• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Завершена

110 358 912.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 551 800.00 UAH
Номер: 3ebcc7464b464fafa0579cd5e10b91b9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-08-03-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.08.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.08.2023 11:55 - 26.08.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 03.08.2023 № 162 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03.08.2023 № 162 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 10 UA-2021-10-08-002411-a 08.10.2021 КП “Дніпровський метрополітен” Дніпровської міської ради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення норми ч.12, ч.15 статті 29 Закону №922, абз.5 п.1 ч.1 ст.31 Закону №922. За результатами моніторингу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених шляхом припинення зобов`язань за Договором про постачання електричної енергії від 29.12.2021 №НДВ-226/21 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII із змінами (далі - Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП “Дніпровський метрополітен” Дніпровської міської ради (далі Замовник) на 2021 рік, у тому числі UA-P-2021-10-08-001464-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений в електронній системі закупівель 10.12.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮ СТРІМ ЕНЕРДЖІ" та Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньелектрозбут", протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі від 17.12.2021 № 67, оприлюднений в електронній системі закупівель 17.12.2021, Договір про постачання електричної енергії від 29.12.2021 № НДВ-226/21 (далі – Договір № НДВ-226/21), укладений за результатами процедури закупівлі з ТОВ "НЬЮ СТРІМ ЕНЕРДЖІ", додаткова угода до Договору № НДВ-226/21 від 10.01.2022 № 1, додаткова угода до Договору № НДВ-226/21 від 07.02.2022 № 2, додаткова угода до Договору № НДВ-226/21 від 25.02.2022 № 3, додаткова угода до Договору № НДВ-226/21 від 25.03.2022 № 4, додаткова угода до Договору № НДВ-226/21 від 07.04.2022 № 5, додаткова угода до Договору № НДВ-226/21 від 21.04.2022 № 6, додаткова угода до Договору № НДВ-226/21 від 27.04.2022 № 7, додаткова угода до Договору № НДВ-226/21 від 10.06.2022 № 8, додаткова угода до Договору № НДВ-226/21 від 15.08.2022 № 9, додаткова угода до Договору № НДВ-226/21 від 15.09.2022 № 10, додаткова угода до Договору № НДВ-226/21 від 26.09.2022 № 11, додаткова угода до Договору № НДВ-226/21 від 03.10.2022 № 12, додаткова угода до Договору № НДВ-226/21 від 14.11.2022 № 13, додаткова угода до Договору № НДВ-226/21 від 14.12.2022 № 14, додаткова угода до Договору № НДВ-226/21 від 20.12.2022 № 15, додаткова угода до Договору № НДВ-226/21 від 11.01.2023 № 16, додаткова угода до Договору № НДВ-226/21 від 11.01.2023 № 17, додаткова угода до Договору № НДВ-226/21 від 10.02.2023 № 18, додаткова угода до Договору № НДВ-226/21 від 11.04.2023 № 19, додаткова угода до Договору № НДВ-226/21 від 11.05.2023 № 20, додаткова угода до Договору № НДВ-226/21 від 07.07.2023 № 21, додаткова угода до Договору № НДВ-226/21 від 19.07.2023 № 22, додаткова угода до Договору № НДВ-226/21 від 24.07.2023 № 23, додаткова угода до Договору № НДВ-226/21 від 01.08.2023 № 24 та додаткова угода до Договору № НДВ-226/21 від 11.08.2023 № 25, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 22.08.2023 через електронну систему закупівель. Відповідно до умов тендерної документації (розділ 3 пункт 2) учасником торгів разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Моніторингом установлено, що учасником ТОВ «НЬЮ СТРІМ ЕНЕРДЖІ» у складі тендерної пропозиції (файл 09 грудня 2021 10:02 Банківська гарантія.zip) надано довіреність від 30.09.2021 № 64, видану на начальника управління документарних операцій Акціонерного товариства «Кристалбанк» Кучерявого Всеволода Олександровича. Пунктом 1 довіреності від 30.09.2021 № 64 визначено, що начальник управління документарних операцій Акціонерного товариства «Кристалбанк» Кучерявий Всеволод Олександрович має право на вчинення наступних дій від імені Банку: укладати, змінювати і розривати шляхом підписання договори про надання банківських гарантій, гарантії (в тому числі в електронній формі) та договори що укладаються в забезпечення за договорами про надання банківських гарантій на підставі рішень, прийнятих колегіальними органами Банку та на підставі рішень, прийнятих особами, яким були делеговані повноваження на прийняття відповідних рішень. Проте в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НЬЮ СТРІМ ЕНЕРДЖІ» до довіреності від 30.09.2021 № 64 не додано рішення, прийняте колегіальними органами Банку та/або рішення, прийнятих особами, яким були делеговані повноваження на прийняття відповідних рішень. Відповідно до абз.5 п.1 ч.1 ст.31 Закону №922, п.4.1 розділу 5 тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції, проте тендерна пропозиція учасника ТОВ «НЬЮ СТРІМ ЕНЕРДЖІ» допущена до участі в аукціоні, чим не дотримано норми ч.12, ч.15 статті 29 Закону №922.
Період усунення порушень: 30.08.2023 15:15 - 14.09.2023 00:00
Дата публікації висновку: 30.08.2023 15:15

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовну заяву подано до суду
Дата публікації: 12.09.2023 09:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: АРГУМЕНТОВАНІ ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу та його зобов’язань, визначених у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-08-002411-a
Дата публікації звіту: 01.09.2023 11:27

Запити/Пояснення