"Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою: вул. Свідерської, 27, с. Слобода-Селець, Житомирського району Житомирської області"
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції.
Сума забезпечення: 12 490,00 гривень
Строк дії забезпечення: відповідно до підпункту 4.1 пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації.
Вид забезпечення: електронна банківська гарантія.
Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Станишівська сільська рада Житомирського району Житомирської області (код ЄДРПОУ 04348444), р/р UA618201720355109001002034913 в ДКСУ м.Київ МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 Розділу III цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії.
Банківська гарантія повинна бути надана в складі тендерної пропозиції та оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та вимог та форми Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020р. №2628.
Електронна банківська гарантія створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Завершена
2 498 172.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Період моніторингу:19.07.2022 11:56 - 10.08.2022 00:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.07.2022 №20-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 03.06.2022 №003100-18-3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 19.07.2022 №20-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-10-12-007284-b 12.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Станишівської сільської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 12.10.2021 (протокол №233), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 29.10.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Тетерів Будпроект», протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 05.11.2021 №253 та від 08.11.2021 №257, повідомлення про намір укласти договір від 08.11.2021, договір від 23.11.2021 №94, додаткову угоду від 13.05.2022 №1, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 21.07.2022 року.
Період усунення порушень:28.07.2022 12:41 - 03.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:28.07.2022 12:41
Запити/Пояснення
47746
Номер:cf00ef3c9f8842d6a22dcc252415c3dc
Назва:Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:19.07.2022 15:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:23.07.2022 00:00
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою: вул. Свідерської, 27, с. Слобода-Селець, Житомирського району Житомирської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-12-007284-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або веб-сайту головного розпорядника коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
p7s
sign.p7s
47913
Номер:8f7d9255cbe14336aacb6c2a027f498f
Назва:відповідь на запит
Дата опублікування:21.07.2022 14:26
Автор:Станишівська сільська рада
×
Код ЄДРПОУ:
04348444
Контактна особа:
Олександр Цьмох +519945 stansilrada@ukr.net
Адреса:
12430, Україна, Житомирська область, Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:Розглянувши запит від 19 липня 2022 року про надання поясненнь (інформації, документів) Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету "Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою: вул. Свідерської, 27, с. Слобода-Селець, Житомирського району Житомирської області", код ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-12-007284-b), надаємо наступну інформацію:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та його очікуваної вартості.
Очікувана вартість предмета закупівлі та, відповідно, розмір бюджетного призначення визначено на підставі проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та по якій отримано позитивний експертний звіт (експертний звіт від 14.04.2020р. №06-0150-20, виданий Філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Житомирській області). Проектна документація затверджена рішенням тридцять п’ятої сесії сьомого скликання Станишівської сільської ради від 25.06.2020р. №1177 «Про затвердження проектної документації по капітальному ремонту спортивного майданчика за адресою: вул. Свідерської, 27, с. Слобода-Селець, Житомирського району Житомирської області».
Кошторисна документація складена із застосуванням:
- Будівельні роботи. ДСТУ Б Д.2.2-2012,
- Монтаж устаткування. ДСТУ Б Д.2.3-2012,
- Ремонтно-будівельні роботи. ДСТУ Б Д.2.4-2012,
- Будівельні матеріали, вироби і конструкції,
- Перевезення грунту і сміття.
Вартість матеріальних ресурсів і машино-годин прийнято за регіональними поточними цінами станом на дату складання документації та за усередненими даними Мінрегіонбуду України.
Загальновиробничі витрати розраховані відповідно до усереднених показників Додатка Б до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (види та обсяги робіт, а також матеріали) здійснено відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.Проектна документація розроблена з урахуванням вимог:
- Державних будівельних норм (ДБН);
- Державних санітарних правил (ДСП);
- Нормативних актів пожежної безпеки (НАПБ);
- Державних стандартів України (ДСТУ) тощо.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер та є не обов’язковим. У зв’язку з чим у замовника відсутній обов’язок надавати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Щодо документального підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю.
Сторонами договору про закупівлю було продовжено строк виконання робіт до 31.12.2022р., строк дії договору про закупівлю не продовжувався сторонами, оскільки за результатами проведення відкритих торгів по закупівлі за предметом «Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою: вул. Свідерської, 27, с. Слобода-Селець, Житомирського району Житомирської області», код ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, між замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «Тетерів-Будпроект» було укладено договір про закупівлю робіт № 94 від 23.11.2021р., строк дії якого було встановлено до 31.12.2022 року.
Відповідно до вимог тендерної документації та умов вищезазначеного договору про закупівлю, строк виконання робіт по даній закупівлі було визначено до 31.05.2022р.
Пунктом 4 частини 5 статті 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зокрема: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Згідно із Законом України «Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні», відповідно до пункту 31 частини першої статті 85 Конституції України та статті 5 Закону України "Про правовий режим воєнного стану" Верховна Рада України постановила затвердити Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні".
Відповідно до листа Торгово-промислової палати України №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022, Торгово-промислова палата України засвідчила форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 « Про проведення воєнного стану в Україні» та підтвердила, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб’єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
Указом Президента України від 14 березня 2022 року № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», постановлено на часткову зміну статті 1 Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, та продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 26 березня 2022 року строком на 30 діб.
Указом Президента України від 18 квітня 2022 року № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», постановлено на часткову зміну статті 1 Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами, внесеними Указом від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-IX), та продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 25 квітня 2022 року строком на 30 діб.
У зв’язку із введенням воєнного стану в Україні, виникла обґрунтована необхідність у продовженні строку виконання робіт по даній закупівлі до 31.12.2022 року на підставі п.4) ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом внесення змін до вищевказаних договорів, а саме: шляхом укладення додаткової угоди, виклавши п.5.1 вищезазначених договорів у новій редакції.
Крім цього,згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», капітальні ремонти не оплачуються. Затримка фінансування витрат замовника унеможливлює оплату за виконані роботи, що в свою чергу, призводить до ускладнень закупівлі необхідних матеріалів підрядником для проведення подальших робіт.
Враховуючи вищевикладене, сторонами було досягнуто згоди щодо продовження строку виконання робіт до 31.12.2022 року. Уповноваженою особою 13.05.2022р. було прийнято рішення (протокол №76) про внесення змін до договору із Товариством з обмеженою відповідальністю «Тетерів-Будпроект» № 94 від 23.11.2021р. по об’єкту «Капітальний ремонт спортивного майданчика за адресою: вул. Свідерської, 27, с. Слобода-Селець, Житомирського району Житомирської області», код ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація», а саме: пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «5.1.Строк виконання робіт – до 31.12.2022 року. Виконання робіт може бути здійснено достроково» та, відповідно, опубліковано відповідні зміни на електронному майданчику із закупівель.