• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

«Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Черняховського у м. Одесі» (коригування)

Площа покриття, що підлягає капітальному ремонту складає 2 621, 78 м²

Завершена

16 506 564.00 UAH з ПДВ
Номер: 806ea297e576492bb8b2fb6ba9fe48f7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-14-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.02.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 14.02.2022 16:21 - 10.03.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 14.02.2022 № 89 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.02.2022 №89 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2021-10-13-002465-a 13.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів з недопущення вказаних порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 березня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення (прийняття рішення про відміну торгів). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління дорожнього господарства Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік за номером UA-P-2021-10-13-002419-a , повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) за номером ID: UA-2021-10-13-002465-a, протокол проведення переговорної процедури від 13.10.2021 №149, Договір від 25.10.2021 № 43, Додаткова угода № 1 від 05.11.2021, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 22.02.2022. Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Так, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-10-13-002465-a, наявна інформація з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, щодо наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі з підстав визначених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону, зокрема: у зв’язку із виникненням потреби у закупівлі додаткових робіт, не передбачених проектом, виникла необхідність у коригуванні проекту по закупівлі. Однак, в порушенням вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури за номером ID: UA-2021-10-13-002465-a відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі (документальне підтвердження). Тобто, з урахуванням наданих Замовником пояснень та документів, переговорна процедура закупівлі застосована Замовником за наявності умов, передбачених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону, проте з порушенням вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами застосування переговорної процедури закупівлі Замовником укладено Договір від 25.10.2021 № 43 з ТОВ «Ростдорстрой».
Період усунення порушень: 10.03.2022 13:55 - 25.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 10.03.2022 13:55

Запити/Пояснення