-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-83 Славутич – Любеч – Ріпки – /М-01/ – Городня – /Н-28/ – Сновськ – Корюківка – Семенівка – Костобобрів – Чайкине – /Н-27/ на ділянці км 63+430 — км 201+530 (окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг)
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
Завершена
1 380 830 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 808 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 13 808 300.00 UAH
Номер:
ff5091105a5849bea833c21f2c6bf87a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-22-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.06.2022 00:00
Період моніторингу:
22.06.2022 15:50 - 16.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2022 № 112
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
41 UA-2021-10-12-001706-c 12.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» та ТОВ «Автомагістраль-Південь» установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» установлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Чернігівській області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 10.11.2021 (протокол № 562), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СПІЛЬНОГО УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА «АВТОСТРАДА» (далі – ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»), товариства з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (далі – ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі - ТОВ «Автомагістраль-Південь»), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей до 07.12.2021, протоколи засідання тендерного комітету від 08.12.2021.2021 № 618 та від 14.12.2021 № 637, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю послуг за публічні кошти від 29.12.2021 № 21372 (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 16.02.2022 № 1 та від 20.04.2022 № 2, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 29.06.2022.
На запит Держаудитслужби від 28.06.2022 про надання пояснень та інформації щодо посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник 29.06.2022 оприлюднив пояснення, що «у зв’язку з масовою кібератакою, яка сталася на передодні початку військової агресією Російської Федерації проти України, з 24 лютого 2022 року сайт Служби автомобільних доріг у Чернігівській області https://ch.ukravtodor.gov.ua/ не працює, частина даних за період 2019-2022 року втрачені. Обслуговування та роботу сайтів всіх служб автомобільних доріг забезпечує відповідний відділ Державного агентства автомобільних доріг України. Наповненням регіональних сайтів інформацією займаються Служби автомобільних доріг в областях. Зараз в Державному агентстві автомобільних доріг України працюють над відновленням роботи сайтів Служб автомобільних доріг в областях».
Отже, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі, питання щодо дотримання Замовником вимог пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не досліджувалось.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» вимогам тендерної документації.
Пунктом 6 Додатку 10 тендерної документації встановлено, що учасник процедури закупівлі повинен підтвердити можливість виконати робіт/послуг щодо встановлення зовнішнього електроосвітлення, яке у повній мірі відповідає вимогам технічного завдання.
Пунктом 6.3 Додатку 10 тендерної документації встановлено, що якісні характеристики світильників та автономного освітлювального комплексу повинні підтверджуватися:
- копією чинного на дату розкриття сертифікату виробника світильників та автономного освітлювального комплексу на систему управління якістю ISO 9001:2015 та копією звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту).
Пунктом 6.4 Додатку 10 тендерної документації встановлено, що екологічність (відповідність безпеки довкілля) світильників та автономного освітлювального комплексу повинна підтверджуватися:
- копією чинного на дату розкриття сертифікату виробника світильників та автономного освітлювального комплексу на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 та копія звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 14001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 14001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту).
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В такому випадку учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Автомагістраль-Південь» надано документи, які містять інформацію щодо постачання товариством з обмеженою відповідальністю «ТВІНС УКРАЇНА» автономного освітлювального комплексу виробником якого є компанія «SKY RESOURCES SOLAR TECHNOLOGY CO., LTD».
Підпунктом 7.5 пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що у разі надання документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядком. Додатково у складі пропозиції надається нотаріально посвідчена копія документу, що посвідчує особу перекладача та нотаріально посвідчена копія документу, що підтверджує його кваліфікацію (диплом про освіту за відповідною спеціальністю, тощо).
Також у складі пропозиції надано сертифікати на систему управління якістю ISO 9001:2015 та на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 видані компанії «SKY RESOURCES SOLAR TECHNOLOGY CO., LTD» викладені англійською мовою та які не супроводжуються перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядком, що не відповідає вимогам підпункту 7.5 пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації.
