-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дворів, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів на вул.Білоцерківська, 1А у м.Львові
перехідний об'єкт 2021-2022 роки
Завершена
4 217 742.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 088.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 088.71 UAH
Номер:
c64ee5ad555b4f108601d5c32766a82a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-03-28-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.03.2022 00:00
Період моніторингу:
30.03.2022 14:24 - 21.04.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.03.2022 № 105
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
30.03.2022 № 105
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-10-08-003663-c, 08.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї; укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи з недопущення надалі такого порушення та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сихівської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 08.102021 № 33, зі змінами, внесеними згідно з рішенням тендерного комітету від 21.10.2021 № 33-1 (далі – тендерна документація); перелік змін, оприлюднений в електронній системі закупівель 21.10.2021, та протокол засідання тендерного комітету від 21.10.2021 № 33-1; запитання та роз’яснення до тендерної документації, оприлюднені 15 та 21 жовтня 2021 року; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЛБУДСТАНДАРТ» (далі – ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником відкритих торгів ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією; документи, подані ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ» протягом 24 годин для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем торгів ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; договір про закупівлю № 45-ВТ/21 від 26.11.2021; звіт про результати проведення закупівлі; файл IMG_0001.pdf, оприлюднений в електронній системі закупівель 29.11.2021 як зміни до договору про закупівлю; додаткові угоди до договору про закупівлю, оприлюднені 06.01.2022 та 06.04.2022; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; пояснення та документи, отримані 07 та 08 квітня 2022 року від Замовника в електронній системі закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі встановлено, що Замовник оприлюднив повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ», зокрема такого змісту: «Відповідно до пункту 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» завантажити через електронну систему повідомлення про виправлення невідповідності в інформації та/або документах, а саме: 1) у пункті 1.1 Додатку 1 Тендерної документації Форма 1 Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не відповідає завантаженій кошторисній документації, а саме відсутні такі механізми: апарат для газового зварювання і різання, вібратор для усіх видів будівництва, крім гідротехнічного, агрегат зварювання пересувний з бензиновим двигуном, з номінальним струмом 250-4700 А, коток ручний, 30-40 кг; 2) у пункті 2.1 Додатку 1 Тендерної документації Наявність працівників відповідної кваліфікації відсутній озеленювач, який необхідний для виконання робіт з озеленення; 3) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції прошу уточнити інформацію про наявність чи відсутність інших уповноважених (або зазначити, що інші уповноважені відсутні), які мають право підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договори про закупівлю».
Водночас пунктами 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» та 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 1 до тендерної документації не визначено про необхідність документального підтвердження учасниками відкритих торгів наявності у них саме апарата для газового зварювання і різання, вібратора для усіх видів будівництва, крім гідротехнічного, агрегата зварювання пересувного з бензиновим двигуном, з номінальним струмом 250-4700 А, котка ручного 30-40 кг та озеленювача, який необхідний для виконання робіт з озеленення. Отже, на порушення частини шістнадцятої статті 29 Закону повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ» кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, містить вимогу про усунення невідповідностей, яких фактично не було. Розміщення такого повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ» та надання цим учасником відкритих торгів відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону документів та інформації не вплинуло на правильність визначення переможця процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
19.04.2022 15:27 - 06.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
19.04.2022 15:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розпорядженням голови Сихівської районної адміністрації від 31.12.2021 року № 797 «Про припинення діяльності тендерного комітету районної адміністрації» було припинено діяльність тендерного комітету та призначено уповноважених осіб, відповідальних за закупівлі товарів, робіт і послуг. З метою недопущення порушень вимог Закону в майбутньому з Уповноваженими особами проведено роз’яснювальну роботу.
Дата публікації звіту:
20.04.2022 09:53
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовник повідомив, що з метою недопущення порушень вимог Закону в майбутньому з Уповноваженими особами проведено роз’яснювальну роботу.
