-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція з облаштуванням елементами благоустрою берегоукріплювальних робіт вздовж узбережжя Чорного моря в районі вул. Приморська с. Крижанівка Лиманського району Одеської області
Торги відмінено
13 508 647.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 135 086.47 UAH
мін. крок: 1% або 135 086.47 UAH
Номер:
0cf71c09302848a1a4f24642e3bced45
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-17-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2021 00:00
Період моніторингу:
17.11.2021 16:14 - 09.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.11.2021 Одеса № 742
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.11.2021 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 17.11.2021.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.11.2021 № 742
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/
або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2021-10-11-004669-b 11.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 11.10.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АСТЕРН» (далі – ТОВ «АСТЕРН»), протокол від 04.11.2021 б/н, від 08.11.2021 б/н, від 18.11.2021 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 08.11.2021 в електронній системі закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 ТД у разі використання обладнання, матеріально-технічної бази (зазначених у довідці складеній відповідно до підпункту 1.1 цього додатку) на праві користування (договір оренди, лізингу, надання послуг або в інший спосіб, визначений законодавством України), учасник надає копії документів, що підтверджують таке право, в тому числі копії договорів дійсних та чинних протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди, лізингу, надання послуг, інше (договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт).
Слід зазначити, що учасником надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази від 26.10.2021 № 40, в якій у пунктах 1, 2, 4 вказано, що автогрейдер, автомобіль бортовий та коток дорожній відповідно залучаються по договору оренди від 19.04.2021 № 19/04 з ФОП Амірханяном Хачиком Рушановичем.
Проте у складі тендерної пропозицій учасником ТОВ «АСТЕРН» надано договір оренди від 19.04.2021 № 19/04 з ФОП Амірханяном Хачиком Рушановичем, термін дії якого до 31.12.2021, що менше ніж строк виконання договору про закупівлю, та який не містить умови про можливість його пролонгації на строк виконання робіт (відповідно до пункту 4.4 розділу 1 до ТД строк виконання робіт до 01.05.2022 року), чим не дотримано вимогу підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 ТД.
Отже, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «АСТЕРН» у зв’язку із невідповідністю його такому кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, як наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Разом з тим, Замовником 19.11.2021 оприлюднено в електронній системі закупівель протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.11.2021 б/н щодо відміни процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
23.11.2021 16:58 - 08.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
23.11.2021 16:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами висновку моніторингу закупівлі (Ідентифікатор моніторингу UA-M-2021-11-17-000034) - Реконструкція з облаштуванням елементами благоустрою берегоукріплювальних робіт вздовж узбережжя Чорного моря в районі вул. Приморська с. Крижанівка Лиманського району Одеської області (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-11-004669-b), в графі Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: не зазначено будь-якої інформації стосовно зазначеної інформації у висновку, Замовником 19.11.2021 оприлюднено в електронній системі закупівель протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.11.2021 б/н щодо відміни процедури закупівлі.
Дата публікації звіту:
25.11.2021 15:49
Запити/Пояснення
Номер:
913ec752c78049db90f206069ba67895
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.11.2021 16:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.11.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8c0d8e6904d14df1b8632f4d4d8539f1
Назва:
17.11.2021 року ПІВДЕННИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (ОДЕСЬКА ОБЛ.) було розпочато моніторинг закупівлі (Ідентифікатор моніторингу UA-M-2021-11-17-000034) - Реконструкція з облаштуванням елементами благоустрою берегоукріплювальних робіт вздовж узбережжя Чорного моря в районі вул. Приморська с. Крижанівка Лиманського району Одеської області (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-11-004669-b)
Дата опублікування:
22.11.2021 16:14
Опис:
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів). Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Дата, до якої необхідно надати відповідь
23 лист 00:00
Відповідь замовника (надання пояснень):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? – Розмір бюджетного призначення визначався відповідно до Рішення четвертої сесії Фонтанської сільської ради VIII скликання від 25.12.2020 року № 43-VIII «Про бюджет Фонтанської сільської територіальної громади на 2021 рік» (є в відкритому доступі на сайті Фонтанської сільської ради). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації, затвердженої Рішенням виконавчого комітету Крижанівської сільської ради від 19.08.2020 р. № 117.
Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме ч. 4 Розділу ІІІ – «…Розрахунок очікуваної вартості робіт:
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
На момент оголошення закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, був ще чинний.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації (зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва), експертного звіту та з урахуванням доведеного обсягу фінансування. Разом з цим надаємо наступні документи:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- Витяг з Рішення № 117 виконавчого комітету Крижанівської сільської ради;
- Експертний звіт із додатком;
- Рішення Фонтанської сільської ради про реорганізацію;
- Рішення Фонтанської сільської ради про внесення зміни до найменування.
2. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://fontanska-rada.gov.ua/