Водночас до вказаних сертифікатів не надано копії звітів про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, чим порушено пункти 6.3. та 6.4 Додатку 10 тендерної документації. А також відсутній лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначено законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Слід зазначити, що сертифікати на систему управління якістю ISO 9001:2015 та на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 містяться в складі тендерної пропозиції учасника, проте відсутній їх переклад українською (мова сертифікатів – англійська) (копії звітів про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складені іншою мовою – відсутні у складі тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь»).
Крім цього, пунктом 7.4. розділу ІІІ тендерної документації, зазначено, що учасник процедури закупівлі повинен підтвердити можливість виконати роботи із матеріалів для розмітки доріг, які у повній мірі відповідають вимогам технічного завданням.
Підпунктом 7.4.4. пункту 7.4 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, документи, які необхідно надати для підтвердження відповідності продукції, яка буде використовуватися при наданні послуг за предметом закупівлі (матеріали для розмітки доріг) технічним вимогам, зокрема, копія сертифікату відповідності матеріалів для розмітки доріг, виданого відповідним Органом сертифікації продукції, дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій, завірену підписом і печаткою Учасника.
Підпунктом 7.4.6. пункту 7.4 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що якісні характеристики маркувальні/розмічальні матеріали, а саме акрилова фарба для маркування, мікрокульки скляні світлоповертальні повинні підтверджуватися:
- копією чинного на дату розкриття сертифікату виробника цих матеріалів на систему управління якістю ISO 9001:2015 та копією звіту про аудит* або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 9001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту).
Підпунктом 7.4.7. пункту 7.4 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що екологічність (відповідність безпеки довкілля) на маркувальні/розмічальні матеріали, а саме акрилова фарба для маркування, мікрокульки скляні світлоповертальні повинні підтверджуватися:
- копією чинного на дату розкриття сертифікату виробника цих матеріалів на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 та копією звіту про аудит або іншим документом, що підтверджує проведення аудиту, складеного органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом по сертифікації (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 14001:2015 не пізніше, ніж один рік від дати складання звіту) або копією звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, дата затвердження якого в органах стандартизації, метрології та сертифікації або іншому акредитованому органі - не пізніше, ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій (якщо дата реєстрації сертифікату ISO 14001:2015 пізніше, ніж один рік від дати складання звіту).
Моніторингом встановлено, що учасник ТОВ «Автомагістраль-Південь» при наданні послуг буде використовувати мікрокульки скляні світлоповертальні виробництва підприємства M. Swarovski Gesellschaft m.b.H.
В складі тендерної пропозиції надано сертифікат виданий 12.04.2021 на систему управління якістю ISO 9001:2015 / ISO 14001:2015 / ISO 50001:2018 на «розробку, виробництво, продаж та дистрибуцію скляних мікросфер», виданий M. Swarovski Gesellschaft m.b.H.
Проте копія звіту про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, відсутні у складі тендерної пропозиції учасника.
Слід зазначити, що в складі тендерної пропозиції міститься лист-пояснення ТОВ «Хеліос Україна» від 12.10.2021 № 557 на адресу ТОВ «Автомагістраль-Південь» в якому зазначено, що «у зв’язку з тим, що Звіти про аудит на відповідність ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 містять певну внутрішню інформацію, виробник HELIOS TLUBUS d.o.o та M. Swarovski Gesellschaft m.b.H. відмовились надати вищезазначені Звіти про аудит (в повному обсязі або частково»).
Лист-пояснення (щодо обґрунтування ненадання документів в складі тендерної пропозиції) складений ТОВ «Автомагістраль-Південь» на адресу Замовника у складі тендерної пропозиції відсутній.
Крім цього зазначаємо, що у двох інших учасників торгів постачальником мікрокульок скляних світлоповертальних є також зазначений виробник продукції (Swarovski Gesellschaft m.b.H.), проте пропозиції цих учасників містять аудиторський звіт.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Автомагістраль-Південь» не відповідає вимогам підпунктів 7.4.6. та 7.4.7. пункту 7.4 розділу ІІІ тендерної документації.