Дата публікації:
26.04.2022 13:05
Запити/Пояснення
Номер:
0e36c4794c404bfc8d7d974d8bcd4526
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.04.2022 14:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту дворів, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів на вулиці Білоцерківській, 1А, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-28-003663-с, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання;
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
- чому було розміщене повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ» щодо відсутності інформації про наявність апарата для газового зварювання і різання, вібратора для усіх видів будівництва, крім гідротехнічного, агрегата зварювання пересувного з бензиновим двигуном, з номінальним струмом 250-4700 А, котка ручного 30-40 кг і працівника-озеленювача, якщо у пунктах 1 і 2 додатку 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 08.10.2021 №33-1, зі змінами, відсутня пряма вимога щодо підтвердження наявності апарата для газового зварювання і різання, вібратора для усіх видів будівництва, крім гідротехнічного, агрегата зварювання пересувного з бензиновим двигуном, з номінальним струмом 250-4700 А, котка ручного, 30-40 кг і працівника-озеленювача;
- яким чином учасник відкритих торгів ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ» виконав вимоги пункту 1.3 додатку 1 до тендерної документації, щодо надання копій документів, які підтверджують право власності, оренди та користування матеріально-технічною (виробничої бази) базою або приміщенням для забезпечення розташування обладнання, техніки та механізмів;
- чому тендерна пропозиція учасника відкритих торгів ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ» не відхилена, якщо згідно із штатним розписом та довідкою про наявність працівників від 08.11.2021 №74 товариство має інженера з охорони праці (Бігун Г. Г.), проте документи про результати перевірки знань з охорони праці надано на інших працівників;
- чому договір про закупівлю від 26.11.2021 № 45-ВТ/21 укладено не відповідно до тендерної пропозиції переможця відкритих торгів ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ», а саме: підсумкові відомості ресурсів у тендерній пропозиції відрізняються від відповідних відомостей ресурсів у договорі про закупівлю (розбіжності наведено у додатку)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
8d0216a79fc9423bac33e12c6a96a679
Назва:
Надаю пояснення за пунктами
Дата опублікування:
07.04.2022 16:25
Опис:
- чи забезпечено відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» оприлюд-нення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель? Якщо так, то надайте посилання
Так, забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті Львівської міської ради протягом п’яти ро-бочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», посилання https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/sykhivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2021
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визна-чено очікувану вартість цієї закупівлі
обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості цієї закупівлі прове-дено відповідно до затверджених титульних списків щодо плану використання коштів виділених з бюджету розвитку у 2021 році, проектно-кошторисної документації, експертного звіту та зведеному кошторису (очікувана вартість визначається за міну-сом вартості проекту, експертизи, технічного та авторського нагляду)
- чому було розміщене повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ» щодо відсутності інформації про наявність апарата для газового зварювання і різання, вібратора для усіх видів будівництва, крім гідротехнічного, агрегата зварювання пересувного з бен-зиновим двигуном, з номінальним струмом 250-4700 А, котка ручного 30-40 кг і праці-вника-озеленювача, якщо у пунктах 1 і 2 додатку 1 до тендерної документації, затвер-дженої протоколом засідання тендерного комітету від 08.10.2021 №33-1, зі змінами, відсутня пряма вимога щодо підтвердження наявності апарата для газового зварю-вання і різання, вібратора для усіх видів будівництва, крім гідротехнічного, агрегата зварювання пересувного з бензиновим двигуном, з номінальним струмом 250-4700 А, котка ручного, 30-40 кг і працівника-озеленювача
Так, дійсно прямої вимоги у пунктах 1 і 2 додатку 1 до тендерної документації, затве-рдженої протоколом засідання тендерного комітету від 08.10.2021 №33-1, зі змінами, немає, проте у додатку 4 Технічне завдання (технічні, якісні та кількісні характерис-тики предмета закупівлі) міститься найменування робіт і витрат із вимогами та умо-вами, підписуючи його Учасник погоджується із об’ємами та умовами робіт та як під-твердження подає кошторисні розрахунки (договірну ціну, локальний кошторис, ві-домість ресурсів до локального кошторису та розрахунок загально-виробничих ви-трат до локального кошторису) які відображають різноманітні види робіт та механіз-ми. Якщо Учасник подає їх у кошторисних розрахунках Замовник вправі вимагати підтвердження відображення цього в Додатках 1 та 2.
