-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
« Капітальний ремонт покрівлі будівель А-1, А1-1, А2-1, А-2 та а-1 Малопетриківської філії Петриківського ОЗО І-ІІІ ступенів Петриківської селищної ради, за адресою: вул. Шкільна, 3а, с. Мала Петриківка, Дніпровського району, Дніпропетровської області». Коригування (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботиза ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника-45260000-7; ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013)
Завершена
6 142 069.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 61 420.00 UAH
мін. крок: 1% або 61 420.00 UAH
Номер:
025dd9ec19394ca39d159dad2c357c46
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-20-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.04.2022 00:00
Період моніторингу:
20.04.2022 16:17 - 17.05.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.04.2022 № 1-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 20.04.2022 №1-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-10-13-002550-a від 13.10.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: ¬¬¬04 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Петриківської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 13 жовтня 2021 року (далі – тендерна документація), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю « ГРІФІТ», повідомлення про намір укласти договір від 03.11.2021, договір від 16.11.2021 №62П-2021, додаткові угоди №1 від 16.11.2021, №2 від 15.12.2021.
Період усунення порушень:
04.05.2022 14:43 - 11.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.05.2022 14:43
Запити/Пояснення
Номер:
79e7e32a535a4cbf89bc6f1d418d2107
Назва:
запит на пояснення
Дата опублікування:
21.04.2022 13:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівель А-1, А1-1, А2-1, А-2 та а-1 Малопетриківської філії Петриківського ОЗО І-ІІІ ступенів Петриківської селищної ради, за адресою: вул. Шкільна, 3а, с. Мала Петриківка, Дніпровського району, Дніпропетровської області» - ДК:021:2015 : 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-002550-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5e42614cd5b44dee91c0c5beaa549af3
Назва:
Пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 « Капітальний ремонт покрівлі будівель А-1, А1-1, А2-1, А-2 та а-1 Малопетриківської філії Петриківського ОЗО І-ІІІ ступенів Петриківської селищної ради, за адресою: вул. Шкільна, 3а, с. Мала Петриківка, Дніпровського району, Дніпропетровської області». Коригування ) за номером ID: UA-2021-10-13-002550-a від 13.10.2021
Дата опублікування:
26.04.2022 16:58
Опис:
Управління освіти ,молоді та спорту Петриківської селищної ради , в межах своєї компетенції, надає наступні пояснення,щодо закупівлі « Капітальний ремонт покрівлі будівель А-1, А1-1, А2-1, А-2 та а-1 Малопетриківської філії Петриківського ОЗО І-ІІІ ступенів Петриківської селищної ради,за адресою: вул. Шкільна, 3а, с. Мала Петриківка, Дніпровського району, Дніпропетровської області». Коригування. (Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботиза ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника-45260000-7; ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013)за номером ID: UA-2021-10-13-002550-a. Для реалізації заходу були передбачені видатки (за рахунок залишку освітньої субвенції,який склався на 01.01.2021р. під програму «Освіта Петриківщини») за рішенням селищної ради від 29.04.2021р. №123-6/VIII на капітальний ремонт інших об’єктів КЕКВ 3132 в сумі 100,0 тис.грн., від 14.07.2021 №188-7/VIII в сумі 3215,050тис.грн.;за рахунок перерозподілу планових призначень в вересні 1915,814тис.грн. та в листопаді 2021року в сумі 462,136тис.грн. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом « Капітальний ремонт покрівлі будівель А-1, А1-1, А2-1, А-2 та а-1 Малопетриківської філії Петриківського ОЗО І-ІІІ ступенів Петриківської селищної ради,за адресою: вул. Шкільна, 3а, с. Мала Петриківка, Дніпровського району, Дніпропетровської області». Коригування.» Експертиза проведена філією державного підприємства «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА»у Дніпропетровській області.Дана норма закріплена у Наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої кошторисної документації та дефектного акту на роботи « Капітальний ремонт покрівлі будівель А-1, А1-1, А2-1, А-2 та а-1 Малопетриківської філії Петриківського ОЗО І-ІІІ ступенів Петриківської селищної ради,за адресою: вул. Шкільна, 3а, с. Мала Петриківка, Дніпровського району, Дніпропетровської області». Коригування.» Інформація розміщена на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів за посиланням https://osvita.petrykivka.dp.gov.ua/storage/app/sites/171/Zakupivli/tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-roboti-ua-2021-10-13-002550-a.pdf