-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт внутрішньої та зовнішньої системи опалення будинку культури в с. Жуки, вул. 23 Вересня, буд. 14, Білицької селищної ради) (за рахунок місцевого бюджету)
код ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт внутрішньої та зовнішньої системи опалення будинку культури в с. Жуки, вул. 23 Вересня, буд. 14, Білицької селищної ради) (за рахунок місцевого бюджету)
Завершена
1 625 708.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 128.54 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 128.54 UAH
Номер:
b2b77a4b144c42be9e9e816e5794aa00
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-20-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2022 00:00
Період моніторингу:
20.06.2022 14:40 - 14.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.06.2022 № 11-з
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022, почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 20.06.2022 № 11-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-10-07-003282-a 07.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 1 частини першої статті 10 Закону №922-VIII, в частині оприлюднення проекту договору.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства під час складання тендерної документації встановлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пункту 8 частини другої статті 22 Закону №922-VIII та не враховує вимоги пунктів 83, 103 Постанови № 668.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 41 Закону №922-VIII та пунктів 83, 103 Постанови № 668.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини восьмої статті 41 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті встановлено порушення вимог Постанови № 710.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткових угод), своєчасності оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, але не виключно, привести умови договору підряду від 08.11.2021 № 449 у відповідність до вимог частини першої статті 41 Закону № 922-VIII з урахуванням пунктів 83, 103 Постанови № 668 та оприлюднити їх у встановлені Законом № 922-VIII строки або шляхом розірвання (припинення зобов’язань за укладеним договором) договору підряду від 08.11.2021 № 449 з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України; щодо порушень, які на даному етапі неможливо усунути в установленому законодавством порядку, здійснити заходи щодо недопущення таких порушень у подальшому та дотримання вимог пункту 8 частини другої статті 22, пунктів 8, 9 частини восьмої статті 41 Закону № 922-VIII, пунктів 83, 103 Постанови № 668 та Постанови № 710 (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2021 рік, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, правильності складання тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, дотримання законодавства під час укладення договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до істотних умов договору (укладання додаткових угод), повноти та правильності відображення інформації в повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гуманітарного відділу виконавчого комітету Білицької селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення; тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи Замовника (протокол від 07.10.2021 № 467); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД» (далі – ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД»); протокольне рішення Уповноваженої особи Замовника про намір укласти договір з ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД» від 25.10.2021 № 509; повідомлення про намір укласти договір від 25.10.2021; договір підряду від 08.11.2021 № 449 (далі – Договір); додаткові угоди до Договору від 30.12.2021 № 1, від 01.04.2022 № 2, від 29.04.2022 № 3; від 06.07.2022 № 4; звернення учасника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру та роз’яснення Замовника до неї; пояснення Замовника, надане на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, через електронну систему закупівель 23.06.2022 та долучені до них документи.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII встановлено наступне.
Пунктом 1 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII установлено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Водночас, згідно з пунктом 8 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII тендерна документація має містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Проте, Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив проект договору, викладений у додатку № 6 до тендерної документації, в якому відсутній порядок змін його умов, чим порушив пункт 8 частини другої статті 22 Закону №922-VIII. Окрім того, під час моніторингу встановлено, що Договірна ціна та Календарний графік виконання робіт, як зазначено у проекті договору, є додатками до договору, однак у складі тендерної документації/проекті договору такі додатки відсутні та в електронній системі закупівель Замовником не оприлюднені, чим порушено вимоги пункту 1 частини першої статті 10 Закону №922-VIII.
Також, в ході аналізу питання щодо дотримання Замовником законодавства під час складання тендерної документації встановлено наступне.
