-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи з нового будівництва напірного трубопроводу господарсько-побутової каналізації від КНС в с. Ревне до точки скиду біля с. Мартусівка, Бориспільського району, Київської області
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями)
Завершена
5 509 547.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 548.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 548.00 UAH
Номер:
934d8035bc9c44ceaac128c4a3e72df2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-24-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2022 00:00
Період моніторингу:
24.05.2022 09:18 - 16.06.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.05.2022 №150
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.05.2022 № 150
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн. Опис підстав для здійснення моніторингу 20. UA-2021-10-13-002955-c Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації Роботи з нового будівництва напірного трубопроводу господарсько-побутової каналізації від КНС в с. Ревне до точки скиду біля с. Мартусівка, Бориспільського району, Київської області 5 509 547,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.10.2021 року № 138 (далі – ТД), роз’яснення до процедури закупівлі, реєстр тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «Українська будівельно-інвестиційна компанія «Укрбудінвест», ТОВ «Енергозберігаючі технології», ТОВ БМК «СПЕЦБУДГРУП», ТОВ «Імпреза Девелопмент» (далі – Переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.11.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.10.2021 року, протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Українська будівельно-інвестиційна компанія «Укрбудінвест» №143 від 05.11.2021, повідомлення про усунення невідповідностей ТОВ «Імпреза Девелопмент» від 09.10.2021, повідомлення про намір укласти договір від 10.11.2021, протокол тендерного комітету про продовження підписання договору від 15.11.2021 № 144-4, договір від 24.11.2021 № 69/11 (далі - Договір), додаткова угода №1 від 24.12.2021, пояснення Замовника від 26.05.2022.
Період усунення порушень:
15.06.2022 11:36 - 21.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
15.06.2022 11:36
Запити/Пояснення
Номер:
f47d5ca510994446b31b61c04d47bf0a
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
26.05.2022 12:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів з робіт з нового будівництва напірного трубопроводу господарсько-побутової каналізації від КНС в с. Ревне до точки скиду біля с. Мартусівка, Бориспільського району, Київської област (код ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (код ДК 021:2015:15110000-2) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-07-05-002594-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Просимо надати документи, що підтверджують обґрунтування очікуваної вартості по предмету закупівлі, зокрема, експертний звіт.
Просимо надати документальне підтвердження підстав виникнення об’єктивних обставин щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, що спричинили укладання додаткової угоди №1 від 24.12.2021 до договору № 69-11 від 24.11.2021.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель впродовж трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8b2c054b54544aec97ddef7051aaf350
Назва:
Пояснення до запиту моніторингу від 26.05.2022
Дата опублікування:
30.05.2022 14:08
Опис:
Пояснення на запит моніторингу від 26.05.2022 року.
Щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі робіт з нового будівництва напірного трубопроводу господарсько-побутової каналізації від КНС в с. Ревне до точки скиду біля с. Мартусівка, Бориспільського району,Київської області, визначені відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації на даний об’єкт, яка відповідно до «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» від 24.09.2021 року №364-750-21/КП. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку 2 Технічне завдання до Тендерної документації.
Розмір бюджетного призначення передбачений в рамках Програми «Питна вода Київщини на 2017-2021 роки», зміни до якої затверджені рішенням Київської обласної ради від 09.09.2021 року № 119-05-VIII.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
При визначені очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва. Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://old.koda.gov.ua/wp-content/uploads/2021/10/Obgruntuvannya-yakisnikh-ta-tekhnichnikh-kharakteristik-predmetu-zakupvli-s.-Revne.pdf.
Щодо документального підтвердження підстав виникнення об’єктивних обставин щодо продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань.
24 листопада 2021 року між Департаментом житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації та ТОВ ТОВ «Імпреза Девелопмент» було укладено договір № 69-11 на виконання робіт по об’єкту: «Нове будівництво напірного трубопроводу господарсько-побутової каналізації від КНС в с. Ревне до точки скиду біля с. Мартусівка, Бориспільського району, Київської області».