Крім цього, за результатами аналізу документів наданих у складі пропозицій ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» та ТОВ «Автомагістраль-Південь», зокрема сертифікату відповідності RR № 000482, що виданий ТОВ «Хеліос Україна» на фарбу для дорожньої розмітки «SІGNOCRУL НS, яка вироблена підприємством Helios Tovarna barv, lacov in umetnic smol Kolicevo d.o.o Kolicevo 65,1230 Domzale, Slovenia) (скорочено – Helios TBLUS d.o.o), встановлено, що під час виконання робіт з розмітки доріг учасники будуть використовувати фарбу для дорожньої розмітки, вказаного виробника.
Проте документи, які визначені підпунктами 7.4.6 та 7.4.7. пункту 7.4 розділу ІІІ тендерної документації, а саме звіт про аудит або інший документ, що підтверджує проведення аудиту, або копія звіту про наглядовий аудит/технічний нагляд або інший документ, що підтверджує проведення аудиту що видані Helios TBLUS d.o.o відсутні у тендерних пропозиціях зазначених учасників (слід зазначити, що ТОВ «Автомагістраль-Південь» надано частково звіт про аудит на відповідність ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 виданий Helios TBLUS d.o.o).
Слід зазначити, що лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначено законодавчі підстави ненадання відповідного документу відсутній в тендерній пропозиції учасника.
Вимогами Додатку 5 до тендерної документації встановлено, надання довідки про наявність асфальтобетонного заводу.
Крім цього, вимогами пункту 4 Додатку 5 до тендерної документації встановлено, що учасники торгів у разі відсутності власного, орендованого (лізинг) асфальтобетонного заводу зобов’язані у складі тендерної пропозиції надати, зокрема довідку згідно форми Додатку № 5 до тендерної документації.
Пунктом 5 Додатку 5 до тендерної документації встановлено, що учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу (інвентарну картку за типовою формою №ОЗ-6).
На виконання зазначених вимог в складі тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» міститься довідка про наявність асфальтобетонного заводу від 17.11.2021 № 1117/1.1.8-Ч/Р83, в якій зазначено інформацію про стаціонарний асфальтобетонний завод (АБЗ/Д-508) (договір поставки від 09.11.2021 № Р83/63/201, укладений з ТОВ «НВО СВАРОГ»).
Згідно з пунктом 1.1 договору поставки від 09.11.2021 № Р83/63/201 постачальник (ТОВ «НВО СВАРОГ») на умовах цього договору зобов’язується передати у власність покупцеві (ТОВ «Автомагістраль-Південь») асфальтобетонні суміші та щебнево-мастикові асфальтобетонні суміші, а покупець зобов’язується приймати і оплачувати вартість вказаного товару на умовах цього договору.
Проте картка обліку основних засобів власника асфальтобетонного заводу (інвентарна картка) за типовою формою №ОЗ-6) (ТОВ «НВО СВАРОГ») відсутня в складі тендерної пропозиції, чим недотримано вимоги пункту 5 Додатку 5 тендерної документації.
Слід зазначити, що лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначено законодавчі підстави ненадання відповідного документу відсутній в тендерній пропозиції учасника.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» вимогам тендерної документації.
Додатком 5 тендерної документації встановлено вимоги щодо надання учасниками торгів довідки про наявність асфальтобетонного заводу за встановленою формою, зокрема з інформацією про «зазначення приналежності*».
У примітці до цієї вимоги встановлено, що «* якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається «право користування» (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України або залучення на умовах договору поставки, послуг тощо).
Пунктом 4 Додатку 5 тендерної документації встановлено, що в підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Додатку № 5 до цієї тендерної документації учасник надає:
- договір (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), що є предметом закупівлі;
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі).
На виконання зазначених вимог ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надав довідку про наявність асфальтобетонного заводу від 17.11.2021 № 1779/2, де у графі «зазначення приналежності*» зазначив інформацію «право користування: Залучення на умовах договору поставки № 01-11/3 від 01.11.2021».
Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» відсутній договір поставки № 01-11/3 від 01.11.2021 та гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС за договором № 01-11/3 від 01.11.2021.
Зазначене призвело до недотримання вимог пунктів 4, 5 Додатку 5 тендерної документації.
