2-х перфораторів електричних чи електромагнітних; не менше 2-х шуруповертів; не менше 1-ї шліфувальної машини.
На виконання вимог підпункту 1.2 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати оригінали або належним чином завірені копії документів, що підтверджують право власності або залучення кожної позиції обладнання, будівельних машин і механізмів та іншої матеріально технічної бази, які зазначені в довідці про обладнання, будівельні машини і механізми учасника.
Учасник ТОВ «Укрвентпромпостач» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технології від 01.11.2021 № 1, в якій відсутня інформацію про апарат для газового зварювання і різання, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Укрвентпромпостач» відсутні копії документів, що підтверджують право власності або залучення апарату для газового зварювання і різання, чим не дотримано вимоги підпункту 1.2 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації.
Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, зокрема на виконання вимог підпунктів 1.1, 1.2 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації надати виправлену довідку, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; надати документи, що підтверджують право власності або залучення «не менше 1-го апарату для газового зварювання і різання».
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій.
При цьому Замовник установив учаснику ТОВ «Укрвентпромпостач» вимоги про усунення невідповідностей, шляхом надання документів (оборотно-сальдова відомість, або акт приймання-передачі, договір оренди (чи суборенди), або договір купівлі – продажу, або договір лізингу, або договір про надання послуг або договір про користування, або інший договір) відсутніх у складі тендерної пропозиції учасника, чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника
ТОВ «Укрвентпромпостач», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим у статті 16 Закону та уклав з ним Договір.
Крім того моніторингом установлено, що для підтвердження інформації про відповідність запропонованої системи ангіографічної інтервенційної технічним та якісним характеристикам, на виконання вимог додатку № 2 до тендерної документації учасник надає:
оригінал (-и) листа (-ів) від виробника (-ів) пропонованої учасником системи ангіографічної інтервенційної (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або від офіційно уповноваженого представника (-ів) (дилера (-ів) чи дистриб'ютора (-ів), тощо (з наданням відповідних документів від виробника (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів)), що підтверджують дилерство чи дистриб’ютерство, тощо), яким підтверджується можливість поставки/постачання Учаснику для потреб Державної установи «Національний науковий центр «Інститут кардіології імені академіка М.Д.Стражеска» Національної академії медичних наук України запропонованої учасником системи ангіографічної інтервенційної. Гарантійний лист повинен бути адресований замовнику, мати вихідний номер та дату, включати назву та модель пропонованої системи ангіографічної інтервенційної, посилання на номер ідентифікатора цієї закупівлі в електронній системі закупівель. (якщо Учасник не є виробником товару);
оригінал або копію декларації про відповідність чи документа (-ів), що підтверджує (-ють) можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного обладнання за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту, або документа (-ів), що підтверджує (-ють) відповідність медичного обладнання вимогам відповідного технічного регламенту, що затверджений постановою КМУ №753 або №754 або №755 від 02.10.2013р. та який застосовується до зазначеної продукції.
Матеріали та обладнання, які будуть використовуватись учасником для виконання робіт повинні мати, якщо це передбачено чинним законодавством України, сертифікати якості (відповідності), висновки санітарно-епідеміологічної (санітарно-гігієнічної) експертизи, тощо.
Учасник ТОВ «Укрвентпромпостач» у складі тендерної пропозиції надав лист – авторизацію Філіпс Медікал Системс Недерланд Б.В. ХВ523-20055JAA про те, що ТОВ «АФС Медицинтехнік» (вул. Саксаганського, 119, м. Київ, 01032) є авторизованим дистриб’ютором на території України та має право на участь у тендерах на території України, пропонуючи продукти виробництва «Філіпс Медікал Системс Недерланд Б.В.».
У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «Укрвентпромпостач» надав гарантійний лист ТОВ «АФС Медицинтехнік» від 15.10.2021 № 15.10-01 адресований Замовнику, про те, що є офіційним авторизованим дистриб’ютором виробника медичного обладнання «Філіпс Медікал Системс Недерланд Б.В.» в Україні, уповноважує ТОВ «Укрвентпромпостач» представляти продукцію виробництва даної компанії.