- яким чином учасник відкритих торгів ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ» виконав вимоги пункту 1.3 додатку 1 до тендерної документації, щодо надання копій документів, які підтверджують право власності, оренди та користування матеріально-технічною (ви-робничої бази) базою або приміщенням для забезпечення розташування обладнан-ня, техніки та механізмів
Учасник ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ» повністю виконав цю вимогу - завантажив файл Договір оренди МТБ.pdf, а саме дійсний до 31.12.2023 року договір оренди примі-щень, будинків, гаража та споруд з актом прийому-передачі
- чому тендерна пропозиція учасника відкритих торгів ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ» не відхилена, якщо згідно із штатним розписом та довідкою про наявність працівників від 08.11.2021 №74 товариство має інженера з охорони праці (Бігун Г. Г.), проте до-кументи про результати перевірки знань з охорони праці надано на інших працівни-ків
Учасником ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ» завантажено папку Працівники.rar з файлом Посвідчення.pdf, де містяться посвідчення та протокол з перевірки знань з питань охорони праці від 31.07.2020 року на трьох штатних працівників, що є достатнім. Уча-сником самостійно подано накази про прийняття на роботу (в тому числі на Бігуна Г.Г.), які тендерною документацією Замовника не вимагалися. Учасник має право на власний розсуд завантажувати ті документи, які він вважає достатніми та необхід-ними.
- чому договір про закупівлю від 26.11.2021 № 45-ВТ/21 укладено не відповідно до тендерної пропозиції переможця відкритих торгів ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ», а саме: підсумкові відомості ресурсів у тендерній пропозиції відрізняються від відповідних відомостей ресурсів у договорі про закупівлю (розбіжності наведено у додатку)
Договір про закупівлю від 26.11.2021 № 45-ВТ/21 укладено відповідно до тендерної пропозиції переможця відкритих торгів ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ» та завантажено файл Договір45ВТ.pdf з кошторисною документацією за ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Пра-вила визначення вартості будівництва, прийнятий наказом Мінрегіонбуду від 05.07.2013р. №293». Крім цього окремо завантажено файл IMG_0001.pdf (кошторисна документація), де підсумкові відомості ресурсів відрізняються, оскільки Переможцем була перерахована Кошторисна документація згідно з наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 (кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будів-ництва»), який вступив в силу з 08.11.2021 року. Проте після роз’яснень Міністерства розвитку громад та територій України завантажений файл IMG_0001.pdf до уваги не брався, оскільки згідно з вищевказаним роз’ясненням процедури закупівлі розпочаті до 08.11.2021 року за ДСТУ та аукціон був проведений 04.11.2021 року (до введення змін). Таким чином, завантажений файл Договір45ВТ.pdf (Договір з Додатками – Кош-торисною документацією) повністю відповідає тендерній пропозиції переможця відк-ритих торгів ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ».
Номер:
3863a2be6e1c41b49a5bf47ccbd944cf
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.04.2022 13:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту дворів, внутрішньоквартальних доріг, тротуарів на вулиці Білоцерківській, 1А, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-28-003663-с, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, з урахуванням відповіді, отриманої в електронній системі закупівель 07.04.2022, постала потреба в отриманні пояснень із питання: якими документами тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ» підтверджено, що за охорону праці відповідатиме не штатний працівник інженер з охорони праці Бігун Г. Г., а директор Якимишин С.М. – штатний працівник, на якого надано документи про результати перевірки знань з охорони праці? Козловський Ю.В. і Чмелик О.М., на яких також надані документи про результати перевірки знань з охорони праці, не є штатними працівниками згідно з довідкою від 08.11.2021 № 74?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
6ab76ae1bc1d4c92b7f0901befde19a5
Назва:
Пояснення нове7
Дата опублікування:
08.04.2022 15:55
Опис:
Учасник ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ» у файлі Довідки Білоцерківська.pdf «Документи, що підтверджують відповідність» на сторінці 20 повідомив, що директор Якимишин Степан Миколайович буде відповідати за охорону праці по вказаному об’єкту. Також інформую, що у пункті 2.3. Додатку 1 до Тендерної документації зазначено: «Кваліфікація штатного спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці, підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці не раніше як за три роки до кінцевого терміну подання пропозиції», тобто не вказано, що потрібно зазначити ПІБ штатного спеціаліста, наявність спеціаліста в штатному розписі як окремої одиниці, а просто підтвердити кваліфікацію документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці не раніше як за три роки до кінцевого терміну подання пропозиції, тобто хоча би одного працівника. Тендерна документація не встановлює обмежень щодо наявності посвідчень у штатних працівників за трудовим договором чи за договором цивільно-правового характеру. Учасником ТОВ «ГАЛБУДСТАНДАРТ» завантажено папку Працівники.rar з файлом Посвідчення.pdf, де містяться посвідчення та протокол з перевірки знань з питань охорони праці від 31.07.2020 року на трьох працівників, один з яких працює за трудовим договором та 2-оє за договорами ЦПХ.