-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (дизпаливо)
Завершена
577 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 888.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 888.00 UAH
Номер:
50b04008051f4a78b500ea52759a859a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-10-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.11.2021 00:00
Період моніторингу:
10.11.2021 13:21 - 02.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
10.11.2021 №697
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
Від 10.11.2021 №697
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2021-10-11-012474-b 11.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону, пунктів 5 та 6 частини першої та частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТОРГМЕТ ПРАЙД", розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи про вжиті заходи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 23 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міського комунального підприємства «Косів» Косівської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ "ТОРГМЕТ ПРАЙД" та ТОВ "ІНВЕСТ ЕНЕРГО ТРЕЙДІНГ", протоколи щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 72 від 01.11.2021 року та № 73 від 02.11.2021 року, укладений договір про закупівлю від 18.11.2021 №108.
За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту19 частини другої статті 22 Закону ТД Замовника не містить опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Вичерпний перелік формальних помилок та їх опис затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710, відповідно до абзацу 12 пункту 11 частини першої статті 9 Закону.
Також, у пунктах 4 та 5 частини другої Додатку 1 до ТД, для підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону Замовник вимагає від учасника надання довідки/інформації у довільній формі про те, що фізична особа, яка є Учасником, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку та довідки/інформації у довільній формі про те, що службова (посадова) особа Учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Зазначене не відповідає вимогам встановленим пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону, якою передбачено, що «Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:
- фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
- службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку».
Таким чином, Замовником допущено порушення норм, встановлених пунктами 5 та 6 частини першої статті 17 Закону.
Крім того, на порушення вимог частини третьої статті 17 Закону у ТД Замовника відсутня вимога про надання учасником процедури закупівлі документів для підтвердження відсутності підстави, передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 та не визначено для переможця процедури закупівлі спосіб документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Період усунення порушень:
23.11.2021 11:43 - 08.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.11.2021 11:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Проаналізувавши інформацію про результати моніторингу закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі, Міського комунального підприємства «КОСІВ» Косівської міської ради, який проводили фахівці Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області 23 листопада 2021 року, доводимо до Вашого відома, що Міське комунальне підприємство «КОСІВ», відповідно до законодавства України, оголосило про проведення відкритих торгів на закупівлю дизельного палива (код ДК 021:2015 – 09134200-9) – в кількості 20 000 літрів для забезпечення життєдіяльності підприємства, а саме: збір та вивіз сміття, обслуговування ритуальної служби та на інші цілі, які сприяють нормальній роботі підприємства.
Виконуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (із змінами), уповноважена особа нашого підприємства підготувала документи для торгів, які в загальному відповідають нормам вищевказаного Закону, але з деякими зауваженнями, на які звернули увагу фахівці Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області. На даний час Міське комунальне підприємство «КОСІВ» Косівської міської ради не має змоги здійснити заходи, щодо усунення вищевказаних зауважень, тому ми зобов’язуємось у подальшій роботі врахувати дані зауваження і чітко дотримуватись законодавства України по проведенню тендерних закупівель.
Відносно тендерних торгів, щодо закупівлі 20 000 літрів дизельного палива, по яких проводився даний моніторинг, то після торгів був визначений переможець і укладений Договір на поставку даної продукції, який вже виконується Сторонами без зауважень.
Дата публікації звіту:
30.11.2021 10:26