-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Централізоване опалення
Завершена
591 662.38
UAH з ПДВ
Номер:
2f485011fdc94497b2e66ec4a5fe3801
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-18-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.10.2021 00:00
Період моніторингу:
18.10.2021 14:27 - 08.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
18.10.2021 № 633
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 18.10.2021 № 633
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2021-10-07-003177-b від 07.10.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон №922), оприлюднення інформації про закупівлю, наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Копичинецька комунальна лікарня» Копичинецької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 07.10.2021, договір про постачання теплової енергії в гарячій воді від 13.10.2021 за №210, додаткову угоду №1 від 18.10.2021, пояснення та документальне підтвердження Замовника від 20.10.2021, 22.10.2021 та від 25.10.2021 оприлюднені через електронну систему закупівель.
Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель Замовником зазначено таку підставу для застосування переговорної процедури закупівлі – відсутність конкуренції з технічних причин. При цьому, відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі, зокрема, якщо товар може бути наданий виключно певним суб’єктом господарювання у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Водночас відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Проте, на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, 26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на», а також щодо викладення абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону в такій редакції «відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником».
Таким чином, застосування переговорної процедури закупівлі на підставі абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин повинно бути обов’язково документально підтверджено Замовником, а оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
26.10.2021 11:01 - 09.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
26.10.2021 11:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником вжито заходів щодо усунення порушення, порушення усунуто.
Замовником вжито заходів щодо недопущення порушень в майбутньому.
Дата публікації звіту:
04.11.2021 12:15
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- documentsForm: Так
Опис:
Порушення усунуто
Дата публікації:
05.11.2021 11:25
Запити/Пояснення
Номер:
55d6a757f5f449ba8fcb32097364c5ff
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.10.2021 14:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Централізоване опалення» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-07-003177-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d23a7665791d43a3aaa7ec38c82aefb2
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.10.2021 16:25
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Копичинецька комунальна районна лікарня» надає пояснення на запит Замовнику на надання пояснень від 2021-10-18 14:37:44 щодо моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція за ідентифікатором в системі закупівель Prozorro UA-2021-10-07-003177-b.
Очікувана вартість предмета закупівлі на зазначеного виду послуги встановлюється на законодавчому рівні та є фіксованою. Тариф затверджено рішенням Виконавчого комітету №10 Копичинецької міської ради Чортківського району Тернопільської області. Очікувана вартість предмета закупівлі визначено за результатом обсягу за попередній минулий період цін на ринку і складає 591 662,38 грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені виходячи із потреб минулого опалювального сезону та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно із п. 38 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України, одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Згідно із п. 47 цієї частини, розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/ua/unifie-register-search), Комунальне некомерційне підприємство «Копичинецька комунальна районна лікарня» є одержувачем коштів з районного бюджету. Таким чином, виходячи з системного аналізу даних норм чинного законодавства України, на підставі п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», на законодавчому рівні не встановлено обов’язку щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення для Комунального некомерційного підприємства «Копичинецька комунальна районна лікарня».
Номер:
163be089a9c44951aaa86e51a7b8df19
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.10.2021 13:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Централізоване опалення» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-07-003177-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель замовником зазначено таку підставу для застосування переговорної процедури закупівлі – відсутність конкуренції з технічних причин. При цьому, відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі, зокрема, якщо
роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Водночас відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі: експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
З огляду на вищезазначене, прошу пояснити чому Вами не завантажено в електронній системі закупівель експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, зокрема договір оренди №75 від 31.05.2016 року між Копичинецькою КРЛ та ПП «Гусятин-тепло»?
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a0b58bd52f914df6953711dd10963567
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
22.10.2021 09:51
Опис:
Відповідь міститься в файлі відповідь на запит 2.docx
Комунальне некомерційне підприємство «Копичинецька комунальна районна лікарня» надає пояснення на запит Замовнику на надання пояснень від 2021-10-21 13:34:24 щодо моніторингу закупівлі ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція за ідентифікатором в системі закупівель Prozorro UA-2021-10-07-003177-b.
Договір оренди №75 від 31.05.2016 року між Копичинецькою КРЛ та ПП «Гусятин-тепло» завантажено в електронну систему закупівель в Розділі тендерна документація, оскільки немає вказівки в законі в якому саме модулі авторизованого майданчика завантажувати підтвердження застосування переговорної процедури на підтвердження надаємо скриншот та копію договору оренди №75 від 31.05.2016 року між Копичинецькою КРЛ та ПП «Гусятин-тепло».
Номер:
b3c085d71a564133b716189b3d657744
Назва:
Надання документального підтвердження
Дата опублікування:
22.10.2021 16:11
Опис:
Документальне підтвердження міститься в розділі Тендерна документація