-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Спроможна школа для кращих результатів Обертинського ліцею (опорної школи) Обертинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області (капітальний ремонт)» ( Код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
11 815 193.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 118 151.93 UAH
мін. крок: 1% або 118 151.93 UAH
Номер:
90084ecb9f4549fd8a767c06546dd4e4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-03-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.11.2021 00:00
Період моніторингу:
03.11.2021 11:10 - 25.11.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
03.11.2021 №683
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 03.11.2021 № 683
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2021-10-08-011700-b 08.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції Приватного підприємства «Ліс-Буд», відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Степ Солар» – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи про вжиті заходи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 15 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (в редакції від 01.07.2021 року) (далі – Закон), розгляду та відхилення тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Обертинського ліцею Обертинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Приватного підприємства «Ліс-Буд» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Степ Солар», протокол засідання тендерного комітету від 28.10.2021 №5, протокол засідання тендерного комітету від 29.10.2021 №6, повідомлення про намір укласти договір від 29.10.2021 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником вносились зміни до тендерної документації, а саме: після оприлюднення 08 жовтня 2021 року в електронній системі закупівель тендерної документації, Замовником оприлюднено 11 жовтня 2021 року тендерну документацію, в якій було змінено пункт 17 Додатку 9 ТД «Лист гарантія про можливість виконання робіт передбаченим технічним завданням до 31.12.2022 р.» на «Лист гарантія про можливість виконання робіт передбаченим технічним завданням до 31.12.2021р.». При цьому, на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону Замовник в електронній системі закупівель не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносилися до ТД.
Також, на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оприлюднене Замовником оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про вид надання забезпечення тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
15.11.2021 13:38 - 30.11.2021 00:00
Дата публікації висновку:
15.11.2021 13:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Щодо здійснення заходів для виконання висновку, отриманого від 15.11.2021р., в якому Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи про вжиті заходи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, повідомляємо наступне:
1. Відповідно до ч.1 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції від 01.07.2021 року) (далі – Закон), а саме: Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Замовником у пункті 2 Забезпечення тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
2. Відповідно до ч.2 ст.24 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Після оприлюднення 08.10.2021 р. в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури відкритих торгів, Замовнику було поставлено запитання, яке потребувало внесення змін у тендерну документацію. Після чого відповідні зміни були внесені у вигляді нової редакції тендерної документації, але не оприлюднено в окремому документі перелік змін, що вносилися до тендерної документації.
Оскільки процедура за предметом закупівлі «Спроможна школа для кращих результатів Обертинського ліцею (опорної школи) Обертинської селищної ради Івано-Франківського району Івано-Франківської області (капітальний ремонт)» (ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) знаходиться на стадії завершена, усунення виявлених вищенаведених порушень в установленому законодавством порядку, можливе зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому.
Дата публікації звіту:
19.11.2021 12:01