-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з постачання теплової енергії
Завершена
230 640.00
UAH з ПДВ
Номер:
f55eed0fc53c40e3949e11158da3fb03
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-08-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.11.2021 00:00
Період моніторингу:
08.11.2021 16:03 - 30.11.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
05.11.2021 № 554
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 05.11.2021 № 554
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-10-11-006320-b 11.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник управління Лариса ЦАНДЕКОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пункту 8 частини 1 статті 10 та частини 5 статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710 - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого у подальшому виявленого порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані (додатку), наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Пантаївська селищна рада (далі - Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір від 26.10.2021, протокол переговорів від 11.10.2021 № 188, договір про надання послуг з постачання теплової енергії від 08.11.2021 № 191-21, укладений між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «ЕЛЬТОП» (далі – Договір), пояснення надане Замовником через електронну систему закупівель 16.11.2021.
За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено, що в електронній системі закупівлі Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір 26.10.2021, при тому, що рішення про проведення переговорної процедури закупівлі прийнято згідно протоколу переговорів від 11.10.2021 № 188, тобто, на 15-ий день після прийняття рішення, чим недотримано вимоги пункту 8 частини 1 статті 10 та частини 5 статті 40 Закону.
Період усунення порушень:
23.11.2021 14:57 - 08.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.11.2021 14:57
Запити/Пояснення
Номер:
f05fee7e271343718ff7b76cce03c603
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
11.11.2021 16:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з постачання теплової енергії (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-11-006320-b) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Крім того, просимо надати пояснення чому в електронній системі закупівлі Вами оприлюднено повідомлення про намір укласти договір 26.10.2021, при тому, що рішення про проведення переговорної процедури закупівлі прийнято згідно протоколу переговорів від 11.10.2021 № 188, тобто, на 15-ий день після прийняття рішення, а не протягом одного дня, як це передбачено вимогами частини 5 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e2d075f33eb0487ebb27313dc2b28172
Назва:
Обґрунтування
Дата опублікування:
16.11.2021 10:19
Опис:
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. На порталі Prozzoro «26» жовтня 2021 року розміщено оголошення про проведення переговорної процедури за кодом ДК 021:2015: 09320000-8 - пара, гаряча вода та пов’язана продукція (постачання теплової енергії), номер закупівлі UA-2021-10-11-006320-b. З метою організації початку опалювального сезону та забезпечення невідкладних потреб Пантаївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області на 2021 рік існує потреба у закупівлі послуги з постачання теплової енергії. Для забезпечення існуючої потреби Пантаївською селищною радою організовано та проведено переговори з ТОВ «Ельтоп» у зв’язку з тим, що будівлю котельної разом з обладанням було передано в оренду ТОВ "Ельтоп" і тому послуги з постачання теплової енергії можуть бути надані тільки вказаним виконавцем. Розмір бюджетного призначення визначений на підставі аналізу витрат попереднього року та відповідно до уточненого плану на 2021 рік по статті витрат - оплата теплопостачання становить 374000,00 грн з ПДВ. Тариф за 1 Гкал — 2480,00 грн з ПДВ. Заплановано обсяг на опалювальний період жовтень-грудень 2021 року - 93,00 Гкал. Очікувана вартість предмета закупівлі 230640 грн, та була розрахована на підставі очікуваного споживання на 2021 рік.
Очікуване споживання на 2021 рік – 93Гкал. Тариф на момент проведення переговорів 2,480,00 грн з ПДВ. Загальна вартість предмета закупівлі на жовтень-грудень 2021 року — 230640,00 грн з ПДВ (93 х 2480,00 = 230,640).
Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до Закону України «Про теплопостачання» від 02.06.2005 № 2633-IV, Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 09.11.2017 № 2189-VIII, Правилам надання послуги з постачання теплової енергії і типових договорів про надання послуги з постачання теплової енергії, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.09.2019 р. № 830, Правилам технічної експлуатації теплових установок і мереж, затвердженим наказом Міністерства ПтаЕ від 14.02.2007 №71, Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 та інших нормативно-правових актів України.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до Постанови КМУ «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» від 16.12.2020 № 1266, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та /або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто - не обов`язковим.
Щодо порушення строків оприлюднення повідомлення про намір укласти договір повідомляємо наступне.
Замовником при оголошенні переговорної процедури було завантажено протокол про намір укласти договір, але з невідомих Замовнику причин він не був підтягнутий в систему. Даний факт було виявлено лише під час того, як у Замовника виникла потреба у завантаженні договору.
В подальшій роботі гарантуємо ретельніше перевіряти висвітлення документів на порталі Prozzoro.