- 
                    Переговорна процедура
- 
                        Безлотова
- 
                        КЕП
- 
                        Без аукціону
Реконструкція неврологічного відділення КУ "СМКЛ №4" по вул. Металургів, 38, ДК 021:2015, код 45215000-7 «Будівництво закладів охорони здоров'я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень»
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                5 036 000.00
                UAH з ПДВ
            
                            
        
                    Номер:
                    9ce0524fdbe74aa782ae99b503b8888a
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2021-11-29-000148
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    29.11.2021 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    29.11.2021 16:43 - 21.12.2021 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2021			       510
(дата)		
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1.	Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.	Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 29.11.2021 року.
Начальник                                                                               Станіслав КОСІНОВ
Додаток			
до наказу Північно-східного			
офісу Держаудитслужби			
від 29.11.2021 № 510			
			
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі			
			
№ з/п	Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу	Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу	Опис підстав для здійснення моніторингу
36	UA-2021-10-07-006190-b	07.10.2021	виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель        		Павло КОСТЕНКО
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Виявлені
                
                                                        
                Тип порушень:
                
                                                            - Інші порушення законодавства у сфері закупівель
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення вимог пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
                
                                                                        
                    Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
                    З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, обґрунтування застосування переговорної процедури, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 07.10.2021, договір № 68/21 про закупівлю робіт за державні кошти від 21.10.2021 (далі - Договір), пояснення Замовника на запит Держаудитслужби, надане через електронну систему закупівель 20.12.2021.
Згідно наданого Замовником обґрунтування причин застосування переговорної процедури, Замовником зазначено, що для потреб Замовника необхідно здійснити Закупівлю на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Замовником було оголошено процедуру закупівлі UA-2019-08-20-002743-c, за результатом якої було укладено договір з Товариством з обмеженою відповідальністю ПРИВАТНА ФІРМА «ТІМВЕЛ». Переговори також проведені з ПРИВАТНА ФІРМА «ТІМВЕЛ».
За результатами моніторингу встановлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону, а саме: повідомлення про намір укласти договір від 19.05.2021 не містить експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
З огляду на викладене, Замовник на порушення пункту 5 частини другої статті 40 Закону не обгрунтував та не підтвердив наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    22.12.2021 20:17 - 11.01.2022 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    22.12.2021 20:17
                
                        Оскарження висновку в суді
                    Опис:
                    Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради 05.01.2022 року подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
                
                                                                        
                    Дата публікації:
                    06.01.2022 09:54
                
                                                                        
                    Дата відкриття провадження:
                    01.02.2022 10:00
                
                                                                        
                    Номер відкриття провадження:
                    № 480/635/22
                
                                                                        
                    Законодавче обгрунтування:
                    Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
                
