-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ізолятори секційні Код ДК 021:2015 - 44110000-4 Конструкційні матеріали
Джерело фінансування – бюджетні кошти. Для реалізації проекту «Реконструкція споруд залізниці з електрифікацією дільниці Черкаси - імені Т. Шевченка регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» у Черкаській області» Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: згідно п. 2,3 Розділу III Тендерної документації.
Завершена
1 800 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Номер:
9c096abfc94c4bc8926375e22e99a491
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-14-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2022 00:00
Період моніторингу:
14.10.2022 15:30 - 04.11.2022 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
14.10.2022 № 299
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 14.10.2022 № 299
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
30 UA-2021-10-13-002539-a 13.10.2021 Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081200 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, визначення предмету закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності тендерної документації вимогам Закону №922, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СЛОВ'ЯНСЬКА КЕРАМІЧНА КОМПАНІЯ "УКРРЕСУРСИ", своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон №922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.12.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій від 09.12.2021 № 2569, тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛОВ'ЯНСЬКА КЕРАМІЧНА КОМПАНІЯ "УКРРЕСУРСИ" (далі - ТОВ "СЛОВ'ЯНСЬКА КЕРАМІЧНА КОМПАНІЯ "УКРРЕСУРСИ"), повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 09.12.2021, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 22.12.2021, договір поставки за бюджетні кошти від 21.12.2021 №ОД/НХ-21-904-НЮ та додаткову угоду до нього від 07.02.2022 №1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія) від 15.11.2021 №25633-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 25.10.2022.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо процедури закупівлі UA-2021-10-13-002539-a встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель.
Період усунення порушень:
31.10.2022 09:45 - 04.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.10.2022 09:45
Запити/Пояснення
Номер:
85c5f1de8e104aa98618bf76d460e13d
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
20.10.2022 18:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ДК021-2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-002539-a) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 постала в потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Також, необхідно надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
7b015cb4bf9842e09d482bf7a3871c24
Назва:
щодо заданих питань у межах проведення моніторингу UA-M-2022-10-14-000055
Дата опублікування:
25.10.2022 10:51
Опис:
ПОЯСНЕННЯ щодо заданих питань
у межах проведення моніторингу
UA-M-2022-10-14-000055
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПОЯСНЕННЯ на Запит про надання пояснень у ході моніторингу закупівлі UA-2021-10-13-002539-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Згідно вищенаведеного питання запиту ДАСУ надаємо пояснення:
Згідно планів по господарству електропостачання регіональна філія «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» на 2021 рік була передбачена закупівля Ізолятори Код ДК 021:2015 – 44110000-4Конструкційні матеріали – в кількості - 6 шт, для реалізації проекту Президента України «Велике Будівництво» «Будівництво колії. Електрифікація ділянки Черкаси - Шевченко.
Згідно діючого на філії порядку закупівель, технічні вимоги до предмету закупівлі були сформовані на основі «Техніко-економічного обґрунтування закупівлі», розробленого службою – замовником (службою електропостачання), узгодженого з причетними, та затвердженого встановленим порядком. (копії додаються).
Очікувана вартість закупівлі визначалась з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі Методика). Відповідно до Методики, а саме п. 1 розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» в якості очікуваної вартості закупівлі прийнято найнижчу ціну з отриманих комерційних пропозицій. В результаті проведеного моніторингу регіональна філія «Одеська залізниця» отримані комерційні пропозиції від учасників. (копії додаються).
На підставі отриманих комерційних пропозицій було сформовано очікувальну вартість предмету закупівлі, на електронному майданчику «smarttender.biz» PROZOPO оприлюднено річний план закупівель UA-P-2021-10-08-002627-a та оголошено торги.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Згідно вищенаведеного питання запиту ДАСУ надаємо пояснення:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розмір очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті оdz.gov.ua. в розділі «Закупівлі» - «Активні торги» за посиланням на предмет закупівлі та його унікальний номер оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу, так як на зазначеному веб-сайті Замовника встановлена можливість відображення дзеркала його закупівель.
Додатки:
1. Техніко-економічні обґрунтування закупівлі;
2. Комерційна пропозиція ТОВ «Лідер-Прогрес» від 26.07.2021 № 2607/1; комерційна пропозиція ТОВ «Веста » від 19.02.2021 №0149; комерційна пропозиція ТОВ «КС Енергія» від 21.07.2021 № 76.
Заступник начальника служби організації
та проведення закупівель Дмитро ТЮРІН
вик. Васильєва
тел. (048) 727-29-96