• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

металопластикові вікна, двері, супутні вироби, міжкімнатні та металеві двері, протипожежні двері та люки

Завершена

2 196 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 960.00 UAH
Номер: 0ac47afac09749739a4e951d2e74b018
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-12-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.11.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 15.11.2021 10:53 - 07.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.11.2021 № 655 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби 12.11.2021 № 655 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-10-13-006202-c 13.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 73) 103-26-58, vkomisaruk23@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 11 статті 29, частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує в межах законодавства розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06.12.2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 13.10.2021 б/н (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СУЧАСНИЙ СВІТ БЦ» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 03.11.2021 № 1, повідомлення про намір укласти договір від 03.11.2021, договір від 15.11.2021 № 395, відповідь Замовника на запит органу фінансового контролю від 16.11.2021. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД. Так, пунктом 6.1 Додатку 4 до ТД визначено, що обов’язковою вимогою є проведення уточнюючих замірів кожного прорізу та виготовлення конструкцій по фактично уточненим розмірам. Для підтвердження здійснення замірів і фактичного виявлення обсягів робіт на кожному об’єкті у складі тендерної документації кожен учасник подає Акти огляду кожного об’єкту з підписом представника відповідного навчального закладу за встановленою формою. Однак, Переможцем не надано Акти огляду на такі об’єкти як: Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 11; Білоцерківський опорний ліцей-гімназія № 20 БМР Київської обл.; БНВК «Казка»; ДНЗ № 2 «Берегиня»; СДНЗ №9 «Тополинка»; ДНЗ № 13 «Пілот»; ДНЗ №30 «Росиночка»; Скребишівська гімназія-початкова школа БМР Київської обл.; Піщанська гімназія-початкова школа БМР Київської обл.; Шкарівський заклад дошкільної освіти «Веселка» БМР Київської обл.; Вільнотарасівський заклад дошкільної освіти «Пролісок» БМР Київської обл., чим не виконано вимоги пункту 6.1 Додатку 4 до ТД. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. На порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а уклав з ним договір від 15.11.2021 № 395 на суму 2 193 620,00 грн. Вищевказане призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII, відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Слід зазначити, що відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.05.2020 № 9264-р/пк-пз вимога щодо надання в складі пропозиції учасника Акту огляду об’єкту визначена дискримінаційною.
Період усунення порушень: 09.12.2021 16:10 - 24.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 09.12.2021 16:10

Запити/Пояснення