-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Природний газ
Завершена
1 935 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
2fe6fb2159a2467f8d529856545590fe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-29-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.11.2021 00:00
Період моніторингу:
29.11.2021 15:28 - 21.12.2021 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2021 №742
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток № 1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 26.11.2021 №742
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-10-07-013930-b від 07.10.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановлено невідповідність принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності здійснення закупівель визначеного у статті 5 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору та змін до договору установлено порушення пункту 11 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 грудня 2021 р.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю та змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управління культури, молоді та спорту виконавчого комітету Ковельської міської ради (далі – Замовник), обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір у разі застосування переговорної процедури закупівлі від 07.10.2021, договір на постачання природного газу для потреб непобутових споживачів від 20.10.2021 №41FB437-10997-21 (далі – договір №41FB437-10997-21), додаткова угода від 22.10.2021 №1 та додаткова угода від 05.11.2021 №2 до договору №41FB437-10997-21, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель 06.12.2021 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській.
Проведеним аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено наступне.
Замовником 07.10.2021 року прийнято рішення провести переговорну процедуру закупівлі з підстав визначених пунктом 1 частини другої статті 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
За результатами переговорної процедури Замовником укладено договір на постачання природного газу для потреб непобутових споживачів від 20.10.2021 №41FB437-10997-21 з Товариством з обмеженою відповідальністю «Волиньгаз Збут» (далі – ТОВ «Волиньгаз Збут»).
Слід зазначити, що у відповідності до пункту 10 Меморандуму про взаєморозуміння щодо врегулювання проблемних питань у сфері постачання теплової енергії та постачання гарячої води в опалювальному періоді 2021/2022 рр. (далі - Меморандум) укладеного 30 вересня 2021 року між: Кабінетом Міністрів України в особі Прем’єр-міністра України, Міністра розвитку громад та територій України та Міністра енергетики України, НАК «Нафтогаз України», Офісом Президента України, Всеукраїнською асоціацією органів місцевого самоврядування «Асоціація міст України» та Палатою місцевих влад Конгресу місцевих та регіональних влад для установ та організацій, що фінансуються з державного або місцевих бюджетів, та використовують природний газ для забезпечення всіх своїх потреб, діє пропозиція укладати договори постачання природного газу з Товариством з обмеженою відповідальністю «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» із строком поставки до 31 грудня 2021 року та, окремо, на весь 2022 рік за ціною 16554,0 гривень за 1000 куб.метрів.
Проте, договір на постачання природного газу від 20.10.2021 №41FB437-10997-21 Замовником укладений з ТОВ «Волиньгаз Збут» за ціною 50000,0 гривень за 1000 куб.метрів.
З огляду на викладене вище, проведення закупівлі газу за вищою ціною відповідно є недотриманням принципів здійснення закупівель визначених у статті 5 Закону, зокрема, принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Проведеним моніторингом внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, установлено, що до договору №41FB437-10997-21 укладено додаткову угоду від 05.11.2021 №2, яку Замовником оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 02.12.2021, тобто на 20 робочий день, а також станом на 07.12.2021 Замовником не опубліковано повідомлення про внесення змін додатковою угодою від 05.11.2021 №2 до договору №41FB437-10997-21, чим порушено вимоги пункту 11 частини 1 статті 10 Закону.
Згідно додаткової угоди від 05.11.2021 №2 договір №41FB437-10997-21 від 20.10.2021 укладений з ТОВ «Волиньгаз Збут» розірвано.
Період усунення порушень:
09.12.2021 15:47 - 24.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
09.12.2021 15:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо, що зауваження з приводу закупівлі враховані та здійснено заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, а саме: проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою за організацію та проведення закупівель.
Зобов’язуємось дотримуватися норм чинного законодавства та в майбутньому не допускати порушень у сфері закупівель.
Дата публікації звіту:
15.12.2021 09:33
Запити/Пояснення
Номер:
81935cd861e548d0bdae09dc517c6dce
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.12.2021 14:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі «Природний газ», код ДК 021:2015 – 09120000-6 — Газове паливо (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-07-013930-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 № 291), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2) Згідно інформації в обґрунтуванні застосування переговорної процедури зазначено підстава для застосування - пункт 1 частини 2 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Управлінням культури, молоді та спорту виконавчого комітету Ковельської міської ради (далі – Замовник) було двічі відмінені відкриті торги за номерами UA-2021-08-17-007495-a та UA-2021-09-03-002812-c. Разом з тим, згідно інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником було оголошено та в подальшому відмінено відкриті торги на закупівлю природного газу (код ДК 021:2015 – 09120000-6 — Газове паливо) за номером UA-2021-09-20-001933-b у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. Враховуючи вищезазначене, просимо надати аргументовані пояснення з підтверджуючими документами щодо відміни процедури закупівель за номером UA-2021-09-20-001933-b?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e51f7fa737884028a99a3f1b4d846dbd
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ від 02 грудня 2021року про надання пояснень щодо закупівлі UA-2021-10-07-013930-b від 07.10.2021
Дата опублікування:
06.12.2021 17:39
Опис:
Пояснення на запит ДАСУ від 02 грудня 2021року про надання пояснень щодо закупівлі UA-2021-10-07-013930-b від 07.10.2021