-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт території оздоровчого майданчика на території початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст.№3 по вул.Героїв Майдану, 1 в м.Бар Вінницької області
Предмет закупівлі визначений згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктом будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749
Завершена
2 377 352.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 886.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 886.76 UAH
Номер:
ca61ec8ba3a44092a2776192bc259ef7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-21-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2022 00:00
Період моніторингу:
21.06.2022 17:38 - 15.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
20.06.2022 № 163
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.06.2022 № 163
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2021-10-08-011484-b 08.10.2021 ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА , КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА БАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена не у відповідності до вимог частини 6 статті 17 Закону №922 та перелік формальних (несуттєвих) помилок викладений у пункті 10 розділу 3 Тендерної документації не відповідає Переліку формальних помилок, затвердженому Наказом №710.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЖК - Гарант" та ФОП БАЧИНСЬКА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 із змінами (далі Закон №922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА БАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) на 2021 рік UA-P-2021-10-08-011788-b, оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-10-08-011484-b, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "ЖК - Гарант" та ФОП БАЧИНСЬКА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір на виконання робіт № 1 від 05.01.2022 та пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, що були предметом розгляду органом оскарження, а саме постійно діючою адміністративної колегії АМКУ Рішення №26749-р/пк-пз від 01.12.2021 та №27376-р/пк-пз від 09.12.2021 не здійснювався відповідно до вимог частини 12 статті 8 Закону №922.
Моніторингом установлено, що тендерна документація складена не у відповідності до вимог Закону. Зокрема, Замовником у пункті 5 розділу 3 Тендерної документації зазначено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в Системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в Системі, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону», в той час як, згідно частини 6 статті 17 Закону №922 Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Окрім того, проведеним аналізом тендерної документації встановлено, що відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону №922 у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. При цьому, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 затверджено Перелік формальних помилок (далі - Наказ №710). Проте, встановлений Замовником у пункті 10 розділу 3 Тендерної документації перелік формальних (несуттєвих) помилок не відповідає Переліку формальних помилок, затвердженому Наказом №710, який є вичерпний.
Період усунення порушень:
12.07.2022 17:00 - 27.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.07.2022 17:00
Запити/Пояснення
Номер:
1b832941347f4fc2bc6e48f6adc0048b
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
22.06.2022 10:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-08-011484-b, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Відповідно до Державного веб-порталу бюджету для громадян, розміщеного за посиланням (https://openbudget.gov.ua) Замовник є розпорядником бюджетних коштів на якого поширюються норми пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). З огляду на зазначене, просимо надати пояснення (інформацію, документи) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
842719e996324a1094004e1247b42afc
Назва:
Письмове пояснення
Дата опублікування:
23.06.2022 16:16
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат очікувану вартість визначено на підставі проектно–кошторисної документації та експертного звіту щодо розгляду проектної документації.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту: Відповідно до пункту 41 постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель (далі — обґрунтування предмета закупівлі). Відповідно до статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до Закону, належать: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади) та право охоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад; Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі — органи соціального страхування); юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини), та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником або одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків; юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, визначених частиною 2 статті 2 Закону. У пункті 41 постанови № 710 наведено перелік замовників, яким необхідно оприлюднювати обґрунтування до предмета закупівлі. Відповідно до статті 1 Бюджетного кодексу України (далі — БКУ): головні розпорядники бюджетних коштів — бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень; розпорядник бюджетних коштів — бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов’язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до частини 2 статті 22 БКУ Головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
1. за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, — установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
2. за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, — уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників;
3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, — місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників. Головні розпорядники коштів Державного бюджету України визначаються відповідно до пункту 1 частини 2 статті 22 БКУ та затверджуються законом про Державний бюджет України шляхом встановлення їм бюджетних призначень. Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів визначаються рішенням про місцевий бюджет відповідно до пунктів 2 і 3 частини 2 статті 22 БКУ. Таким чином, ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА , КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА БАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ не мало своїми обов’язком розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Додаємо посилання на веб-сайт.