Водночас в складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «Укрвентпромпостач» надав декларацію про відповідність технічним регламентам щодо медичних виробів № XCR603-170193 підписану та скріплену печаткою уповноваженого представника Філіпс Медікал Системс Недерланд Б.В. ТОВ «Кратія Медтехніка» (вул. Богговутівська, 17-21, м. Київ, 04107) та сертифікат відповідності № PR.308-17, виданий органом з оцінки відповідностей ТОВ «Український науковий інститут сертифікації» уповноваженому представнику ТОВ «Кратія Медтехніка».
Слід зазначити, що в складі тендерної пропозиції
ТОВ «Укрвентпромпостач» відсутній лист від виробника Філіпс Медікал Системс Недерланд Б.В., яким підтверджують дилерство чи дистриб’ютерство, тощо ТОВ «Кратія Медтехніка», чим не дотримано вимоги додатку № 2 до тендерної документації.
Період усунення порушень:
18.02.2022 16:36 - 05.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
18.02.2022 16:36
Оскарження висновку в суді
Опис:
ДУ «ННЦ «Інститут кардіології ім акад. М.Д. Стражеска» НАМН України 25 травня 2022 року подано до Окружного адміністративного суду міста Києва позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі № UA-2021-10-13-011926-b, здійсненого Державною аудиторською службою України.
Дата публікації:
26.05.2022 15:47
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
a3ff86f2e2064ea5b20e8e13fcb8bcba
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.02.2022 12:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції частини корпусів гострої коронарної недостатності та лабораторії радіоізотопних методів дослідження ДУ «ННЦ Інститут кардіології ім. акад. М.Д Стражеска» НАМН України за адресою: м. Київ, вул. Народного Ополчення, 5» І черга (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-011926-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c2494c83e2b848919cb7f052c710265f
Назва:
Пояснення на запит щодо проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-13-011926-b
Дата опублікування:
04.02.2022 12:47
Опис:
Державна установа «Національний науковий центр «Інститут кардіології імені академіка М.Д.Стражеска» НАМН України (код за ЄДРПОУ – 02011893) (далі - Замовник) на запит Державної аудиторської служби України від 01 лютого 2022 року щодо проведення моніторингу процедури закупівлі (моніторинг UA-M-2022-01-26-000026 від 26.01.2022 р.), який оприлюднений в електронній системі публічних закупівель Prozorro, надає пояснення.
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 26.01.2022 р. № 13 «Про початок моніторингу процедур закупівель» розпочато моніторинг процедури закупівлі UA-2021-10-13-011926-b, предметом якої є «Реконструкція частини корпусів гострої коронарної недостатності та лабораторії радіоізотопних методів дослідження ДУ «ННЦ Інститут кардіології ім. акад. М.Д Стражеска» НАМН України за адресою: м. Київ, вул. Народного Ополчення, 5» І черга, код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи.
Для визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Реконструкція частини корпусів гострої коронарної недостатності та лабораторії радіоізотопних методів дослідження ДУ «ННЦ Інститут кардіології ім. акад. М.Д Стражеска» НАМН України за адресою: м. Київ, вул. Народного Ополчення, 5» І черга (далі – роботи), було використано розроблену та затверджену проєктно-кошторисну документацію, яка отримала позитивний висновок. Технічна специфікація містить заплановані обсяги робіт, відповідно до розробленої та затвердженої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу і отримала позитивний висновок.
Розмір очікуваної вартісті визначено відповідно до проєктно-кошторисної документацієї, яка пройшла експертизу і отримала позитивний висновок та в межах бюджетних призначень.
Очікувана вартість розраховувалася керуючись: наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275, очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевими виробничими нормами ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301.
Очікувану вартість предмета закупівлі «Реконструкція частини корпусів гострої коронарної недостатності та лабораторії радіоізотопних методів дослідження ДУ «ННЦ Інститут кардіології ім. акад. М.Д Стражеска» НАМН України за адресою: м. Київ, вул. Народного Ополчення, 5» І черга, код ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, визначено в розмірі: 48 529 702,37 грн., що відповідає розміру бюджетних призначень.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі надаємо:
https://strazhesko.org.ua/other/derzhavni-zakupivli/
https://strazhesko.org.ua/wp-content/uploads/2021/10/1634901884946096.pdf.