-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
металопластикові вікна, двері, супутні вироби, міжкімнатні та металеві двері, протипожежні двері та люки
Завершена
2 196 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 960.00 UAH
мін. крок: 1% або 21 960.00 UAH
Номер:
0ac47afac09749739a4e951d2e74b018
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-12-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.11.2021 00:00
Період моніторингу:
15.11.2021 10:53 - 07.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.11.2021 № 655
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
12.11.2021 № 655
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2021-10-13-006202-c 13.10.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 11 статті 29, частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує в межах законодавства розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06.12.2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 13.10.2021 б/н (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СУЧАСНИЙ СВІТ БЦ» (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 03.11.2021 № 1, повідомлення про намір укласти договір від 03.11.2021, договір від 15.11.2021 № 395, відповідь Замовника на запит органу фінансового контролю від 16.11.2021.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Так, пунктом 6.1 Додатку 4 до ТД визначено, що обов’язковою вимогою є проведення уточнюючих замірів кожного прорізу та виготовлення конструкцій по фактично уточненим розмірам. Для підтвердження здійснення замірів і фактичного виявлення обсягів робіт на кожному об’єкті у складі тендерної документації кожен учасник подає Акти огляду кожного об’єкту з підписом представника відповідного навчального закладу за встановленою формою.
Однак, Переможцем не надано Акти огляду на такі об’єкти як: Білоцерківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 11; Білоцерківський опорний ліцей-гімназія № 20 БМР Київської обл.; БНВК «Казка»; ДНЗ № 2 «Берегиня»; СДНЗ №9 «Тополинка»; ДНЗ № 13 «Пілот»; ДНЗ №30 «Росиночка»; Скребишівська гімназія-початкова школа БМР Київської обл.; Піщанська гімназія-початкова школа БМР Київської обл.; Шкарівський заклад дошкільної освіти «Веселка» БМР Київської обл.; Вільнотарасівський заклад дошкільної освіти «Пролісок» БМР Київської обл., чим не виконано вимоги пункту 6.1 Додатку 4 до ТД.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
На порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник не відхилив тендерну пропозицію Переможця у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а уклав з ним договір від 15.11.2021 № 395 на суму 2 193 620,00 грн.
Вищевказане призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII, відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Слід зазначити, що відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.05.2020 № 9264-р/пк-пз вимога щодо надання в складі пропозиції учасника Акту огляду об’єкту визначена дискримінаційною.
Період усунення порушень:
09.12.2021 16:10 - 24.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
09.12.2021 16:10
Запити/Пояснення
Номер:
34737c38244b4be0a3aafecdc2828992
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.11.2021 12:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.11.2021 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
171d588228ac4a41a8a457cef6691b62
Назва:
Заперечення
Дата опублікування:
14.12.2021 14:31
Опис:
до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-10-13-006202-c від 09 грудня 2021 року
У відповідь на висновок про результати моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ проведення закупівлі UA-2021-10-13-006202-c, надаємо аргументовані заперечення:
1. Переможцем надано Акти огляду всіх об’єктів відповідно до ДОДАТКУ 4 до Тендерної документації «Технічне завдання Карта комплектації (Технічне завдання)» (всього 53 заклади освіти), в тому числі БНВК «Казка» (сторінка 46 файлу «5.5. Акти оглядів об’єктів» документів пропозиції Учасника) та Вільнотарасівський заклад дошкільної освіти «Пролісок» БМР Київської обл. (сторінка 52 файлу «5.5. Акти оглядів об’єктів» документів пропозиції Учасника). Решта перерахованих у висновку про результати моніторингу закладів освіти відсутні у переліку «Технічного завдання», а згадуються лише у переліку «Дислокація закладів Управління освіти і науки БМР», в якому перераховані всі існуючі заклади освіти, підпорядковані Управлінню освіти і науки Білоцерківської міської ради, а не лише ті для яких передбачено було закупівлю вікон та дверей. Таким чином, вимоги п. 6.1 Додатку до ТД переможцем закупівлі були виконані.
2. Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». В даному випадку Акти оглядів об’єктів були включені до переліку документації, оскільки в процесі огляду місць встановлення конструкцій могли бути виявлені нюанси, які може виявити лише спеціаліст. Така умова не тільки доцільна, а й необхідна для врахування всіх тонкощів для об’єктивного прорахунку вартості предмету закупівлі. В протилежному випадку, при виявленні вищесказаних нюансів уже в процесі монтажу, це унеможливлювало б оперативне вирішення їх і подальшу витрату бюджетних коштів на «доробки». Крім того, згідно з п. 3 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» ми, як Замовники, забезпечили для всіх учасників вільний доступ до всіх перерахованих в «Технічному завданні» ТД закладів освіти. Тому дана вимога не може вважатися дискримінаційною.
Таким чином, Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради не було порушено вимог частини 11 статті 29, частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII.
Ураховуючи вищевикладене, просимо надати роз’яснення чому Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-13-006202-c вказано, що за результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини 11 статті 29, частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, якщо Переможцем торгів у складі тендерної пропозиції було надано всі документи, що вимагались Замовником та повністю виконано вимоги тендерної документації ?