• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція майданчика ОНЗ Шкарівський академічний ліцей-центр позашкільної освіти по вул. Миру,5а у с. Шкарівка Білоцерківського району Київської області

Завершена

3 596 655.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 983.27 UAH
Номер: 77b506af1f54448a928e227dccb10522
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-12-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.11.2021 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 15.11.2021 10:53 - 07.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.11.2021 № 655 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО наказ Північного офісу Держаудитслужби 12.11.2021 № 655 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2021-10-13-002245-c 13.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 246-40-60, Savluchinskaya@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані закупівель, оприлюдненні інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерних пропозицій встановлено порушення норм ч. 16 ст. 29, ч. 9 ст. 26, ч. 11 ст. 29, ч. 1 ст. 31 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує в межах законодавства розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 6 грудня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 27.10.2021 № 4 (далі – ТД) зі змінами, тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕЛ-БУД» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.11.2021 № 12, повідомлення про намір укласти договір від 11.11.2021, договір від 26.11.2021 № 128 (далі – договір № 128), пояснення Замовника від 17.11.2021 року. За результатами аналізу документів встановлено невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕЛ-БУД» умовам ТД. Так, згідно з п. 1 Розділу ІІІ ТД до учасників торгів встановлена вимога про надання витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Також, відповідно до частини 1 статті 17 Закону Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». Відповідно до п. 5 Розділу ІІІ ТД у разі відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», у складі пропозиції учасник повинен надати довідку/пояснення щодо причин відсутності вказаної інформації у зазначеному реєстрі. Однак, учасником ТОВ «ІНТЕЛ-БУД» у складі пропозиції не надано ні витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ні пояснень, чим не виконано вимоги п. 1 Розділу ІІІ ТД, п. 5 Розділу ІІІ ТД. Також, відповідно до п. 5 Розділу ІІІ ТД на підтвердження виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці від 22.10.2021 № 11 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, учасник повинен надати зокрема, скан-копію оригіналу або завірену копію договору, який вказано у вищезазначеній довідці. Проте, Переможцем у складі пропозиції надано аналогічний договір від 17.10.2019 № 17/10-19 без кошторисної документації, яка відповідно до п. 1.1 цього договору є його невід’ємною частиною, чим не дотримано вимоги п. 5 Розділу ІІІ ТД. Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та учасником не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Отже, Замовник на порушення ч. 1 ст. 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ІНТЕЛ-БУД» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, та учасником не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та уклав договір № 128 з зазначеним учасником. Вказане призвело до порушення частини 16 статті 29 Закону та частини 9 статті 26 Закону, відповідно до яких Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вищевказане призвело також до порушення частини одинадцятої статті 29 Закону відповідно до якої у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Період усунення порушень: 09.12.2021 16:11 - 24.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 09.12.2021 16:11

Оскарження висновку в суді

Опис: Відповідно до п.10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управлінням капітального будівництва Білоцерківської міської ради направлено до Київського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція майданчика ОНЗ Шкарівський академічний ліцей-центр позашкільної освіти по вул. Миру,5а у с. Шкарівка Білоцерківського району Київської області» (згідно ДК 021:2015 код CPV 45454000-4 — Реконструкція), UA-2021-10-13-002245-c.
Дата публікації: 22.12.2021 16:27
Дата відкриття провадження: 28.12.2021 00:00
Номер відкриття провадження: П/320/17681/21

Запити/Пояснення