-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція стадіону ЗОШ № 9, м. Марганець, кв. Ювілейний, 16 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)
Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова , якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Завершена
32 949 792.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 170 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 170 000.00 UAH
Номер:
6ce260888b9a4fc78f46a3bef41ab14c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-01-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2022 00:00
Період моніторингу:
01.04.2022 13:31 - 23.04.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.04.2022 № 139
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.04.2022 № 139.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-10-11-011559-b, 11.10.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України № 003100-18/2580-2022 від 31.03.2022.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД», визначення вказаного учасника переможцем тендеру та укладення з ним договору встановлено порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону, а саме вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» щодо розірвання договору.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 квітня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-10-11-011771-b), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом тендерного комітету від 11.10.2021; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД»; протокол засідання тендерного комітету від 03.11.2021 №2; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані після аукціону переможцем документи; договір від 22.11.2021 №411/11-21; опубліковані Замовником під час моніторингу (05.04.2022 та 11.04.2022) пояснення на запити органу державного фінансового контролю.
Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до частини 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження файлів з відповідною інформацією та документами, зокрема з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з Додатком 1 до тендерної документації).
Згідно з частиною 5 розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Так, відповідно до п. 2.1 Додатку 1 до тендерної документації учасник, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку у формі таблиці, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням предмета закупівлі, суми договору, назви та адреси контрагента.
Також, згідно з пунктом 2.2 Додатку 1 до тендерної документації виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії договору з додатками (зазначеними у договорі), укладеного за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, копії довідок про вартість виконаних робіт за такими договорами (форма КБ-3), копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В). До договору необхідно надати оригінал позитивного листа відгука від замовника (контрагента), з яким було укладено договір із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про належне виконання договору, ПІБ та контактний телефон виконавця.
Моніторингом встановлено, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» в складі тендерної пропозиції надано довідку від 25.10.2021 № 187/10 про виконання учасником аналогічного договору, у якій як аналогічний вказано договір з ТОВ «Будівельна компанія «Профіжитлобуд», предметом якого є: ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Акініфієва, 12-Б м. Дніпро та становить складову частину загальної вартості робіт з капітального ремонту).
Також, учасником надано скан-копію договору підряду №26/10-20 від 26.10.2020 з ТОВ «Будівельна компанія «Профіжитлобуд», предметом якого є ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Акініфієва, 12-Б м. Дніпро та становить складову частину загальної вартості робіт з капітального ремонту).
За нормою пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Так, згідно з пунктом 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 09.06.2020 за №500/34783), визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301 (далі - ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013).
Отже, відповідно до норм пункту 4 вищевказаного Порядку, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
У ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» зазначено, що у цьому стандарті використано терміни відповідно до ДБН А.2.2-3. Крім цього зазначеним стандартом врегульовано правила визначення вартості об’єкта будівництва.
Згідно з п.3.12 розділу 3 «Терміни та визначення понять» ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» (далі - ДБН А.2.2-3-2014) визначено такі об’єкти будівництва: будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або їх частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
Також у пунктах 3.1, 3.3, 3.4, 3.9, 3.22, 3.25 наведено визначення кожного з наведених вище об’єктів будівництва.
За предметом досліджуваної закупівлі «Реконструкція стадіону ЗОШ № 9, м. Марганець, кв. Ювілейний, 16» відповідно до визначень ДБН А.2.2-3-2014 об’єктом будівництва є споруда (штучно створений об’ємний, площинний або лінійний об'єкт, що має природні або штучні просторові межі, призначений для досягнення певних цілей, п.3.22 ДБН А.2.2-3-2014).
Водночас, об’єктом будівництва за предметом закупівлі договору від 26.10.2020 № 26/10-20, поданого ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» для підтвердження кваліфікаційної вимоги щодо досвіду виконання аналогічних робіт, є частина будинку, будівлі, споруди (визначена проектною документацією на реконструкцію або капітальний ремонт частина існуючого об’єкту, введеного в експлуатацію в установленому порядку, п.3.25 ДБН А.2.2-3-2014).
Таким чином, виконання договору від 26.10.2020 № 26/10-20, поданого в складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД», як підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію (наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору), не підтверджує досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, оскільки предмет зазначеного договору не є аналогічним предмету закупівлі.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Отже, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД», а укладено з ним договір від 22.11.2021 № 411/11-21 вартістю 32 870 403,72 гривень.
Згідно з нормою частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Отже, нормою частини шостої статті 17 Закону імперативно визначено обов’язок переможця надати замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, які підтверджують відсутність відповідних підстав, визначених, зокрема, пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої цієї статті.
Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що в недотримання вимог частини шостої статті 17 Закону переможцем тендеру ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» у визначений Законом термін не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону.
Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Однак, на порушення вимог частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця тендеру ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД», яким не надано документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (пункти 2, 3, 8 частини першої), а укладено з вказаним переможцем договір.
Замовником на запит Західного офісу Держаудитслужби під час моніторингу (11.04.2022) було повідомлено, що Замовник самостійно перевірив інформацію, яка міститься у відкритих реєстрах (Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення та Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) пунктів 2, 3, 9 частини першої статті 17 Закону. Також Замовник зазначив, що документи від учасників не вимагаються, відповідно до вищенаведеного не було підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД».
Однак, на запит Західного офісу Держаудитслужби Замовником до моніторингу не надано жодного документального підтвердження здійснення ним такої перевірки.
Слід зазначити, що здійснити перевірку наявної в Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (за посиланням: https://nazk.gov.ua/uk/reyestr-koruptsioneriv/) та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search) інформації щодо ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» під час моніторингу не видалося за можливе, оскільки на час проведення та завершення моніторингу вільний публічний доступ до вказаних реєстрів був відсутній (обмежений у зв’язку з технічними роботами, спрямованими на максимальне посилення захисту даних в умовах воєнного стану).
Період усунення порушень:
13.04.2022 16:10 - 29.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
13.04.2022 16:10
Оскарження висновку в суді
Опис:
Замовник не згоден з висновком про результати моніторингу по вказаній закупівлі, та з твердженнями, викладеному у ньому. Вважаємо, що твердження, що викладені у висновку є помилковими, не відповідають приписам чинного законодавства і фактичним обставинам, у зв’язку з чим, повідомляємо, що вказаний висновок, у встановлений Законом строк, буде оскаржено до суду.
Дата публікації:
21.04.2022 10:57
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
9be08b1dc9644475b6bf014897b73341
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
01.04.2022 13:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.04.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-11-011559-b, яка проводилась Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
19343b9ba48645e0baad6893b3b60bff
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
05.04.2022 11:34
Опис:
Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція стадіону ЗОШ № 9, м. Марганець, кв. Ювілейний, 16 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) повідомляємо наступне: Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) бюджету, при цьому за відповідним КЕКВ передбачено видатки тільки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим). Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник під час формування пакету тендерної документації готує детальний перелік та обсяг робіт, зазначений у технічній специфікації (Додаток 7). Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають рішенням проекту, кошторисну вартість якого підтверджено експертним звітом. Учасник під час формування тендерної пропозиції може детально ознайомитись з проектом, звернувшись за адресою замовника: м.Дніпро, вул. Старокозацька, 34. При цьому, якщо у технічній специфікації до тендерної документації є посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то такі посилання слід читати з виразом «або еквівалент». Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ за конкретним предметом закупівлі, на який є бюджетні призначення. А саме за предметом закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Реконструкція стадіону ЗОШ № 9, м. Марганець, кв. Ювілейний, 16 (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) загальна очікувані вартість з ПДВ визначена з урахуванням вартості будівельних робіт, вартості устаткування, кошторисного прибутку та коштів на покриття адміністративних витрат. Оголошення про закупівлю розміщено на фіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме https://adm.dp.gov.ua.
Номер:
4ad84900c37d4d59915b341945019bf3
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.04.2022 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.04.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-10-11-011559-b, яка проводилась Департаментом капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до імперативної норми частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Проведеним моніторингом встановлено, що переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» не надано замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону.
Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Пояснити причини не відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД», яким не надано Замовнику документи (шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону?
2. Чи перевірялася самостійно Замовником інформація щодо відсутності підстав, визначених пунктами 2, 3 та 8 частини першої статті 17 Закону (міститься у формі відкритих даних) у встановленому Законом порядку (із обов’язковим документальним підтвердженням такої перевірки) ?
Крім цього, відповідно до п. 2.1 Додатку 1 до тендерної документації учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку у формі таблиці, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням предмета закупівлі, суми договору, назви та адреси контрагента.
На виконання зазначеної вимоги ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» в складі тендерної пропозиції надано довідку від 25.10.2021 № 187/10, згідно з якою ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» виконувало роботи за договором підряду від 26.10.2020 № 26/10-20 за предметом «ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Акінфієва, 12-Б м Дніпро, та становить складову частину загальної вартості робіт з капітального ремонту)».
Водночас, згідно п. 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708є визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301 (далі - ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013).
Крім цього, згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» (далі - ДБН А.2.2-3-2014) предмет закупівлі «Реконструкція стадіону ЗОШ № 9, м. Марганець, кв. Ювілейний, 16» належить до об’єктів будівництва: споруди будь-якого призначення (п.3.12).
Водночас, предметом закупівлі аналогічного договору «Капітальний ремонт покрівлі, що становить складову частину житлового будинку за адресою: вул. Акінфієва, 12-Б м Дніпро» є об’єкт невиробничого призначення (об’єкт житлового комплексу) (п. 3.14 ДБН А.2.2-3-2014).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Чи враховувалось при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» (кваліфікаційний критерій: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору) те, що договір, поданий як аналогічний, є договором стосовно капітального ремонту покрівлі, хоча предметом (об’єктом будівництва) досліджуваної закупівлі є реконструкція стадіону?
Номер:
f7ca58f30af54b6e95d7370a8f477368
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.04.2022 12:35
Опис:
Інформація відповідно до пункту 2 частини 1 статті 17 Закону: Замовник самостійно перевірив інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення). Документи від учасників не вимагаються.
Інформація відповідно до пункту 3 частини 1 статті 17 Закону: Замовник самостійно перевірив інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення). Документи від учасників не вимагаються.
Інформація відповідно до пункту 9 частини 1 статті 17 Закону: Замовник самостійно перевірив інформацію, що міститься у відкритому реєстрі (Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань). Документи від учасників не вимагаються.
Відповідно до вищенаведеного у Замовника не було підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД».
Відповідно до п. 2.2 Додатку 1 тендерної документації замовником вимагалося: виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії договору з додатками (зазначеними у договорі), укладеного за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, копії довідок про вартість виконаних робіт за такими договорами (форма КБ-3), копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В). До договору необхідно надати оригінал позитивного листа відгука від замовника (контрагента), з яким було укладено договір із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про належне виконання договору, ПІБ та контактний телефон виконавця. У розумінні даної тендерної документації, вважатиметься аналогічним договір з виконання робіт з капітального ремонту, реконструкції або будівництва.
Відповідно до вищенаведеного поданий договір переможця ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ГРУПА «АЛЬФАБУД» відповідає вимогам тендерної документації.