-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція стадіону та спортивних споруд спеціальної школи І-ІІ ступенів №10 на вулиці Вакуленчука, 1 Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Реконструкція стадіону та спортивних споруд спеціальної школи І-ІІ ступенів №10 на вулиці Вакуленчука, 1 Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»)
Завершена
86 415 109.54
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 432 075.54 UAH
мін. крок: 0.5% або 432 075.54 UAH
Номер:
62138d803db349b8b64d7ec0afb0ee42
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-23-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.12.2021 00:00
Період моніторингу:
23.12.2021 13:10 - 19.01.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.12.2021 № 440
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2021-10-11-004837-c 11.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 та абзацу третього пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХ ПРОМ СЕРВІС», укладання та своєчасності оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету протокол № 1939 від 30 вересня 2021 року, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХ ПРОМ СЕРВІС» (далі – ТОВ «ТЕХ ПРОМ СЕРВІС»), товариства з обмеженою відповідальністю «БУДРЕМСЕРВІС» (далі – ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерної пропозиції від 22.11.2021, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерної пропозиції від 18.11.2021 № 2289, протокол розгляду тендерної пропозиції від 22.11.2021 № 2293, повідомлення про намір укласти договір від 22.11.2021, Договір на закупівлю робіт від 13.12.2021 № 1337, додаткова угода № 1 від 30.12.2021 пояснення Замовника, надані на запит Держаудитслужби 31.12.2021 через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції Розділу І «Загальні положення тендерної документації» Замовник установив вимогу.
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Інші документи, що входять до складу тендерної пропозиції та не готуються безпосередньо учасником, у разі викладення їх іноземною мовою, повинні бути перекладені українською мовою та засвідчені підписом перекладача.
Учасник ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС» у складі своєї тендерної пропозиції надав Дипломи про отримання освіти працівників Рікітіна Віктора Васильовича та Лебедєва Павла Валерійовича, які викладені російською мовою без перекладу на українську мову, чим не дотримано вимоги пункту 7 Розділу І тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен подати у пропозиції Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, виданий не раніше дати подачі пропозиції. Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Учасник ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС» у складі своєї тендерної пропозиції від 26.10.2021 надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань який сформовано 12.10.2021 року, чим недотримано вимоги пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації.
Період усунення порушень:
19.01.2022 15:17 - 03.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
19.01.2022 15:17
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заступнику Голови
Державної аудиторської служби України
Олександру ШКУРОПАТУ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш результат моніторингу UA-M-2021-12-23-000027 на закупівлю Реконструкція стадіону та спортивних споруд спеціальної школи І-ІІ ступенів №10 на вулиці Вакуленчука, 1 Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи») у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
Користуючись своїми правами Управління освіти Дарницької районної в місті Києві Державної адміністрації, відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України про «Публічні закупівлі», оприлюднило аргументовані заперечення щодо висновку про результати моніторингу закупівлі. Відповідно: вважаємо Висновок необґрунтованим та таким, що порушує права й інтереси управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, які полягають у здійсненні ним закупівель, зокрема робіт, для забезпечення потреб закладів освіти, з урахуванням наступного:
1 В ході проведення даної закупівлі розгляду тендерних пропозицій учасників замовником встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ТЕХ ПРОМ СЕРВІС» не відповідала вимогам замовника та умовам тендерної документації за 8 пунктами, зокрема учасник ТОВ «ТЕХ ПРОМ СЕРВІС» не надав забезпечення тендерної пропозиції, що не відповідало вимогам ч.6 ст 26 закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам п.2 розділу ІІІ тендерної документації.
В свою чергу, Учасник ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС», на підтвердження вимог тендерної документації надав всі необхідні документи.
Зокрема на відповідність вимогам п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації, та на підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у відповідності до вимог п.2 ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» надав всі необхідні документи а саме: Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у якій зазначено посада , прізвище та ініціали працівника, освіта і спеціальність, загальний стаж роботи а також досвід роботи на аналогічній посаді (років); скан-копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації завірену печаткою та підписом інженера – проектувальника, дійсного на дату подання документів а також скан-копію договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та страховий поліс до нього, чинний на момент подачі тендерної пропозиції; документи, що підтверджують освіту та трудовий стаж головного інженера з вищою будівельною освітою та досвідом робот, та виконавця робіт з вищою будівельною освітою або середньою спеціальною будівельною освітою та досвідом роботи; скан-копії оригіналів посвідчень навчання з питань охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, керівного складу підприємства учасника для підтвердження можливості створення комісії з перевірки знань з питань охорони праці працівників підприємства; скан-копії оригіналів витягів з протоколу та посвідчення з перевірки знань правил з пожежної безпеки в Україні (НАПБ А.01.001-2014), знань з пожежно-технічного мінімуму стосовно заходів пожежної безпеки на об'єктах на головного інженера та виконавця робіт. Учасником документально підтверджено трудові відносини з працівниками, що зазначені в Довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та документально підтверджено наявність в штаті учасника монтажника сталевих і залізобетонних конструкцій, арматурника. Також надано в складі пропозиції скан-копії оригіналів витягу з протоколу та посвідчень з перевірки знань з питань охорони праці: безпечні методи та прийоми виконання робіт на висоті, відповідно до НПАОП 0.00-1-15-07 та безпечні методи та прийоми виконання робіт з інструментами і пристроями НПАОП 0.00-1.71-1.13. Додатково в складі пропозиції учасника надано скан-копії оригіналів свідоцтв про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій на вказаних працівників
На підтвердження вимог п. 2.3. додатку 1 до тендерної документації та на підтвердження інформації про освіту, зазначеній в довідці про про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасником ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС» надано дипломи про отримання освіти працівників Рікітіна Віктора Васильовича та Лебедєва Павла Валерійовича. Із вказаних документів можливо встановити дійсний зміст інформації яка в них зазначена, вона є доступною для розуміння та сприйняття. Значущим є підтвердження факту відповідності даних працівників необхідним кваліфікаційним критеріям.
