-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція приміщень на вулиці Академіка Корольова, 5-А для відновлення роботи дошкільного навчального закладу №497» (завершення робіт)
Торги не відбулися
69 691 422.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 348 457.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 348 457.11 UAH
Номер:
649143193e1d4b6c8d5bc369e74bd9bc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-18-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.11.2021 00:00
Період моніторингу:
18.11.2021 12:57 - 10.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.11.2021 № 661
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
17.11.2021 № 661
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-10-07-015224-b 07.10.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14.12.2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою від 07.10.2021 № 216 зі змінами, протокол розгляду тендерної пропозиції від 15.11.2021 № 253, повідомлення про намір укласти договір від 15.12.2021, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.10.2021 № 24531-р/пк-пз та від 08.12.2021 № 27251-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит органу фінансового контролю від 24.11.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
14.12.2021 13:27 - 18.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
14.12.2021 13:27
Запити/Пояснення
Номер:
7ef3d13f11a94d31947964d9cf79af6e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.11.2021 09:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.11.2021 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
dff55ed93d114e5b818fb2bfcdc771c9
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
24.11.2021 14:19
Опис:
Управління будівництва, архітектури та землекористування Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 17.11.2021 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт - «Реконструкція приміщень на вулиці Академіка Корольова, 5-А для відновлення роботи дошкільного навчального закладу №497» (завершення робіт) UA-2021-10-07-015224-b надає пояснення:
Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (реконструкція) здійснюються на підставі проектної документації (проекту). З метою здійснення закупівлі та визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі проведено закупівлю UA-2021-08-17-008980-a. За результатами вказаної закупівлі укладеного договір з ТОВ "ГРЕЙТ-БУД ЛТД", яке розробило коригування проектної документації. Відкорегована проектна документація пройшла у встановленому порядку експертизу в ТОВ «Проексп», за результатами проходження експертизи отримано позитивний експертний висновок від 20.09.2021 № V-0261-21/ПРОЕКСП.
Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі відкорегованої проектної документації, визначено перелік робіт які не було включено до первинної проектної документації.
Ґрунтуючись на висновку експертного звіту та зведеному кошторисному розрахунку визначено очікувану вартість закупівлі.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи наявну потребу в завершенні робіт було заплановано та проведено закупівлю робіт.
Інформація щодо веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на: https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/4F2C262CAB66496BC225876B00391A00
Номер:
80914cc5bc744158938eb6c396dfc44a
Назва:
Наказ про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
06.12.2021 13:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.12.2021 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.12.2021 № 695
Київ
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2021-10-07-015224-b.a2 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2021-10-07-015224-b (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 07 жовтня
2021 року, відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII), прийняте наказом Північного офісу Держаудитслужби від 17 листопада 2021 року № 661 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО