• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вул. І. Франка у с. Зарудці Львівської МТГ

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова (детальніше в Тендерній документації). Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій визначено в п. 2 та п.3 Розділу 3 ТД. Роботи по даному об'єкті планується виконувати в період з 2021 по 2024 рік за умови виділення фінансування Замовнику у наступних бюджетних періодах.

Завершена

28 184 386.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 140 922.00 UAH
Номер: 806d9fe7e8ee4404aebe6c3e0f2476f3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-07-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.12.2021 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 07.12.2021 16:45 - 30.12.2021 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 06.12.2021 № 600 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 06.12.2021 № 600 Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-10-13-002964-c 13.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Адреса: Ukraine, Кіровоградська, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби (Кіровоградська обл.), +38 (0 50) 715-93-42, vikaksvika@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанови № 710 – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Шевченківської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 13.10.2021 № 1/70/21, тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «Рома» (далі – ПП «Рома»), повідомлення про рішення тендерного комітету щодо продовження розгляду тендерної пропозиції учасника від 05.11.2021, протокол засідання тендерного комітету від 09.11.2021 № 3/70/21, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 09.11.2021, договір, укладений між Замовником та ПП «Рома» від 22.11.2021 № 290/Т/21, пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 16.12.2021 11:27 - 22.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 16.12.2021 11:27

Запити/Пояснення