• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт тротуару сполучень міста Золочева та села Підгороднє по вул. Тернопільській в м. Золочів Золочівського району Львівської області

Категорія Замовника : орган місцевого самоврядування , визначені в п.1ч.1 ст.2 Закону " Про публічні закупівлі " . Місцезнаходження Замовника : 80700 м. Золочів ,вул. Шашкевича М.,22 Львівської області

Завершена

2 145 652.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 21 456.52 UAH
Номер: 8c66b68a57d6488abe2da309b81798c5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-27-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.06.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 27.06.2022 16:35 - 20.07.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.06.2022 № 16 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 27.06.2022 № 16 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-10-08-001917-a 08.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Золочівської міської ради Золочівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2021 рік за номером UA-P-2021-10-08-001728-c, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену уповноваженою особою Замовника від 08.10.2021 №178 з додатками до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Приватного підприємства «Ремдор» (в частині правомірності відхилення) та пропозицію учасника – переможця ФОП Сокол Дмитро Богданович на предмет відповідності вимогам тендерної документації, повідомлення про намір укласти договір, договір від 19.11.2021 №221, додаткову угоду від 30.12.2021 №1, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 04.07.2022. За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Сокол Дмитро Богданович (протокол розгляду від 03.11.2021 № 180) прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та переможцем торгів - ФОП Сокол Дмитро Богданович укладено договір від 19.11.2021 № 221.
Період усунення порушень: 11.07.2022 16:27 - 15.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 11.07.2022 16:27

Запити/Пояснення