-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт фасаду поліклініки МДКЛ по вул. Боженка, 2 із заміною вікон» у м. Ужгород
Завершена
3 503 664.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 518.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 518.32 UAH
Номер:
e541574ae8af4958a5b320d269f2846a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-04-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.04.2022 00:00
Період моніторингу:
04.04.2022 18:52 - 27.04.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
04.04.2022 № 130
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з додатку
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2022 № 130
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
13 UA-2021-10-07-015113-b 07.10.2021 Управління капітального будівництва Ужгородської міської ради (код ЄДРПОУ 05517713) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
На порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Замовником не надані пояснення на запит Східного офісу Держаудитслужби.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "П.К. ПЛЮС М.", своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення у встановленому законом порядку, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі Закон - № 922-VIIІ). розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: інформацію Управління капітального будівництва Ужгородської міської ради (далі - Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2021-10-07-012302-b на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету, протокол від 07.10.2021 року (далі тендерна документація). реєстри отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.10.2021, тендерну пропозицію ТОВ "П.К. ПЛЮС М." (далі – учасник), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднено 28 жовтня 2021, договір від 08.11.2021 № 149/21.
Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі UA-2021-10-07-015113-b встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерні пропозиції учасників торгів допущених до аукціону відповідають умовам тендерної документації Замовника.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на веб-порталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedi nij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnihkoshtiv), Замовник є розпорядником бюджетних коштів.
На запит Східного офісу Держаудитслужби від 13.04.2021 про надання пояснень, Замовник пояснення не надав, чим недотримано норму частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIIІ.
Період усунення порушень:
27.04.2022 16:04 - 14.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
27.04.2022 16:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до пункту 4(1) постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (останні зміни набули чинності 23.02.2022) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів слід забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. При цьому, не конкретизовано ні спосіб обґрунтування, ні вимоги щодо форми розміщення. Більш того, зазначена новація не включена до Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, з метою максимально можливого виконання зазначеної вище норми, на офіційному веб-сайті Ужгородської міської ради створено розділ щодо оприлюднення інформації про очікувану вартість і технічні та якісні характеристики предметів закупівлі щодо процедур, оголошених у 2021 році управлінням капітального будівництва Ужгородської міської ради. При цьому, очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбувається виходячи з вимог законодавства України щодо якості аналогічних товарів, робіт або подібних послуг. Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06 «Щодо планування закупівель» вказано, що ураховуючи, що Закон не містить заборон щодо проведення закупівель до набрання чинності Закону про Державний бюджет України, затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану підприємства, замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році, може наприкінці поточного року (або на початку наступного року) розпочати закупівлю за відповідним предметом закупівлі. При цьому в проекті договору про закупівлю та договорі про закупівлю замовнику необхідно передбачити відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування. Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. {Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 649 від 07.04.2020} Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проектної документації (робочого проекту).
Проектно-кошторисна документація розроблена ФОП Височанська Власта Василівна та пройшла у встановленому порядку експертизу. Ґрунтуючись на висновку експертного звіту та на зведеному кошторисному розрахунку, в межах розподілених асигнувань за рахунок бюджетних коштів була визначена очікувана вартість закупівлі. Відповідно до рішення ІХ сесії міськради VIIІ скликання «Про зміни до бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2021 рік» від 31.08.2021 р. № 370 було виділено фінансування об’єкту: «Капітальний ремонт фасаду поліклініки МДКЛ по вул. Боженка, 2 із заміною вікон» у м. Ужгород. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи наявну потребу та в рамках виділених коштів була запланована та проведена закупівля робіт «Капітальний ремонт фасаду поліклініки МДКЛ по вул. Боженка, 2 із заміною вікон» у м. Ужгород (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА»), (код ДК 021 :201 5 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, відповідно до вимог чинного законодавства України.
Дана інформація є доступною публічно на офіційному веб-сайті Ужгородської міської ради за посиланням https://rada-uzhgorod.gov.ua/pub_zakupivli#xj66aid1yt
Уповноваженою особою Департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради з метою виконання зобов’язань по усуненню виявлених порушень законодавства у сфері закупівель викладених у висновку моніторингу UA-M-2022-04-04-000060 закупівлі «Капітальний ремонт фасаду поліклініки МДКЛ по вул. Боженка, 2 із заміною вікон» у м. Ужгород (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА»), (код ДК 021 :201 5 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація), Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-07-015113-b, вжиті наступні заходи: посилити увагу та постійно здійснювати контроль за кабінетом замовника Управління капітального будівництва Ужгородської міської ради.
Дата публікації звіту:
03.05.2022 15:44
Запити/Пояснення
Номер:
7baee7db60c545428c08d13cf5abe4d5
Назва:
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Дата опублікування:
13.04.2022 20:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2022 00:00
Опис:
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт фасаду поліклініки МДКЛ по вул. Боженка, 2 із заміною вікон» у м. Ужгород), UA-2021-10-07-015113-b очікуваною вартістю 3 503 664,00 грн., яку проведено Управлінням капітального будівництва Ужгородської міської ради (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації, під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
У тендерній пропозиції учасника - ТОВ "П.К. ПЛЮС М." надано копію диплома про освіту інженера з охорони праці - Бенца Марини В’ячеславівні російській мові без супроводження перекладу на українську мову. (файл-5. Кваліфікаційні критерії працівники (Довідка, Накази, Дипломи, Повідомлення, Квитанції).pdf).
Просимо пояснити чому пропозиція ТОВ "П.К. ПЛЮС М." не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.