-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт Комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 295" Криворізької міської ради за адресою: мікрорайон Сонячний, 3-Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова , якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Завершена
56 984 888.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 300 000.00 UAH
Номер:
db457cee5db2440baab320c454e45f54
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-05-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.04.2022 00:00
Період моніторингу:
05.04.2022 14:10 - 28.04.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.04.2022 №2
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 05 квітня 2022 року № 2
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2021-10-13-002603-b від 13.10.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, правомірності внесення змін до істотних умов договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, зокрема, вжити заходів щодо розірвання договору із ТОВ «БГ «Альфабуд» від 18.11.2021 № 406/11-21 з дотриманням норм частин першої - третьої статті 188 Господарського кодексу України, а в разі не досягнення сторонами згоди щодо його розірвання або у разі неотримання у встановлений строк відповіді від ТОВ «БГ «Альфабуд» на пропозицію щодо розірвання договору, звернутись до суду відповідно до частини четвертої статті 188 Господарського кодексу України щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, правомірності внесення змін до істотних умов договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамента капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-10-13-003132-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 13.10.2021 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна група «Альфабуд» (далі – ТОВ «БФ «Альфабуд»; вимога про усунення невідповідностей; протокол засідання тендерного комітету від 04.11.2021 № 2; повідомлення про намір укласти договір від 04.11.2021; договір від 18.11.2021 № 406/11-21 (далі – Договір); додаткова угода від 20.01.2022 № 2 до Договору; повідомлення про внесення змін до договору від 20.01.2021; пояснення Замовника та документи, отримані через електронну систему закупівель 13.04.2022.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
Так, відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 «Наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 1 тендерної документації учасники надають довідку за формою згідно Додатку 8, що містить інформацію про наявність у учасника основних будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій, необхідних для виконання Договору про закупівлю.
На підтвердження інформації викладеної в довідці Учасником надаються: якщо машини, механізми, обладнання та технологій не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то учасником подаються копії дійсних та чинних, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми, устаткування, обладнання та технології та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми, обладнання та технології. Також необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
Учасник – переможець закупівлі ТОВ «БФ «Альфабуд» у своїй пропозиції надало довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 27.10.2021 № 234/10, в якій зазначив про наявність орендованого у ТОВ «КОМ+ТРАНС» асфальтоукладача ABG TITAN 6820 44204 АЕ згідно договору оренди від 15.06.2021 № 13/06-п. Проте, ТОВ «БФ «Альфабуд» у тендерній пропозиції не надало копію свідоцтва про реєстрацію асфальтоукладача ABG TITAN 6820 44204 АЕ, чим не дотримало вимоги підпункту 1.2 пункту 1 «Наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 1 тендерної документації.
На запит про надання пояснень з приводу не відхилення пропозиції ТОВ «БФ «Альфабуд» у зв’язку з ненаданням останнім свідоцтва про реєстрацію асфальтоукладача ABG TITAN 6820 44204 АЕ, Замовник відповіді не надав.
Враховуючи зазначене, на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БФ «Альфабуд» як таку, яка не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Період усунення порушень:
19.04.2022 11:00 - 06.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
19.04.2022 11:00
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовник не згоден з висновком про результати моніторингу по вказаній закупівлі, та з твердженнями, викладеному у ньому. Вважаємо, що твердження, що викладені у висновку є помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, повідомляємо, що вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено до суду.
Дата публікації:
21.04.2022 11:03
Дата відкриття провадження:
04.05.2022 00:00
Номер відкриття провадження:
Провадження у справі № 160/6242/22 відкрито відповідно до ухвали суду від 04.05.2022 (яка надійшла на адресу позивача (Департаменту) 19.05.2022).
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
d307967da83a40ab854391436c885b1d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.04.2022 11:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 295» Криворізької міської ради за адресою: мікрорайон «Сонячний», 3-Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-002603-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чому Вами не відхилено пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» якщо ним не надано копію свідоцтва про реєстрацію Асфальтоукладача ABG TITAN 6820 44204 АЕ, який орендується у ТОВ «КОМ +Транс» згідно з договором надання послуг від 15.06.2021 № 13/06-п (надання копії свідоцтва про реєстрацію передбачено підпунктом 1.2 пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку № 1 до тендерної документації)?
3. Чи враховувалось при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» те, що предметом договору, наданого ним як аналогічного (договір підряду від 26.10.2020 № 26/10-20), є капітальний ремонт покрівлі, хоча предметом даної закупівлі є капітальний ремонт дошкільного навчального закладу (ясла-садок)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ac4afcfde05f410eaed0f702107f209a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
13.04.2022 11:55
Опис:
Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт Комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 295" Криворізької міської ради за адресою: мікрорайон Сонячний, 3-Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) повідомляємо наступне: Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) бюджету, при цьому за відповідним КЕКВ передбачено видатки тільки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим). Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник під час формування пакету тендерної документації готує детальний перелік та обсяг робіт, зазначений у технічній специфікації (Додаток 7). Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають рішенням проекту, кошторисну вартість якого підтверджено експертним звітом. Учасник під час формування тендерної пропозиції може детально ознайомитись з проектом, звернувшись за адресою замовника: м.Дніпро, вул. Старокозацька, 34. При цьому, якщо у технічній специфікації до тендерної документації є посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то такі посилання слід читати з виразом «або еквівалент». Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ за конкретним предметом закупівлі, на який є бюджетні призначення. А саме за предметом закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт Комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 295" Криворізької міської ради за адресою: мікрорайон Сонячний, 3-Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) загальна очікувані вартість з ПДВ визначена з урахуванням вартості будівельних робіт, вартості устаткування, кошторисного прибутку та коштів на покриття адміністративних витрат. Оголошення про закупівлю розміщено на фіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме https://adm.dp.gov.ua.
Відповідно до п. 2.2 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагалося: виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії договору з додатками (зазначеними у договорі), укладеного за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, копії довідок про вартість виконаних робіт за такими договорами (форма КБ-3), копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В). До договору необхідно надати оригінал позитивного листа відгука від замовника (контрагента), з яким було укладено договір із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про належне виконання договору, ПІБ та контактний телефон виконавця. У розумінні даної тендерної документації, вважатиметься аналогічним договір з виконання робіт з капітального ремонту, реконструкції або будівництва. Відповідно до вищенаведеного поданий договір переможця ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» відповідає вимогам тендерної документації.