Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською або російською мовами. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному або російськомовному тексту. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Завершена
1 647 734.00UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Період моніторингу:28.11.2022 11:51 - 20.12.2022 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.11.2022
№ 54-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 28.11.2022 №54-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
16. UA-2021-10-13-004909-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону, дотримання вимог постанови № 710, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій учасників ПП «Волинь-Торг Галичина» та ТОВ «Волинь-Торг Рівне», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 15 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель ВП «Рівненська АЕС» ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ПП «Волинь-Торг Галичина» та ТОВ «Волинь-Торг Рівне», протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.11.2022, витяг з протоколу тендерного комітету від 03.12.2021 року № 91, повідомлення про намір укласти договір від 03.12.2021 року, договір про закупівлю від 21.12.2021 року № 53-122-01-21-11603, додаткові угоди від 24.03.2022 року № 1, від 21.06.2022 року № 2 та від 06.10.2022 року № 3, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 25.03.2022, від 22.06.2022, від 10.10.2022, пояснення Замовника від 30.11.2022 року та від 15.12.2022 року надані через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:16.12.2022 20:23 - 22.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:16.12.2022 20:23
Запити/Пояснення
58177
Номер:5af18834b02549afb37fae1def12b556
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:29.11.2022 13:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:03.12.2022 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479560
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 68) 518-55-12 80685185512@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Молочні продукти різні» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-004909-c) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
p7s
sign.p7s
58347
Номер:d27ee4735425401e831ace7794337cc9
Назва:Відповідь на запит Держаудитслужби України від 29.11.2022
34400, Україна, Рівненська область, Вараш, Вараш, Територія Рівненської АЕС
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:Щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до ДСТУ по кожному конкретному товару та викладені в Додатку 2 до ТД. Визначення потреби в товарах (кількісні та якісні характеристики) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності Замовника в минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань Замовника. Окрім цього, кількісна характеристика предмета закупівлі визначається згідно «Положення про порядок забезпечення лікувально-профілактичним харчуванням та молоком чи іншими рівноцінними харчовими продуктами працівників ВП «Рівненська АЕС», зайнятих на роботах з особливо шкідливими та шкідливими умовами праці» 082-4-П-СОП.
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості. Відповідно до статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів та відповідно до Положення про формування Бюджету ДП «НАЕК «Енергоатом» ПЛ-Д.0.04.224-19. Запланована закупівля включається до річного плану закупівель, відповідно, закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що у річному плані закупівель замовник може вказати розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість – це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 року № 275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилось методом порівняння ринкових цін, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару ( тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо); 2) отримання комерційних ( цінових ) пропозицій від виробників (дилерів), постачальників; 3) проведення підготовки даних для розрахунку очікуваної вартості закупівлі на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. В результаті оформлюється інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі з використанням усіх актуальних джерел інформації та використанням зазначеної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі. Таким чином, в річному плані закупівель Замовник зазначає очікувану вартість закупівлі відповідно до бюджетних призначень (виділених коштів), джерелом фінансування ДП «НАЕК «Енергоатом»» є власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Посилання на сторінку власного веб-сайту - https://www.rnpp.rv.ua/assets/docs/procurement/2021-10-18_09-09_7437-%D0%92%D0%A2_%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BD%D0%B0_%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%87%D0%BD__%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%B8_%D1%80_%D0%B7%D0%BD__2022.docx. (від 18.10.2021)
p7s
sign.p7s
59430
Номер:4357ec7f59ee489c8753cbd3d736b1d0
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:13.12.2022 17:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:17.12.2022 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479560
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 68) 518-55-12 80685185512@ukr.net
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Відповідно до частини 5 статті 41 Закону встановлено імперативну умову, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі.
Слід зазначити, що в роз’ясненні Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 24.11.2020 року № 3304-04/69987-06 зазначено, що внесення змін до договору про закупівлю на підставі частини 5 статті 41 Закону має відбуватися шляхом укладення додаткової угоди, а також бути обґрунтованим та документально підтвердженим у спосіб, встановлений у договорі.
Крім того, зазначено, що сторони можуть внести зміни до договору про закупівлю у випадку покращення якості предмета закупівлі за умови, що така зміна не призведе до зміни предмета закупівлі та буде відповідати тендерній документації в частині встановлення вимог та функціональних характеристик до предмета закупівлі і є покращенням його якості.
В ході проведення моніторингу встановлено, що відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом", додатковими угодами від 24.03.2022 року № 1 та від 21.06.2022 року № 2 до договору про закупівлю від 21.12.2021 року № 53-122-01-21-11603, укладеного з ПП Волинь-Торг Галичина, сторонами внесено зміни до істотних умов договору в частині покращення якості предмета закупівлі за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю та внесена зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію та обґрунтування щодо законодавчих підстав укладання додаткових угод від 24.03.2022 року № 1 та від 21.06.2022 року № 2 до вказаного договору які замінено.
Пояснення та копії документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
59634
Номер:b49f681396514b8d89063c05922e4b3e
Назва:Відповідь на запит Держаудитслужби України від 13.12.2022
34400, Україна, Рівненська область, Вараш, Вараш, Територія Рівненської АЕС
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:В звязку зі зміною податкового законодавства в період дії воєнного стану, до договору були внесені відповідні зміни щодо реєстрації податкових накладних. Слід зазначити, що зміни, внесені цими додатковими угодами не є змінами до істотних умов договору в розумінні ЗУ "Про публічні закупівлі" та не підлягають оприлюдненю, однак Замовник вважає за необхідне їх відобразити в електронній системі закупівель, оскільки вказані зміни стосуються умов розрахунків на період дії воєнного стану в Україні та пов'язані з реєстрацією податкових накладних в ЄРПН у цей період.