Наявність формальної помилки використання мовного звороту, запозиченого з іншої мови, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції не впливає на зміст тендерної пропозиції.
Враховуючи вищезазначене, Учасником ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС» підтверджено кваліфікаційні критерії про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у відповідності до вимог п.2 ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» в повному обсязі. З огляду на зазначене, у замовника відсутні підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС».
2. Згідно п. 5 розділу ІІІ тендерної документації та у відповідності до ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч. 1 ст.11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними (крім реєстраційних номерів облікових карток платників податків та паспортних даних) та у випадках, передбачених цим Законом, за їх надання стягується плата.
Відповідно до умов тендерної документації Замовником перевірено актуальну та достовірну інформацію шляхом пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Не зважаючи на відсутність необхідності надання документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, учасником надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань.
Отже пропозиція зазначеного учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації. Аналогічний висновок викладено у рішенні № 14088-р/пк-пз від 21.07.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Виходячи з вищевказаного, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДРЕМСЕРВІС», як таких, що не виповідають вимогам розділу ІІІ документації .
Слід зазначити що Закон України «Про публічні закупівлі» покликаний провести закупівлю робіт та послуг за найбільш економічно вигідними пропозиціями. Таким чином Замовником було виконано вимоги Закону і дотримано принципів здійснення публічних закупівель, що зазначені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: максимальна економія, ефективність та пропорційність
Враховуючи вищезазначене, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, повідомляє що, процедуру відкритих торгів на закупівлю Реконструкція стадіону та спортивних споруд спеціальної школи І-ІІ ступенів №10 на вулиці Вакуленчука, 1 Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), було проведено відповідно до Вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та порушення законодавства відсутні. Підстави для усунення порушень відсутні.
Дата публікації звіту:
26.01.2022 16:40
Запити/Пояснення
Номер:
f28a8ec68fa0457d882764ed17b151aa
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.12.2021 11:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції стадіону та спортивних споруд спеціальної школи І-ІІ ступенів №10 на вулиці Вакуленчука, 1 Дарницького району м. Києва (ДСТУ Б. Д. 1.1- 1: 2013) (ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи»), очікуваною вартістю 86 415 109,54 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-11-004837-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1a81c704c44f43b89b1f20080c58f092
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
06.01.2022 11:07
Опис:
Заступнику Голови
Державної аудиторської служби України
Олександру ШКУРОПАТУ
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш запит від 31.12.2021 «Про надання пояснень» щодо моніторингу на Реконструкція стадіону та спортивних споруд спеціальної школи І-ІІ ступенів №10 на вулиці Вакуленчука, 1 Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи») , у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
1. Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі.
Згідно річного плану закупівель на 2021 р. по КЕКВ 3142, на закупівлю Реконструкція стадіону та спортивних споруд спеціальної школи І-ІІ ступенів №10 на вулиці Вакуленчука, 1 Дарницького району м. Києва(ДСТУ Б.Д.1.1.- 1:2013)(ДК 021:2015 код 45400000-1 «Завершальні будівельні роботи») заплановано кошти на суму 86 415 109,54 грн. (вісімдесят шість мільйонів чотириста п’ятнадцять тисяч сто дев’ять грн. 54 коп.) в т. ч. ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена Замовником на проведення Реконструкції стадіону та спортивних споруд спеціальної школи І-ІІ ступенів №10 на вулиці Вакуленчука, 1 Дарницького району м. Києва, керуючись правилами визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 згідно дефектного акту на підставі проектно-кошторисної документації розробленої ТОВ «ПБК «УКРПРОЕКТ» у відповідності до договору № 1000 від 06.12.2017 року та скоригованої кошторисної частини робочого проекту по об’єкту «Реконструкція стадіону та спортивних споруд спеціальної школи І-ІІ ступенів №10 на вулиці Вакуленчука, 1 Дарницького району м. Києва», яка проводилась у зв’язку з необхідністю актуалізації поточних цін на матеріальні ресурси по об’єкту, реконструкція якого здійснюється із залученням бюджетних коштів, прийнятих за рівнем, що склалися в регіоні за цінами виробників, що здійснювалась товариством з обмеженою відповідальністю «Енерго Інжиніринг» на підставі договору № 913 від 22.09.2021 року з подальшим проведенням експертизи корегування кошторисної частини робочого проекту (із захистом та обґрунтуванням) для отримання експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом № 029-21/ПРОЕКСП. При складанні ціни пропозиції на виконання підрядних робіт вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання
2. З метою забезпечення належним чином фізкультурно-оздоровчої і спортивної роботи, створення сучасного освітнього середовища для розвитку здорової дитини, формування в неї свідомого ставлення до свого життя і здоров’я управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації необхідно провести реконструкцію стадіону та спортивних споруд спеціальної школи І-ІІ ступенів №10 на вулиці Вакуленчука, 1 Дарницького району м. Києва.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі обстеження та складання кошторисної документації по об’єкту Реконструкція стадіону та спортивних споруд спеціальної школи І-ІІ ступенів №10 на вулиці Вакуленчука, 1 Дарницького району м. Києва, виконаного згідно з договором № 1000 від 06.12.2017 року на виконання проектних.
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням http://druo.inet.ua/index.php/3744-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli