-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Деталі контактної мережі Код ДК 021:2015 - 31220000-4 Елементи електричних схем
Джерело фінансування – бюджетні кошти. Для реалізації проекту «Реконструкція споруд залізниці з електрифікацією дільниці Черкаси - імені Т. Шевченка регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» у Черкаській області» Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: згідно п. 2,3 Розділу III Тендерної документації.
Завершена
2 705 880.20
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 529.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 529.40 UAH
Номер:
8839a070b8be4dd1b3d0fb837fc5ef3f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-01-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.11.2022 00:00
Період моніторингу:
01.12.2022 09:23 - 23.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.11.2022 №38-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 30 листопада 2022 року № 38-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-10-13-002367-a від 13.10.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору; оприлюднення договору про закупівлю, виконання Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством,– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2021-10-08-005940-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням тендерного комітету із закупівлі матеріально-технічних ресурсів та продуктів харчування від 09.11.2021 № 2312; протоколи засідань тендерного комітету від 28.10.2021 № 2228, від 09.11.2021 № 2312; обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості закупівлі; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол від 25.11.2021 № 2478 про продовження строку розгляду тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.11.2021 № 2492; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІАДУК КОМПЛЕКС»; повідомлення про намір укласти договір від 01.12.2021; договір поставки від 14.12.2021 № ОД/НХ-21-871-НЮ (далі – Договір № ОД/НХ-21-871-7170); додаткова угода до Договору ОД/НХ-21-871-НЮ; повідомлення про внесення змін до Договору ОД/НХ-21-871-НЮ від 31.01.2022; пояснення Замовника із документами, надане через електронну систему закупівель від 09.12.2022; рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.11.2021 № 25349-р/пк-пз.
Період усунення порушень:
13.12.2022 15:54 - 17.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
13.12.2022 15:54
Запити/Пояснення
Номер:
0c29a9e4a91341c3b652f1c0bb01caba
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.12.2022 09:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Деталі контактної мережі Код ДК 021:2015:31220000-4 Елементи електричних схем» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-002367-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4f63714141da463cbc509bf2913529d4
Назва:
ПОЯСНЕННЯ щодо заданих питань у межах проведення моніторингу UA-M-2022-12-01-000003
Дата опублікування:
09.12.2022 12:00
Опис:
ПОЯСНЕННЯ щодо заданих питань
у межах проведення моніторингу
UA-M-2022-12-01-000003
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПОЯСНЕННЯ на Запит про надання пояснень у ході моніторингу закупівлі UA-2021-10-13-002367-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Згідно вищенаведеного питання запиту ДАСУ надаємо пояснення:
Згідно планів по господарству електропостачання регіональна філія «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» на 2021 рік була передбачена закупівля Деталі контактної мережі Код ДК 021:2015 – 31220000-4 Елементи електричних схем – в кількості - 7 021шт, для реалізації проекту Президента України «Велике Будівництво» «Будівництво колії. Електрифікація ділянки Черкаси - Шевченко.
Згідно діючого на філії порядку закупівель, технічні вимоги до предмету закупівлі були сформовані на основі «Техніко-економічного обґрунтування закупівлі», розробленого службою – замовником (службою електропостачання), узгодженого з причетними, та затвердженого встановленим порядком. (копії додаються).
Очікувана вартість закупівлі визначалась з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі Методика). Відповідно до Методики, а саме п. 1 розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» в якості очікуваної вартості закупівлі прийнято найнижчу ціну з отриманих комерційних пропозицій. В результаті проведеного моніторингу регіональна філія «Одеська залізниця» отримані комерційні пропозиції від учасників. (копії додаються).
На підставі отриманих комерційних пропозицій було сформовано очікувальну вартість предмету закупівлі, на електронному майданчику «smarttender.biz» PROZOPO оприлюднено річний план закупівель UA-P-2021-10-08-005940-b та оголошено торги.
2. Також, необхідно надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів (зі змінами).
Згідно вищенаведеного питання запиту ДАСУ надаємо пояснення:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розмір очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті оdz.gov.ua. в розділі «Закупівлі» - «Активні торги» за посиланням на предмет закупівлі та його унікальний номер оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу, так як на зазначеному веб-сайті Замовника встановлена можливість відображення дзеркала його закупівель.
Додатки:
1. ТЕО 1, ТЕО 2, ТЕО 3;
2. Комерційні пропозиції:ТОВ «Лідер-Прогрес» №21 від 21.09.2021р; ТОВ «КС Енергія» № 8 від 22.09.2021; ТОВ « ЛМЗ Веста» №0277 від 20.09.2021р .
Заступник начальника служби організації
та проведення закупівель Дмитро ТЮРІН
НХО
вик. Васильєва
тел. (048) 727-29-96