                        Інформація про усунення порушення
                    Опис звіту:
                    Заперечення до висновку за результатами моніторингу закупівлі «Реконструкція неврологічного відділення КУ "СМКЛ №4" по вул. Металургів, 38, ДК 021:2015, код 45215000-7 «Будівництво закладів охорони здоров'я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень». 
Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради розглянуто результати моніторингу Північно-східного офісу Держаудитслужби закупівлі робіт «Реконструкція неврологічного відділення КУ "СМКЛ №4" по вул. Металургів, 38, ДК 021:2015, код 45215000-7 «Будівництво закладів охорони здоров'я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень», за результатами якого складено висновок від 22.12.2021 року. Відповідно до ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (із змінами) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби було оприлюднено 22.12.2021 року. Відповідно до ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (із змінами) у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради не погоджується з висновком Північно-східного офісу Держаудитслужби та повідомляє про намір оскарження висновку до суду у строк до 11.01.2022 року. При цьому, надаємо заперечення до висновку відповідно до вимог ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (із змінами).
Щодо порушення вимог пункту 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в частині не обґрунтування і не підтвердження наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону визначено умови застосування замовником переговорної процедури закупівлі, а саме: «якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера». 
Отже, саме в даному випадку чинним законодавством передбачено виключно три вимоги, щодо застосування переговорної процедури, а саме:
-	необхідність додатково закупити аналогічні роботи або послуги;
-	протягом 3-х років, з моменту укладання основного договору;
-	на суму, яка не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю. 
А тому, в управлінні капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради виникла необхідність саме в закупівлі додаткових аналогічних робіт, протягом трьох років та на суму, яка не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю. 
Таким чином, управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради при застосуванні переговорної процедури закупівлі робіт «Реконструкція неврологічного відділення КУ "СМКЛ №4" по вул. Металургів, 38, ДК 021:2015, код 45215000-7 «Будівництво закладів охорони здоров'я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень» повністю дотримано вимоги пункту 5 частини 2 статті 40 Закону в частині наявності умов для застосування переговорної процедури закупівлі.
В той же час, пунктом 5 частини 2 статті 40 Закону не передбачено обґрунтування замовником застосування переговорної процедури закупівлі.
Щодо нібито виявленого порушення, а саме відсутності обґрунтування а саме, експертної, нормативної, технічної та інших документів, слід зазначити наступне: В електронній системі закупівель на виконання вимог пункту 8 частини 6 статті 40 Закону є наступне обгрунтування: «Для потреб Замовника необхідно здійснити Закупівлю на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Замовником було оголошено процедуру закупівлі UA-2019-08-20-002743-c, за результатом якої було укладено договір з Товариством з обмеженою відповідальністю ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ". Переговори також проведені з ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ".» 
Звертаємо увагу, що Вами зазначено порушення п.5 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», але в нормі вказаної статті відсутні вимоги надавати експертні, нормативні, технічні та інші документи. 
В свою чергу, така вимога міститься  в п.8 ч. 6 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: «обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.»
Знову ж, прошу звернути Вашу увагу, що вказаною нормою наведений перелік документів, які може надати Замовник, до яких входять, але не виключно: експертні, нормативні, технічні та інші документи, а тому управлінні капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради надало інші документи для обґрунтування повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. 
А саме, в електронній системі закупівель, для обґрунтування додаткової закупівлі, опубліковано Звіт про результати проведення закупівлі №UA-2019-08-20-002743-c, яким підтверджено проведення тендерну та укладення основного договору про закупівлю робіт за об`єктом. У замовника Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської були наявні підстави щодо застосування переговорної процедури закупівлі і відсутні порушення вимог пункту 5 частини другої та пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
Щодо вимоги розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України повідомляємо наступне. Відповідно до Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, Держаудитслужба є центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Згідно з пп. 3 п. 3 вказаного Положення основними завданнями Держаудитслужби є здійснення державного фінансового контролю, спрямованого на оцінку ефективного, законного, цільового, результативного використання та збереження державних фінансових ресурсів, необоротних та інших активів, досягнення економії бюджетних коштів. Втручання органу державного фінансового контролю в публічні закупівлі є виправданим у разі, якщо виявлене порушення має негативний вплив для бюджету (зайве витрачання бюджетних коштів). Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Вказаним Законом та нормативно-правовими актами безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати розірвання договорів. Відповідно до ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (із змінами) договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Вищевказані нормативні акти та Договір №68/21 від 21 жовтня 2021  року не передбачають можливості припинення (розірвання) зобов’язань в односторонньому порядку. Тому, виконання вимоги щодо розірвання договору можливе виключно у порядку, передбаченому ст. 188 Господарського Кодексу України, тобто шляхом звернення до суду. Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору в повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим. Під час виконання Договору №68/21 від 21 жовтня 2021 року не встановлено будь-яких порушень щодо виконання договору. Оскільки, підрядником не порушено жодних умов виконання договору, то у замовника відсутні підстави дострокового розірвання Договору №68/21 від 21 жовтня 2021 року. Таким чином, у замовника відсутні встановлені законами або договором підстави для розірвання вказаного договору. Укладений договір №68/21 від 21 жовтня 2021року не обмежив конкуренцію та не призвів до дискримінації учасників закупівлі. Додатково зазначаємо, що Конституційний Суд України у Рішенні від 25.01.2012 р. № 3-рп/2012 (справа № 1-11/2012) зазначив, що одним із елементів верховенства права є принцип пропорційності, який, серед іншого, означає, що заходи, передбачені в нормативно-правових актах, повинні спрямовуватися на досягнення легітимної мети та мають бути співмірними з нею. Додержання принципу пропорційності означає необхідність дотримання балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване відповідне рішення (ст. 2 КАС України). Вважаємо, що висновок про результати моніторингу закупівлі щодо припинення господарських зобов’язань за договором не відповідає критерію пропорційності, оскільки вимога розірвати договір, який сумлінно виконується сторонами, може призвести до безпідставного порушення майнових прав сторін договору. Розірвання укладеного договору про закупівлю, предметом якого є виконання робіт, призведе до зриву процесу виконанням робіт, що є неприйнятним. Приймаючи рішення про оскарження вимоги до суду, управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради враховує і негативні наслідки примусового розірвання договору внаслідок подальшого примусового стягнення бюджетних коштів з замовника за виконані до дати набрання рішенням суду законної сили роботи. Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради також виходить з того, що вимога про розірвання договору ґрунтується на формальній підставі, яка не впливає на суть тих принципів і правовідносин, на дотримання та захист яких направлене правове регулювання відносин у сфері публічних закупівель. У правовідносинах можуть існувати обставини, які свідчать про відсутність соціальної потреби чи нагальної суспільної необхідності, що виправдовували б відхилення від принципу правової визначеності та виправдовували б превалювання форми над змістом відносин лише заради правового пуризму. 
Виходячи з викладеного, управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради заперечує, щодо висновку, який опубліковано 22.12.2021 року та  буде оскаржувати висновок від 22.12.2021 за результатами моніторингу закупівлі «Реконструкція неврологічного відділення КУ "СМКЛ №4" по вул. Металургів, 38, ДК 021:2015, код 45215000-7 «Будівництво закладів охорони здоров'я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень» у відповідності до вимог ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ (із змінами).
                
