• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція спортивного майданчика Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 27 за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 12»(CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»

Завершена

1 834 786.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 200.00 UAH
Номер: c3b821ba29764287ae55534525d145d9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-03-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.08.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 03.08.2022 15:35 - 25.08.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.08.2022 №17-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Лілія БОЙЧУК Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 03 серпня 2022 року № 17-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2021-10-12-0005081-b від 12.10.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, правомірності внесення змін до істотних умов договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, правомірності внесення змін до істотних умов договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-10-11-011886-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.10.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 29.11.2021; тендерну пропозицію учасників Фізичної особи-підприємця Шарагова Тетяна Михайлівна, Фізичної особи-підприємця Козлюк Руслан Вікторович (далі – ФОП Козлюк Р.В.); повідомлення від 08.11.2021 з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ФОП Козлюк Р.В.; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 03.11.2021, від 10.11.2021; повідомлення про намір укласти договір 10.11.2021; договір підряду від 23.11.2021 № 112 (далі – Договір №112); додаткові угоди від 28.12.2021 № 1, від 14.02.2022 №2, від 22.04.202 №3 до Договору № 112; повідомлення про внесення змін до договору від 28.12.2021, від 15.02.2022, від 22.04.2022; пояснення Замовника з документами, надані через електронну систему закупівель 22.08.2022.
Період усунення порушень: 23.08.2022 11:36 - 27.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 23.08.2022 11:36

Запити/Пояснення