-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо (09130000-9 – Нафта і дистиляти)
Дизельне паливо (09130000-9 – Нафта і дистиляти)
Завершена
607 085 760.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 035 428.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 035 428.80 UAH
Номер:
841e2c1f84d149e0b7ecfc5ac16b6d54
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-15-000099
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.02.2022 00:00
Період моніторингу:
15.02.2022 13:58 - 11.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.02.2022 № 73
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
15.02.2022 № 73
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-10-08-007239-b, 08.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї; надання відповідей та роз’яснень – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї; надання відповідей та роз’яснень.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Філії «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця»; оголошення про проведення процедури відкритих торгів, оприлюднене відповідно до вимог частини третьої статті 10 Закону; тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 08.10.2021, в редакціях від 26 та 29 жовтня, 02 та 12 листопада 2021 року (далі – тендерна документація); переліки змін до тендерної документації, оприлюднені 26.10.2021, 29.10.2021, 02.11.2021, 12.11.2021; запитання до процедури закупівлі та відповіді на них; вимоги про усунення порушень UA-2021-10-08-007239-b.а1 – UA-2021-10-08-003463-b.а9 та відповіді на них.
Період усунення порушень:
06.03.2022 15:34 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
06.03.2022 15:34
Запити/Пояснення
Номер:
7bc25eb8ef1b4c919bc834e17ecac6eb
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.02.2022 11:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі дизельного палива, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-28-007239-b, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі;
- чому тендерна пропозиція ТОВ «АНВІТРЕЙД» не відхилена, якщо цей учасник не надав витяг (виписку) з реєстру платників ПДВ (скановану копію оригіналу або копії завіреної нотаріально) або скановану копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (оригінал або завірену нотаріально (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014 р.) або лист учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків, чим не виконав вимоги пункту 3 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації зі змінами від 26 і 29 жовтня 2021 року та від 02 і 12 листопада 2021 року?
Просимо надати документальне підтвердження надходження від переможця процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.