Крім цього, Додатком 7 тендерної документації встановлено вимогу до учасників торгів щодо надання довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт.
Пунктом 1 Додатку 7 тендерної документації встановлено, що у цій довідці має бути зазначено працівників в кількості не меншій мінімальної, визначеної Замовником, необхідних для виконання робіт у відповідності до Технічного завдання, зокрема:
1) до переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться:
- інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт - не менше 2 особи;
- геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт - не менше 1 особи;
- інженер з охорони праці, або інша особа яка виконує його функції - не менше 1 особа;
2) оператори машин та механізмів - достатньою вважається та кількість операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії) необхідних для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин)
3) робітничі професії:
- електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж/електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування, тощо - не менше 2 осіб.
Пунктом 2 Додатку 7 тендерної документації встановлено, що на підтвердження інформації щодо наявності у учасника працівників, яка міститься в довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (надання послуг), йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати, зокрема, трудові книжки та накази про призначення на посаду, накази про сумісництво (за наявності) або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надав довідку від 20.10.2021 №1597 про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (надання послуг) (далі – Довідка), а також підтверджуючі документи.
Проте підтверджуючі документи та дані наведені у Довідці не узгоджуються між собою, зокрема про наступних працівників:
- інженера з якості Ольховика М.С. (пункт 10 Довідки). Згідно з даними Наказу про прийняття на роботу від 26.02.2020 № 00000000119-2-05716 зазначений працівник прийнятий на роботу з 27.02.2020 інженером з якості; згідно з даними трудової книжки - головним фахівцем з якості (з 01.04.2020, відповідно до Наказу від 31.03.2020 № 1537);
- інженера з якості Шклянка Т.Б (пункт 11 Довідки). Згідно з даними Наказу про прийняття на роботу від 16.12.2020 № 00000002949-2-7212 зазначений працівник прийнятий на роботу з 17.12.2020 інженером з якості; згідно з даними трудової книжки – інженером-будівельником (з 28.04.2015, відповідно до Наказу від 28.04.2015 № 214);
- інженера з охорони праці Хаврась О.І. (пункт 13 Довідки). Згідно з даними Наказу про прийняття на роботу від 02.06.2015 № 35/2 зазначений працівник прийнятий на роботу з 02.06.2015 інженером з охорони праці; згідно з даними трудової книжки – начальником відділу охорони праці (з 01.09.2020, відповідно до Наказу від 01.09.2020 № 3848);
Також, на геодезиста Харченко О.В (пункт 12 Довідки) та електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування Гринь В.Г. (пункт 116 Довідки) у складі тендерної пропозиції відсутні трудові книжки або лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначено законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Зазначене призвело до недотримання пунктів 1 та 2 Додатку 7 тендерної документації, та як наслідок учасник не підтвердив мінімально необхідну кількість працівників вищезазначених професій.
Крім цього, пунктом 3 Додатку 7 тендерної документації встановлено, що додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри та ін.), перерахованих в довідці, учасник повинен надати дипломи про закінчення такими працівниками учбових закладів.
Пунктом 4 Додатку 7 тендерної документації встановлено, що для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг тощо.
Слід зазначити, що на інженера з охорони праці Хаврась О.І. (пункт 13 Довідки) надано диплом ІБ ВЕ № 005953, в якому зазначено інформацію про те, що цей працівник закінчив Національну академію внутрішніх справ за спеціальністю «правоохоронна діяльність» та присвоєно кваліфікацію «молодшого спеціаліста-юриста», чим недотримано пункти 1, 3 та 4 Додатку 7 тендерної документації, та як наслідок учасник не підтвердив мінімально необхідну кількість працівників професії «інженер з охорони праці або інша особа яка виконує його функції».
Крім цього, в Довідці зазначено інформацію лише про двох машиністів крана автомобільного (пункти 113 та 114 Довідки), що є меншою, за необхідну, позаяк мінімальна кількість кранів, яка є обов’язковою (визначена Замовником в тендерній документації), а також заявлена ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» у довідці про наявність техніки від 17.11.2021 № 1779 складає три одиниці, чим недотримано пункт 1 Додатку 7 тендерної документації, позаяк учасник не підтвердив мінімально необхідну кількість працівників, які задіяні для роботи на крані.
На порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА», ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», ТОВ «Автомагістраль-Південь», як такі, що не відповідають кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та не відповідають встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та уклав договір про закупівлю з ТОВ «Автомагістраль-Південь».
Період усунення порушень:
15.07.2022 16:55 - 30.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
15.07.2022 16:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Служба автомобільних доріг в Чернігівській області повідомляє про вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором №21372 від 29.12.2021 року з ТОВ «Автомагістраль-Південь» та недопущення встановлених порушень в подальшому
Дата публікації звіту:
22.07.2022 19:51
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Усунуто
Дата публікації:
20.09.2022 17:04
Запити/Пояснення
Номер:
71df5c83e19349948fb74f8c20113990
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.06.2022 11:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-83 Славутич – Любеч – Ріпки – /М-01/ – Городня – /Н-28/ – Сновськ – Корюківка – Семенівка – Костобобрів – Чайкине – /Н-27/ на ділянці км 63+430 — км 201+530 (окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг)» інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-12-001706-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
81e26fad0b664d96968a8be19d5fe277
Назва:
Щодо запиту про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2021-10-12-001706-c
Дата опублікування:
29.06.2022 12:47
Опис:
Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі - Замовник) на виконання оприлюдненого Держаудитслужбою запиту про надання пояснень по процедурі закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-83 Славутич – Любеч – Ріпки – /М-01/ – Городня – /Н-28/ – Сновськ – Корюківка – Семенівка – Костобобрів – Чайкине – /Н-27/ на ділянці км 63+430 — км 201+530 (окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг)» , очікуваною вартістю
1 380 830 000,00 грн, надає наступну інформацію:
Служба автомобільних доріг у Чернігівській області повідомляє, що технічне завдання по об'єкту поточного середнього ремонту ремонту, в якому передбачені технічні і якісні характеристики предмету закупівлі, складено у відповідності до проектної документації, кошторисна частина якої пройшла експертизу та розроблена і затверджена в установленому порядку.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена у відповідності до Наказу від 15.04.2020 за №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об»єкту поточного ремонту, складеного у відповідності до СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання». Даний стандарт погоджено ТК 311 «Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві» від «26» грудня 2018 р. № 202. , діє згідно Наказу Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) від «28» грудня 2018 р. № 424 з 2019-01-01 та носить обов'язковий характер при визначенні вартості робіт, що фінансуються за державні кошти.
Розмір бюджетного призначення на 2021 рік прийнято у відповідності до Постанови КМУ від 17.03.2021 р. № 122 «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами).
Також повідомляємо, що 19.12.2020 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710” №1266 від 16 грудня 2020 року (далі - Постанова).
Відповідно до зазначеної вище Постанови, доповнень зазнала постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 “Про ефективне використання державних коштів”, зокрема доповнено пунктом “4ˡ. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі”.
Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Враховуючи вимоги Закону, замовник через авторизовані електронні майданчики оприлюднює інформацію про закупівлю, яка включає в себе і розмір бюджетного призначення, і технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що в свою чергу зазначаються відповідно до вимог Закону.
У зв’язку з масовою кібератакою, яка сталася на передодні початку військової агресією Російської Федерації проти України, з 24 лютого 2022 року сайт Служби автомобільних доріг у Чернігівській області https://ch.ukravtodor.gov.ua/ не працює, частина даних за період 2019-2022 року втрачені. Обслуговування та роботу сайтів всіх служб автомобільних доріг забезпечує відповідний відділ Державного агентства автомобільних доріг України. Наповненням регіональних сайтів інформацією займаються Служби автомобільних доріг в областях. Зараз в Державному агентстві автомобільних доріг України працюють над відновленням роботи сайтів Служб автомобільних доріг в областях.
Додатки:
1. Копія експертного звіту від 24.09.2021 за №02/275/21