                                                                        
                    Дата публікації звіту:
                    30.12.2021 10:57
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    0cfe58a588eb4ae580d91aa0b9a8764a
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    15.12.2021 16:52
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    21.12.2021 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі Реконструкція неврологічного відділення КУ "СМКЛ №4" по вул. Металургів, 38, ДК 021:2015, код 45215000-7 «Будівництво закладів охорони здоров'я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-07-006190-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
                
                        
                    Номер:
                    424a6500a9614ecfae9bb9156a9e61c6
                
                                                                        
                    Назва:
                    Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    20.12.2021 09:48
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    На замовлення Управління капітального будівництва та дорожнього господарства (далі по тексту – Замовника) було розроблено проектну документацію по об’єкту: «Реконструкція неврологічного відділення КУ "СМКЛ №4" по вул. Металургів, 38. Коригування», за результатами розгляду якої філією ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Сумській області видано експертний звіт (позитивний) від 16.09.2021 №19-0379/01-21. На підставі кошторисної документації, яка є частиною проектної документації по об’єкту «Реконструкція неврологічного відділення КУ "СМКЛ №4" по вул. Металургів, 38. Коригування», Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі взяті з проектної документації «Реконструкція неврологічного відділення КУ "СМКЛ №4" по вул. Металургів, 38. Коригування». Визначення його очікуваної вартості проведено Замовником на підставі кошторисної документації, яка є частиною проектної документації по об’єкту «Реконструкція неврологічного відділення КУ "СМКЛ №4" по вул. Металургів, 38. Коригування». Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, повідомляємо наступне. Закупівля була опублікована уповноваженою особою Замовника, яка керується затвердженим Положенням про уповноважену особу та Законом України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 4 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон про публічні закупівлі, Закон) відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, установлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі «Прикінцеві положення» (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. Таким чином, ані Постанова № 1266, ані в цілому Постанова № 710 не належать до законодавства про закупівлі. Вся необхідна інформація, що стосується публічної закупівлі відповідно до Закону оприлюднена уповноваженої особою на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель. Крім того, Постановою № 1266 передбачено , що з 19.12.2020 року головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки - доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування – рекомендовано розміщувати обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Наразі такі дії є рекомендованими для Замовника Управління капітального будівництва та дорожнього господарства, який є органом місцевого самоврядування. В подальшому Замовником Управлінням капітального будівництва та дорожнього господарства будуть розглянуті такі рекомендації та здійнені заходи щодо оприлюднення на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі.
                
                        