-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт неврологічного відділення комунального некомерційного підприємства "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради, яке надає послуги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою СOVID - 19»
Завершена
6 055 565.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 277.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 277.82 UAH
Номер:
4d9ca62225a244d38bda883ebeeaee48
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-17-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2021 00:00
Період моніторингу:
17.11.2021 13:20 - 09.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
17.11.2021 №709
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 17.11.2021 №709
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-10-13-006183-c 13.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Карпатекобуд", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та із врахуванням відповіді Замовника – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 26 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "Карпатекобуд", протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.11.2021 року, договір від 24.11.2021 №389, відповідь Замовника від 25.11.2021 року.
Період усунення порушень:
26.11.2021 10:44 - 02.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
26.11.2021 10:44
Запити/Пояснення
Номер:
2f902fcd87f04cd28545acc86d84b14b
Назва:
запит на надання пояснення
Дата опублікування:
25.11.2021 10:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт неврологічного відділення комунального некомерційного підприємства "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради, яке надає послуги пацієнтам з гострою респіраторною хворобою СOVID - 19» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-13-006183-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ "Карпатекобуд" надання ним фінансової звітності малого підприємства (баланс) станом на 30.09.2021 року?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити документальне підтвердження.
Номер:
0c40469cf8524b9a913ec95fed1e147a
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
25.11.2021 14:03
Опис:
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби (Запит замовнику на пояснення в електронній системі закупівель Дата: 2021-11-25 10:34:47) повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 5 Розділу Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, які містяться у Додатку №1:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Разом з тим, Додатком №1 до тендерної документації не передбачено вимог щодо надання учасником документів щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, а встановлені вимоги щодо наявності в учасника процедури закупівлі:
- обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Законодавство та умови тендерної документації не передбачають обмежень щодо подання учасниками інших документів, які, на думку учасника, необхідно подати в складі тендерної пропозиції.