-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція спортивного майданчика Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 27 за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 12»(CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Завершена
1 834 786.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 200.00 UAH
Номер:
c3b821ba29764287ae55534525d145d9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-03-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.08.2022 00:00
Період моніторингу:
03.08.2022 15:35 - 25.08.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.08.2022 №17-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління Лілія БОЙЧУК
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 03 серпня 2022 року № 17-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2021-10-12-0005081-b від 12.10.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, правомірності внесення змін до істотних умов договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, правомірності внесення змін до істотних умов договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-10-11-011886-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.10.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 29.11.2021; тендерну пропозицію учасників Фізичної особи-підприємця Шарагова Тетяна Михайлівна, Фізичної особи-підприємця Козлюк Руслан Вікторович (далі – ФОП Козлюк Р.В.); повідомлення від 08.11.2021 з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ФОП Козлюк Р.В.; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 03.11.2021, від 10.11.2021; повідомлення про намір укласти договір 10.11.2021; договір підряду від 23.11.2021 № 112 (далі – Договір №112); додаткові угоди від 28.12.2021 № 1, від 14.02.2022 №2, від 22.04.202 №3 до Договору № 112; повідомлення про внесення змін до договору від 28.12.2021, від 15.02.2022, від 22.04.2022; пояснення Замовника з документами, надані через електронну систему закупівель 22.08.2022.
Період усунення порушень:
23.08.2022 11:36 - 27.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.08.2022 11:36
Запити/Пояснення
Номер:
174e8f82027c4932831027dc7321b5de
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.08.2022 08:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція спортивного майданчика Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 27 за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 12» (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-12-005081-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0fe6ca31a6324f4c93c4fe3f14c7f206
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.08.2022 16:55
Опис:
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради розглянувши запит на пояснення повідомляє наступне. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту будівництва: «Реконструкція спортивного майданчика Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 27 за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 12» (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Очікувана вартість предмета закупівлі: «Реконструкція спортивного майданчика Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 27 за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 12» (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме виконання будівельних робіт, розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника» та главі 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі додаємо. Також повідомляємо, що власного веб-сайту Управління капітального будівництва Житомирської міської ради не має, тому на виконання вимоги п. 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі – Постанова № 710) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Реконструкція спортивного майданчика Житомирської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 27 за адресою: м. Житомир, вул. Олександра Клосовського, 12» (CPV ДК 021:2015 - 45454000-4 - Реконструкція) з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» оприлюднене на веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Публічні закупівлі» в підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», яке можна переглянути за посиланням (https://zt-rada.gov.ua/?pages=13351).