Так, ТОВ «Імпреза Девелопмент» листом від 20.12.2021 року №1 звернулось до Замовника, щодо наявності документально підтверджених об’єктивних підстав для продовження строку виконання робіт та строку дії за договором зазначеним вище.
Відповідно до п. 4.4. Договору Підрядник може ставити перед Замовником питання про перегляд строків у таких випадках:
- виникнення обставин непереборної сили;
- невиконання чи неналежне виконання Замовником своїх зобов’язань;
- внесення змін до кошторисної документації;
- дії третіх осіб, які унеможливлюють належне виконання робіт, за винятком випадків, коли ці дії зумовлені залежними від Підрядника обставинами;
- виникнення інших обставин, що можуть вплинути на строки виконання робіт.
Згідно Календарного графіку виконання робіт було передбачено, початок виконання робіт з 24 листопада 2021 року до 28 грудня 2021 року.
Водночас, у період оформлення дозвільних документів на початок виконання будівельних робіт, Підрядник не має права на виконання робіт. В цей період було закуплено усі необхідні матеріали, а також здійснено підготовчі роботи. Лише 13.12.2021 року було зареєстровано дозвіл на виконання будівельних робіт №ІУ012211213190. З цієї дати розпочалося виконання власне будівельних робіт.
Таким чином, запланований строк виконання робіт був зміщений на 3 календарні тижні, що зумовлювало об’єктивну неможливість виконання робіт у строк до 28.12.2021 року, враховуючи технологію виконання робіт та вимоги проектно-кошторисної документації.
Також, слід зазначити про наявні несприятливі погодні умови (інформація додається до листа), що унеможливлювали виконання наступних видів робіт: земляні роботи, дорожні роботи, при критичних відмітках температури – продовження прокладання трубопроводу.
Зокрема, відповідно до Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку від 14.02.2012 №54 передбачено, що ремонт дорожнього покриття із застосуванням гарячої або холодної асфальтобетонної суміші, а також з щебеневих (гравійних) матеріалів, оброблених органічними в'яжучими матеріалами виконують у суху погоду навесні і влітку, коли температура повітря не нижче ніж плюс 50C, а восени не нижче ніж плюс 100C. Ремонт дорожнього покриття із застосуванням теплої асфальтобетонної суміші і литого асфальту виконують у суху погоду, коли температура повітря не нижче мінус 100C. Враховуючи, що у грудні були переважно дощові/сніжні погодні умови, була відсутня найбільш важлива умова – сухість поверхонь.
Проведення земляних робіт та інші роботи, що пов’язані з розробкою землі, виконання робіт з бетонними сумішами є не сумісними з наявними погодними умовами, в тому числі їх виконання у грудні призвело б до появи додаткових робіт (додаткових машино-годин техніки, ручної праці робітників) та спричинило збільшення вартості об’єкту, а також було б порушенням технології виконання таких робіт.
Відповідно до п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону передбачено, продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Також відповідно до роз’яснень Мінекономрозвитку від 24.11.2020 року щодо даної підстави зазначається наступне: «Форма документального підтвердження об’єктивних обставин Законом не визначена, оскільки вона залежить саме від обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг. Тому, замовник самостійно визначає форму документального підтвердження таких обставин з дотриманням законодавства.
Водночас, ураховуючи вимоги частини першої статті 631 Цивільного кодексу України, згідно з якою строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов’язки відповідно до договору, продовження дії договору про закупівлю можливе у разі, коли строк його дії не закінчився у встановленому чинним законодавством порядку.»
Таким чином, продовжити строк дії договору можливо лише до його завершення – 31.12.2021 року, а також на підставі документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. Документальне підтвердження таких обставин не має вичерпного переліку та визначається у відповідності до кожного випадку окремо.
Враховуючи вищевикладене, замовником були враховані наявні підстави для продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт та укладено додаткову угоду до договору №1 від 24.12.2021 року.
Додатки: Експертний звіт та інформація про погодні умови у с. Ревне за грудень 2021 року.