-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі Оржицького дошкільного навчального закладу «Дзвіночок» по вулиці Центральна,40 в смт Оржиця, Оржицького району, Полтавської області
Завершена
3 226 235.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 131.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 131.18 UAH
Номер:
00915b2d992449678b356070efe5ab0e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-20-000078
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.04.2022 00:00
Період моніторингу:
20.04.2022 16:21 - 17.05.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.04.2022 № 3-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 20.04.2022 № 3-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
1
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9
UA-2021-10-13-002654-a 13.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 травня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік
Відділу освіти виконавчого комітету Оржицької селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 13.10.2021 № 359, повідомлення про намір укласти договір від 10.12.2021, договір на капітальний ремонт покрівлі від 14.01.2022 № 6, пояснення Замовника, отримані через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель 03.05.2022.
Крім того, проаналізовані рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.11.2021 № 26341, від 05.01.2022 №184.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
05.05.2022 16:13 - 12.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
05.05.2022 16:13
Запити/Пояснення
Номер:
e74fb6478a3242d6ac0ec1c06460280b
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
28.04.2022 16:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі Оржицького дошкільного навчального закладу «Дзвіночок» по вулиці Центральна,40 в смт Оржиця, Оржицького району, Полтавської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-002654-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
dbc0b6d17d704a819952c7f9f03b80f3
Назва:
Пояснення відділу освіти виконавчого комітету Оржицької селищної ради у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі Оржицького дошкільного навчального закладу «Дзвіночок» по вулиці Центральна,40 в смт Оржиця, Оржицького району, Полтавської області
Дата опублікування:
03.05.2022 11:11
Опис:
Пояснення відділу освіти виконавчого комітету Оржицької селищної ради у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі Оржицького дошкільного навчального закладу «Дзвіночок» по вулиці Центральна,40 в смт Оржиця, Оржицького району, Полтавської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-002654-a):
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначений відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва Капітальний ремонт покрівлі Оржицького дошкільного навчального закладу «Дзвіночок» по вулиці Центральна, 40 в смт Оржиця, Оржицького району, Полтавської області . Передбачається укладення довготривалого договору строком на 2 роки. Закупівля проводиться на заплановану суму. Рішенням IX сесії 8 скликання Оржицької селищної ради від 11.06.2021 р. внесено зміни до бюджету Оржицької територіальної громади відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 19.05.2021 р. № 468-р про надання субвенції з державного бюджету Оржицькій селищній територіальній громаді у розмірі 1600 тис. грн. на здійснення заходів соціально-економічного розвитку територій, а саме : «Капітальний ремонт покрівлі Оржицького дошкільного навчального закладу «Дзвіночок» по вулиці Центральна, 40 в смт. Оржиця, Оржицького району, Полтавської області»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт від 06.05.2021 р № 34-21-П . Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку, локальних кошторисів визначено технічне завдання даної закупівлі передбачене Додатком 5 до Тендерної документації. Роботи повинні бути виконані відповідно до умов укладеного Договору з дотриманням Державних будівельних норм та стандартів, із застосуванням виробів та матеріалів, якість яких підтверджується відповідними сертифікатами та паспортами, з дотриманням безпечних умов праці та виконанням вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки. Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 із урахуванням змін та доповнень.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 3226235,20 грн. з ПДВ.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість капітального ремонту покрівлі визначалася з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ( що був чинний на момент оголошення процедури відкритих торгів), «Правил визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, дефектний акт та залишкову вартість даного об’єкту будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Посилання на сторінку власного веб-сайту , на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): http://orgviddilosvitu.ho.ua/diialnist/derzhavni-zakupivli/507-obgruntuvannya-zakupivli