-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Арматура контактної мережі (компенсатори, жорсткі роспорки фіксаторів) Код ДК 021:2015 - 44210000-5 Конструкції та їх частини
Джерело фінансування – бюджетні кошти. Для реалізації проекту «Реконструкція споруд залізниці з електрифікацією дільниці Черкаси - імені Т. Шевченка регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» у Черкаській області» Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: згідно п. 2,3 Розділу III Тендерної документації.
Завершена
2 437 440.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 187.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 187.20 UAH
Номер:
12d5e087c28f480dbf6529b7642c93aa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-25-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.11.2022 00:00
Період моніторингу:
25.11.2022 13:54 - 17.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.11.2022 № 62
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення Державної аудиторської служби України від 05.09.2022 № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.11.2022 № 62
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-10-13-002326-a 13.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональна філія «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2021 рік за номером ID: UA-P-2021-10-08-001284-c; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджена рішенням тендерного комітету від 26.11.2021 № 2484, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРЕЙД ІНДЕКС КОМПАНІ», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця відкритих торгів від 14.12.2021 № 2587, повідомлення про намір укласти договір від 15.12.2021, Договір поставки за бюджетні кошти № ОД/НХ-21-960-НЮ від 30.12.2021, Додаткова угода № 1 від 31.01.2022 до Договору № ОД/НХ-21-960-НЮ від 30.12.2021, рішення Органу оскарження від 03.11.2021 № 24931-р/пк-пз, від 30.11.21 №26693-р/пк-пз, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 01.12.2022.
З врахуванням розгляду Органом оскарження скарги ТОВ ІНФІНІТ ТРЕЙД та прийняття відповідного рішення за результатами такого розгляду, моніторинг щодо питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не проводився.
Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРЕЙД ІНДЕКС КОМПАНІ», пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, та прийнято рішення про намір укласти договір з ним.
Між Замовником та переможцем торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «ТРЕЙД ІНДЕКС КОМПАНІ» укладено Договір поставки за бюджетні кошти № ОД/НХ-21-960-НЮ від 30.12.2021.
Період усунення порушень:
06.12.2022 16:13 - 10.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.12.2022 16:13
Запити/Пояснення
Номер:
2d82519b34374c22981b41d507cc9003
Назва:
Запит Замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
28.11.2022 10:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Арматура контактної мережі (компенсатори, жорсткі роспорки фіксаторів) Код ДК 021:2015 - 44210000-5 Конструкції та їх частини», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID:UA-2021-10-13-002326-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення на посилання сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
bc1c5cc574214b38b29a4550c3dc4ad8
Назва:
ПОЯСНЕННЯ щодо заданих питань у межах проведення моніторингу UA-M-2022-11-25-000013
Дата опублікування:
01.12.2022 13:18
Опис:
ПОЯСНЕННЯ щодо заданих питань
у межах проведення моніторингу
UA-M-2022-11-25-000013
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПОЯСНЕННЯ на Запит про надання пояснень у ході моніторингу закупівлі UA-2021-10-13-002326-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ).
1. Просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
Згідно вищенаведеного питання запиту ДАСУ надаємо пояснення:
Згідно планів по господарству електропостачання регіональна філія «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» на 2021 рік була передбачена Арматура контактної мережі Код ДК 021:2015 - 44210000-5 Конструкції та їх частини – в кількості -824 шт, для реалізації проекту Президента України «Велике Будівництво» «Будівництво колії. Електрифікація ділянки Черкаси - Шевченко.
Згідно діючого на філії порядку закупівель, технічні вимоги до предмету закупівлі були сформовані на основі «Техніко-економічного обґрунтування закупівлі», розробленого службою – замовником (службою електропостачання), узгодженого з причетними, та затвердженого встановленим порядком. (копії додаються).
Очікувана вартість закупівлі визначалась з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі Методика). Відповідно до Методики, а саме п. 1 розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» в якості очікуваної вартості закупівлі прийнято найнижчу ціну з отриманих комерційних пропозицій. В результаті проведеного моніторингу регіональна філія «Одеська залізниця» отримані комерційні пропозиції від учасників. (копії додаються).
На підставі отриманих комерційних пропозицій було сформовано очікувальну вартість предмету закупівлі, на електронному майданчику «smarttender.biz» PROZOPO оприлюднено річний план закупівель UA-P-2021-10-08-001284-c та оголошено торги.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Згідно вищенаведеного питання запиту ДАСУ надаємо пояснення:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розмір очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на веб-сайті оdz.gov.ua. в розділі «Закупівлі» - «Активні торги» за посиланням на предмет закупівлі та його унікальний номер оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу, так як на зазначеному веб-сайті Замовника встановлена можливість відображення дзеркала його закупівель.
Додатки:
1. Техніко-економічні обґрунтування закупівлі;
2. ТЕО 2;
3. Комерційна пропозиція ТОВ «КС Енергія» від 19.07.2021; комерційна пропозиція ТОВ «Лідер –Прогрес» від 19.07.2021 №1907/2; комерційна пропозиція ТОВ «ВКФ Комета» від 19.07.2021 №20; комерційна пропозиція ТОВ «Веста» від 19.07.2021 №0144.
Заступник начальника служби організації
та проведення закупівель Дмитро ТЮРІН
вик. Васильєва
тел. (048) 727-29-96