• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт даху Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №8 "Космічний" м. Суми, Сумської області за адресою: м. Суми, проспект Михайла Лушпи, 34

ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт даху Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №8 "Космічний" м. Суми, Сумської області за адресою: м. Суми, проспект Михайла Лушпи, 34)

Завершена

1 726 416.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 632.08 UAH
Номер: 885b8f761a7c4b678b9358b74b86785c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-21-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.07.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 21.07.2022 13:51 - 12.08.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 20.07.2022 № 159 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 20.07.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 20.07.2022 № 159 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 9 UA-2021-10-08-001883-a 08.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 174-56-64, viktoria_milenko@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АРХІНВЕСТБУД», ТОВ «ЛЛК-ГРУП» та ВКПФ «УНІКОМ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №8 «Космічний» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.10.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.10.2021, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АРХІНВЕСТБУД» (далі – ТОВ «АРХІНВЕСТБУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЛК-ГРУП» (далі – ТОВ «ЛЛК-ГРУП»), виробничо-комерційної приватної фірми «УНІКОМ» (далі – ВКПФ «УНІКОМ»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.10.2021 № 90 та від 01.11.2021 №№ 91,92, повідомлення про намір укласти договір від 01.11.2021, договір про закупівлю від 19.11.2021 № 90 (далі-Договір), додаткову угоду від 23.12.2021 № 1 до Договору. На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби 21.07.2022 про надання пояснень (інформації та документів) щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі та його розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), а також надання обґрунтування продовження строку дії договору (п.4 частини 5 статті 41 Закону), в частині документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника (підтвердження скорочення фінансування на даний об’єкт у 2021 році та врахування фінансування на нього у 2022 році), Замовник не надав відповіді, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 29.07.2022 15:52 - 13.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2022 15:52

Запити/Пояснення