• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів на вул.Білоцерківська, 1А у м.Львові

перехідний об'єкт 2021-2022 роки

Завершена

4 217 742.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 088.71 UAH
Номер: c64ee5ad555b4f108601d5c32766a82a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-03-28-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.03.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 30.03.2022 14:24 - 21.04.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.03.2022 № 105 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби 30.03.2022 № 105 Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-08-003663-c, 08.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Черкаська, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Черкаська обл.), +38 (0 47) 263-16-14, tkachenko.monitoring@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї; укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи з недопущення надалі такого порушення та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сихівської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 08.102021 № 33, зі змінами, внесеними згідно з рішенням тендерного комітету від 21.10.2021 № 33-1 (далі – тендерна документація); перелік змін, оприлюднений в електронній системі закупівель 21.10.2021, та протокол засідання тендерного комітету від 21.10.2021 № 33-1; запитання та роз’яснення до тендерної документації, оприлюднені 15 та 21 жовтня 2021 року; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЛБУДСТАНДАРТ» (далі – ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником відкритих торгів ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією; документи, подані ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем торгів ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір про закупівлю № 45-ВТ/21 від 26.11.2021; звіт про результати проведення закупівлі; файл IMG_0001.pdf, оприлюднений в електронній системі закупівель 29.11.2021 як зміни до договору про закупівлю; додаткові угоди до договору про закупівлю, оприлюднені 06.01.2022 та 06.04.2022; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; пояснення та документи, отримані 07 та 08 квітня 2022 року від Замовника в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що Замовник оприлюднив повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ», зокрема такого змісту: «Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» завантажити через електронну систему повідомлення про виправлення невідповідності в інформації та/або документах, а саме: 1) у пункті 1.1 Додатку 1 Тендерної документації Форма 1 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не відповідає завантаженій кошторисній документації, а саме відсутні такі механізми: апарат для газового зварювання і різання, вібратор для усіх видів будівництва, крім гідротехнічного, агрегат зварювання пересувний з бензиновим двигуном, з номінальним струмом 250-4700 А, коток ручний, 30-40 кг; 2) у пункті 2.1 Додатку 1 Тендерної документації Наявність працівників відповідної кваліфікації відсутній озеленювач, який необхідний для виконання робіт з озеленення; 3) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції прошу уточнити інформацію про наявність чи відсутність інших уповноважених (або зазначити, що інші уповноважені відсутні), які мають право підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договори про закупівлю». Водночас пунктами 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 1 до тендерної документації не визначено про необхідність документального підтвердження учасниками відкритих торгів наявності у них саме апарата для газового зварювання і різання, вібратора для усіх видів будівництва, крім гідротехнічного, агрегата зварювання пересувного з бензиновим двигуном, з номінальним струмом 250-4700 А, котка ручного 30-40 кг та озеленювача, який необхідний для виконання робіт з озеленення. Отже, на порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, містить вимогу про усунення невідповідностей, яких фактично не було. Розміщення такого повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ» та надання цим учасником відкритих торгів відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону документів та інформації не вплинуло на правильність визначення переможця процедури закупівлі.
Період усунення порушень: 19.04.2022 15:27 - 06.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 19.04.2022 15:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розпорядженням голови Сихівської районної адміністрації від 31.12.2021 року № 797 «Про припинення діяльності тендерного комітету районної адміністрації» було припинено діяльність тендерного комітету та призначено уповноважених осіб, відповідальних за закупівлі товарів, робіт і послуг. З метою недопущення порушень вимог Закону в майбутньому з Уповноваженими особами проведено роз’яснювальну роботу.
Дата публікації звіту: 20.04.2022 09:53

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Замовник повідомив, що з метою недопущення порушень вимог Закону в майбутньому з Уповноваженими особами проведено роз’яснювальну роботу.
Дата публікації: 26.04.2022 13:05

Запити/Пояснення