-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт другої частини алеї по вул. Ювілейна (спортивна зона) в смт. Кирилівка Якимівського району Запорізької області
Завершена
11 397 214.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 986.07 UAH
мін. крок: 0.5% або 56 986.07 UAH
Номер:
a700ae32d5514c239b72cdb3b7ff19fc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-03-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.12.2021 00:00
Період моніторингу:
06.12.2021 11:31 - 29.12.2021 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2021 № 526
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 25.11.2021 №003100-18/14939-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2021 №526
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-10-13-001038-c 13.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Кирилівської селищної ради Якимівського району Запорізької області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.10.2021 № 1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.11.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Променерго-Інновація», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 04.11.2021 № 1, повідомлення про намір укласти договір від 04.11.2021, договір від 18.11.2021 № 18-11-2021, додаткова угода від 30.11.2021 №1, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 08.12.2021 року.
Період усунення порушень:
13.12.2021 10:19 - 17.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
13.12.2021 10:19
Запити/Пояснення
Номер:
d88afa55fb1948f5b62826a52e49ece5
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
06.12.2021 11:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт другої частини алеї по вул. Ювілейна (спортивна зона) в смт. Кирилівка Якимівського району Запорізької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-13-001038-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
3ce2885ed8454df3b0ee5f04c367f461
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.12.2021 14:11
Опис:
Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначеня його очікуваної вартість здійснено на підставі експертного звіту щодо розгляду проектної документації за проектом «Капітальний ремонт другої частини алеї по вул.. Ювілейна (спортивна зона) в смт. Кирилівка Якимівського району Запорізької області» №06/06-05/20/А від 06 травня 2020року.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), не для всіх сформульовані як обов’язкові: органам місцевого самоврядування (тобто місцевим радам усіх рівнів), Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування, цим замовникам надано лише рекомендації щодо оприлюднення інформації про предмет закупівлі . Рекомендації носять необов’язковий, факультативний характер.