-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вул. І. Франка у с. Зарудці Львівської МТГ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (детальніше в Тендерній документації). Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначено в п. 2 та п.3 Розділу 3 ТД. Роботи по даному об'єкті планується виконувати в період з 2021 по 2024 рік за умови виділення фінансування Замовнику у наступних бюджетних періодах.
Завершена
28 184 386.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 140 922.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 140 922.00 UAH
Номер:
806d9fe7e8ee4404aebe6c3e0f2476f3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-07-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.12.2021 00:00
Період моніторингу:
07.12.2021 16:45 - 30.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
06.12.2021 № 600
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 06.12.2021 № 600
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-10-13-002964-c 13.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанови № 710 – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 13.10.2021 № 1/70/21, тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «Рома» (далі – ПП «Рома»), повідомлення про рішення тендерного комітету щодо продовження розгляду тендерної пропозиції учасника від 05.11.2021, протокол засідання тендерного комітету від 09.11.2021 № 3/70/21, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 09.11.2021, договір, укладений між Замовником та ПП «Рома» від 22.11.2021 № 290/Т/21, пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
16.12.2021 11:27 - 22.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
16.12.2021 11:27
Запити/Пояснення
Номер:
afedbe191b4c4a0589267f79fa64d611
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.12.2021 16:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт по об’єкту «Капітальний ремонт вул. І.Франка у с. Зарудці Львівської МТГ» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-002964-с) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
026e29d74e7b40e780a2f56c2449e681
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
14.12.2021 17:07
Опис:
з приводу визначення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості на процедуру закупівлі закупівлі «Капітальний ремонт вул. І. Франка у с. Зарудці Львівської МТГ» (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – капітальний ремонт та реставрація) (оголошення № UA-2021-10-13-002964-c)
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» головні розпорядники бюджетних коштів повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначається, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до ч. 1 ст. 877 Цивільного кодексу України підрядник зобов'язаний здійснювати будівництво та пов'язані з ним будівельні роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт.
Під час розроблення тендерної документації та визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, проводилось у відповідності до розробленої генеральним проектувальником та затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт вул. І. Франка у с. Зарудці Львівської МТГ», яка пройшла експертизу експертною організацією.
Очікувана вартість закупівлі розраховувалась Замовником відповідно до ціни, визначеної проектно-кошторисною документацією по об’єкту «Капітальний ремонт вул. І. Франка у с. Зарудці Львівської МТГ», яка пройшла експертизу експертною організацією. Бюджетні призначення визначено в ухвалі Львівської міської ради від 25.03.2021 №326 «Про внесення змін до розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2021 рік».
Додатково повідомляємо, що роботи по даному об'єкті планується виконувати в період з 2021 по 2024 рік за умови виділення фінансування Замовнику у наступних бюджетних періодах.
Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Львівської міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі до даної процедури закупівлі - https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/shevchenkivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/19919/download?cf_id=36.