• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція стадіону по вулиці Спортивній в селі Королівка Коломийського району Івано-Франківської області» за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45000000-7 (Будівельні роботи та поточний ремонт)

Торги відмінено

5 227 583.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 52 275.84 UAH
Номер: 7ceeb451841e4ef09b2786cf2d344e07
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-12-01-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.12.2021 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 01.12.2021 14:08 - 23.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 01.12.2021 №761 Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.12.2021 №761 Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-10-12-008431-b 12.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківська, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Івано-Франківська обл.), +38 (0 34) 255-64-75, khristinaostruzhnuok@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФАЙНОБУД-1» встановлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду та відхилення тендерних пропозицій ТОВ «Коломиябудінвестсервіс», приватного виробничо-комерційного підприємства «РЕАМЕД» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 14 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Коломийської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «Коломиябудінвестсервіс», приватного виробничо-комерційного підприємства «РЕАМЕД», ТОВ «ФАЙНОБУД-1», протоколи засідання тендерного комітету від 03.11.2021 №212, від 08.11.2021 №216, від 12.11.2021 №224, від 18.11.2021 №231, від 24.11.2021 №236, вимога про усунення порушення UA-2021-10-12-008431-b.a1, рішення замовника від 19.11.2021, вимоги про усунення невідповідностей ТОВ «Коломиябудінвестсервіс», ПВКП «РЕАМЕД», ТОВ «ФАЙНОБУД-1», відповідь замовника на запит про надання пояснення від 10.12.2021. За результатами моніторингу встановлено, що в пункті 1 Додатку 1 до ТД Замовник на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагає від учасника надати довідку згідно форми, що додається, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. В тендерній пропозиції ТОВ «ФАЙНОБУД-1» учасником у складі договірної ціни надано підсумкову відомість ресурсів, де зазначено що для виконання робіт за предметом закупівлі будуть задіяні орендовані будівельні машини та механізми, а саме: котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8т, котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 13т. Однак, у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази від 22.11.2021 №34, наданої учасником ТОВ «ФАЙНОБУД-1», відсутня інформація щодо наявності вищенаведених будівельних машин і механізмів. Також, в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ФАЙНОБУД-1» відсутні договори оренди вищезазначених будівельних машин і механізмів. Крім того, у пункті 1 довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази від 22.11.2021 №34, наданої учасником ТОВ «ФАЙНОБУД-1», зазначено, що підприємство має в користуванні сідловий тягач спеціалізований DAF XF 105.460 згідно договору оренди №2 від 01.10.2021, укладеного з Григорчуком А.А. Також, в тендерній пропозиції учасника надано нотаріально посвідчений договір оренди транспортного засобу від 11.11.2021 року відповідно до якого Григорчук А.А. передає в оренду ТОВ «ФАЙНОБУД-1» транспортні засоби в кількості 6 одиниць, в тому числі сідловий тягач спеціалізований DAF XF 105.460, реєстраційний номер АТ 9095 ЕН. Поряд з цим, в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ФАЙНОБУД-1» у файлі «ТЗ zip», надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХС 151669, відповідно до якого власником сідлового тягача спеціалізованого DAF XF 105.460, реєстраційний номер АТ 9095 ЕН є Босий Анатолій Васильович, що не відповідає інформації зазначеній в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази від 22.11.2021 №34 та в договорі оренди транспортного засобу від 11.11.2021 року. На порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ФАЙНОБУД-1», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Також, в пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником зазначено, що до ціни тендерної пропозиції в форматі ipeg або pdf мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень: - розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів, обладнання та будівельних матеріалів, необхідних для виконання обсягу робіт, вказаного у технічному завданні, з економічним обгрунтуванням змін); - детальний розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино-годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино-годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення; - розрахунок загально-виробничих витрат (виходячи з структури організації). У тендерній пропозиції учасника ТОВ «ФАЙНОБУД-1» розрахунок загально-виробничих витрат (виходячи з структури організації) не надано. Також, в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ФАЙНОБУД-1» у файлі «Кошторис.pdf», надано «Розрахункову вартість експлуатації 1 машино-години машин» та «Підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-1 «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція стадіону по вулиці Спортивній в селі Королівка Коломийського району Івано-Франківської області» (ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)»» встановлено вартість роботи екскаваторів одноковшевих дизельних на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 та екскаваторів одноковшевих дизельних на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,4 м3, які перебувають в оренді, в сумі 500,00грн за 1 машино-годину, тоді як згідно договорів оренди від 11.11.2021 вартість оренди даних машин складає в сумі 400,00грн/год. за місяць, що не відповідає вимогам встановленим пунктом 4.1 ДСТУ-Н Б.Д 1.1-4:2013 «Настанова щодо визначення вартості експлуатації будівельних машин та механізмів у вартості будівництва», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 №405. На порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ФАЙНОБУД-1», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень: 14.12.2021 13:01 - 30.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 14.12.2021 13:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На підставі висновку Управління Західного офісу держаудитслужби в Івано-Франківській області від 14.12.2021 року у зв’язку із виявленими порушеннями за результатами проведення моніторингу процедури закупівлі в частині невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «ФАЙНОБУД-1» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відмінено тендер на підставі пункту 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 20.12.2021 18:02

Запити/Пояснення