Згідно оголошення про проведення процедури закупівлі та умов тендерної документації предметом даної закупівлі є роботи з капітального ремонту внутрішньої та зовнішньої системи опалення будинку культури в с. Жуки, вул. 23 Вересня, буд. 14, Білицької селищної ради (код ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Слід зауважити, що постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 затверджені «Загальні умови укладання та виконання договорів підряду» (далі – Постанова № 668), які у відповідності до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення, виконання договорів підряду та є обов'язковими до врахування при укладанні та виконанні договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції будівель і споруд та технічного переоснащення діючих підприємств, а також комплексів і видів робіт, пов’язаних із капітальним будівництвом. Так, згідно пункту 5 Постанови № 668 істотними умовами договору підряду є, в тому числі, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), порядок усунення недоліків, які згідно пункту 103 цієї постанови встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до таких робіт і конструкцій, визначених у проектній документації. У відповідності до частини першої статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Постанови №668 гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить
десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший
гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом
(далі - гарантійний строк експлуатації).
Водночас, пунктом 83 Постанови № 668 установлено, що невід’ємною частиною договору підряду є план фінансування робіт (будівництва об'єкта), який складається замовником та узгоджується з підрядником.
Проте, Замовником під час складання та затвердження тендерної документації не враховано вимоги частини першої статті 884 Цивільного кодексу України, пунктів 83, 103 Постанови № 668, відповідно - у проекті договору відсутній план фінансування робіт та не установлено гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва).
Частиною першою статті 41 Закону № 922-VIII установлено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом, при цьому відповідно до частини четвертої статті 41 Закону № 922-VIII - умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Виходячи зі змісту норм частини сьомої статті 179 Господарського кодексу України - господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів. Водночас, згідно з частиною першою статті 203 Цивільного кодексу України, зміст правочину не може суперечити цьому кодексові, інщим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Слід зауважити, що недотримання норм частини першої статті 203 Цивільного кодексу України в момент вчинення правочину відповідно до частини першої статті 215 цього Кодексу є підставою для визнання недійсності такого правочину.
Так, пропозиція переможця закупівлі - ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД» містить проект договору, який за змістом та умовами не відрізняється від проекту договору, запропонованого Замовником в тендерній документації. Договір, укладений за результатами процедури закупівлі, відповідає проекту договору та пропозиції переможця процедури закупівлі.
Проте, внаслідок не врахування Замовником вимог частини першої статті 884 Цивільного кодексу України та пунктів 83, 103 Постанови № 668, під час складання проекту договору, у договорі підряду, укладеному з ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД» від 08.11.2021 № 449 на закупівлю робіт з капітального ремонту внутрішньої та зовнішньої системи опалення будинку культури в с. Жуки, вул. 23 Вересня, буд. 14, Білицької селищної ради відсутній план фінансування робіт та не установлено гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об'єкта будівництва), які є обов’язковими під час укладання та виконання договорів підряду.
Враховуючи викладене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини першої статті 41 Закону № 922-VIII та пунктів 83, 103 Постанови № 668.
За результатами аналізу питання повноти та правильності відображення інформації в повідомленні про внесення змін до договору про закупівлю установлено, що Замовник 30.12.2021 та 29.04.2022 уклав з ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОТАЛБУД» додаткові угоди до Договору № 1 та № 3 (відповідно), згідно із пунктом 1 яких сторони внесли зміни до пунктів 5.2 та 14.1 (основного Договору) щодо продовження строку виконання робіт та дії договору (на підставі пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону № 922-VIII ).
Відповідно до частини сьомої статті 41 Закону № 922-VIII у разі внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, передбачених частиною п’ятою цієї статті, замовник обов’язково оприлюднює повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Пунктами 8 та 9 частини восьмої статті 41 Закону № 922-VIII визначено, що повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю повинно містити інформацію про випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до цієї статті та опис змін, що внесені до істотних умов договору.
Водночас, згідно із оприлюднених в електронній системі закупівель повідомлень про внесення змін до договору Замовник, як випадок для внесення цих змін вказав частину шосту статті 41 Закону № 922-VIII (дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку), що не кореспондується з умовами укладених додаткових угод від 30.12.2021 № 1, від 01.04.2022 № 2 та не відповідає вимогам пунктів 8 та 9 частини восьмої статті 41 Закону № 922-VIII.
За результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі та наданих Замовником пояснень в частині дотримання вимог Постанови № 710 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, встановлено, що Замовником на час завершення моніторингу не забезпечено оприлюднення вищезазначеної інформації на власному веб-сайті, чим порушено вимоги Постанови № 710.
Період усунення порушень:
11.07.2022 13:54 - 26.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
11.07.2022 13:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку від 11.07.2022 року про результати моніторингу закупівлі UA-2021-10-07-003282-a повідомляємо, що Замовником – Гуманітарним відділом виконавчого комітету Білицької селищної ради усунуто порушення законодавства у сфері публічних закупівель шляхом розірвання Договору підряду №449 від 08.11.2021 р. Також нами будуть здійснені заходи щодо недопущення у подальшому таких порушень та зобов’язуємося дотримуватись вимог чинного Законодавства України у сфері публічних закупівель, а також пункту 8 частини другої статті 22, пунктів 8,9 частини восьмої статті 41 Закону №922-VIII, пунктів 83,103 Постанови №668 та Постанови №710.
Дата публікації звіту:
14.07.2022 17:11
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
- corruptionBiddingDocuments: Так
- documentsForm: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто Замовником шляхом розірвання Договору підряду №449 від 08.11.2021
Дата публікації:
20.07.2022 14:48
Запити/Пояснення
Номер:
fe285231464c4c6da7eb4b23c0425695
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
21.06.2022 13:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «код ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт внутрішньої та зовнішньої системи опалення будинку культури в с. Жуки, вул. 23 Вересня, буд. 14, Білицької селищної ради) (за рахунок місцевого бюджету)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-07-003282-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
c9b1c6ac61b14c3f9f945be5b5cc8909
Назва:
Відповідь на запит про пояснення
Дата опублікування:
23.06.2022 13:19
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу (рішення про початок моніторингу від 20.06.2022 р. UA-M-2022-06-20-000023) процедури закупівлі «код ДК 021:2015- 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» («Капітальний ремонт внутрішньої та зовнішньої системи опалення будинку культури в с. Жуки, вул. 23 Вересня, буд. 14, Білицької селищної ради») з очікуваною вартістю 1 625 708,00 грн. з ПДВ, що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-07-003282-a, повідомляємо наступне. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в додатку 5 до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженої проєктно-кошторисної документації виконаної ФОП Ярошенко Павло Володимирович, на яку 06.10.2021 року отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проєктної документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт внутрішньої та зовнішньої системи опалення будинку культури в с. Жуки, вул. 23 Вересня, буд. 14, Білицької селищної ради»». Експертиза проведена Філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Полтавській області 06.10.2021 року, експертний звіт за № 17-0292/01-21/КД. Обґрунтування бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та зазначеного вище експертного звіту. Відповідно до розрахунку, очікувана вартість склала 1 625 708,00 грн. з ПДВ. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої кошторисної документації та дефектного акту на роботи. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті повідомляємо наступне. У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, на сайті https://bilyky.osv.org.ua/ не оприлюднено зазначену інформацію, вона оприлюднена в протоколі УО про початок проведення закупівлі. Обґрунтування можна затверджувати протоколом уповноваженої особи разом із річним планом або окремо, але зобов’язуємося вжити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо недопущення їх в подальшому, шляхом обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на сайті гуманітарного відділу. В розділі Бухгалтерія – розділ державні закупівлі, створено розділ обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, де в подальшому буде опублікована інформація.
Додатки: - експертний звіт за №17-0292/01-21/КД від 06.10.2021 року;
- протокол № 367 щодо прийняття рішення уповноваженою особою гуманітарного відділу виконавчого комітету Білицької селищної ради 07.10.2021;
- дефектний акт від 18 листопада 2021 року.,
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва.
Уповноважена особа Вікторія ЛУБЕНСЬКА