• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Підвищення доступності та якості медичних послуг населенню шляхом проведення капітального ремонту території КНП «Красноградська ЦРЛ». Благоустрій території, улаштування тротуарів на території КНП « Красноградська ЦРЛ» за адресою: вул. Шиндлера,87 м. Красноград Харківська область, за кодом ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт та реставрація»

Завершена

1 881 913.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 11 291.47 UAH
Номер: 13049c52bc914d7cac3b0d5fda4f9b93
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-29-000118
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.08.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 29.08.2022 18:25 - 20.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.08.2022 №200 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 29.08.2022 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2022 № 200 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу. 14. UA-2021-10-08-000602-c 08.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харківська, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.), +38 (0 67) 577-68-67, toretto.kh@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону. За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 11 та 19 частини другої статті 22 Закону, частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону. За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Бабенко П.О. встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами моніторингу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору про закупівлю, та недопущення установлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені такі порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Бабенко Павло Олексійович (далі – ФОП Бабенко П.О.), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, оприлюднення інформації про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Красноградська центральна районна лікарня» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, тендерну пропозицію ФОП Бабенко П.О., протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.10.2021 № 55, повідомлення про намір укласти договір від 29.10.2021 року, договір підряду від 11.11.2021 № 618, додаткову угоду від 15.11.2021 №1, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 11.11.2021 року, відповідь Замовника на пояснення від 1.09.2022 року. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до примітки Додатку 2 до тендерної документації, зазначені в цьому додатку основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель. Водночас нормами частини шостої статті 33 Закону встановлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Також відповідно до вимог частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Таким чином, встановлення Замовником у тендерній документації умови щодо можливості доповнення та коригування умов договору під час його укладання з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру та інших умов конкретного договору суперечить вимогам частини шостої статті 33 та вимогам частини четвертої статті 41 Закону. Разом з тим моніторингом зазначеного питання встановлено, що відповідно до вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості, у тому числі, строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, Замовником у пункті 4 розділу ІІІ тендерної документації зазначено лише термін дії тендерних пропозицій – 90 днів. Від якої дати рахувати зазначений строк Замовник не вказав. Зазначене є порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Крім того моніторингом зазначеного питання встановлено, що тендерна документація не містить інформації щодо опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, що є порушенням вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Бабенко П.О. встановлено, що відповідно до вимог пункту 2.4 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації серед переліку документів, які учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен бути паспорт (технічний) асфальтозмішувальної установки (АБЗ). Проте, зазначений документ у складі тендерної пропозиції ФОП Бабенко П.О. відсутній. Також встановлено, що серед інших документів, які повинен подати учасник у складі тендерної пропозиції є витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців із зазначенням пункту «Місцезнаходження» (оригінал, виданий не раніше дати оприлюднення на веб-порталі оголошення про проведення процедури закупівлі). Так, на виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ФОП Бабенко П.О. надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на 22.10.2021 року. У розділі актуальний стан на фактичну дату та час формування зазначено «припинено». Отже, на момент подання тендерної пропозиції ФОП Бабенко П.О. знаходився у стані «припинено», що є підставою для відмови в участі у процедурі закупівлі, відповідно до вимог пункту 8 частини першої статті 17 Закону. Таким чином, Замовником порушено вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, в частині не відхилення учасника ФОП Бабенко П.О., який не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, Замовник не відхилив учасника ФОП Бабенко П.О., визначив його переможцем та уклав з ним договір підряду від 11.11.2021 № 618 на загальну суму 1 845 000,0 гривень (без ПДВ). Моніторингом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено, що у складі тендерної пропозиції ФОП Бабенко П.О. надано проєкт договору, відповідно до Додатку 2 тендерної документації та лист-згоду на підписання проєкту договору у разі визначення його переможцем тендеру. Водночас, нормами частини шостої статті 33 Закону встановлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Також, відповідно до вимог частини четвертої статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Проте, моніторингом зазначеного питання встановлено, що умови укладеного договору підряду від 11.11.2021 № 618 відрізняються від змісту тендерної пропозиції ФОП Бабенко П.О. Так, в укладеному договорі підряду додано умову, яка у проєкті договору відсутня, а саме, пункт 3.6 «Місце виконанн робіт». Таким чином Замовником в ході укладання договору підряду від 11.11.2021 № 618 з ФОП Бабенко П.О. порушено вимоги частини четвертої статті 41 Закону. Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що відповідно до пункту 3.3. укладеного договору підряду від 11.11.2021 № 618 термін виконання робіт: не пізніше ніж до 31.12.2021 року. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання сторонами та діє до 31.12.2012 року, а в частині розрахунків – до повного виконання зобов’язань, зазначених у пункті 10.1 договору. Водночас, згідно інформації розміщеній на єдиному веб-порталі використання публічних коштів https://spending.gov.ua Замовником сплачено по договору підряду від 11.11.2021 № 618 повністю усю суму, визначену пунктом 4.1.1 цього договору, а саме 1 845 000,00 гривень: акт №1 – 833 105,00 гривень, акт №2 – 190 194,00 гривень, акт №3 – 268 551,00 гривень та акт №5 – 553 650,00 гривень. Остання оплата за договором відбулась згідно акту №3 від 23.12.2021 року. Разом з тим, відповідно до пояснень, наданих Замовником від 01.09.2022 року всі роботи за договором виконані повністю. Відповідно до вимог частини 9 статті 41 Закону у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю. Також, вимогами пункту 12 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом звіт про виконання договору про закупівлю – протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання. Таким чином, Замовником порушено вимоги пункту 12 частини першої статті 10 Закону в частині не оприлюднення звіту про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 09.09.2022 18:03 - 24.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 09.09.2022 18:03

Запити/Пояснення