• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція майнового комплексу КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)

Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Завершена

6 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
Номер: 36ee0a7df50a4751bf488a731f3606a2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-07-05-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.07.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 05.07.2022 19:36 - 27.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.07.2022 № 174 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.07.2022 № 174 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 16 UA-2021-10-06-015125-b 06.10.2021 ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupki.hit@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 4 Закону, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону в частині заповнення назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини 16 статті 29 Закону, абзацу 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності забезпечення виконання зобов'язань за Договором встановлено порушення частини 6 розділу VI тендерної документації, частини 1 статті 548 Цивільного кодексу України. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в тому числі повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби, відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом припинення зобов’язань за договором від 23.11.2021 №59/21/ПР через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю (в тому числі повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), (далі – Постанова №710), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення. внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності забезпечення виконання зобов'язань за Договором. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі Замовник) UA-P-2021-10-06-015727-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 06.10.2021 №302), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ", яке оприлюднене 11.11.2021, договір від 23.11.2021 №59/21/ПР, додаткові угоди №1 від 06.12.2021, №2 від 03.02.2022, №3 від 01.04.2022 до договору від 23.11.2021 №59/21/ПР, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 11.07.2022, 25.07.2022. Відповідно до пункту 3.17 Державних будівельних нормах України А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» ДБН А.2.2-3:2014, затверджених наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 №163 (далі – ДБН А.2.2-3-2014) проектна документація – затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об’єктів будівництва. Згідно з пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону роботи – це, у тому числі, розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації. Згідно з технічним завданням «Завдання на проектування», які викладені у Додатку 2 до тендерної документації, Замовником визначено три стадії проектування: ескізний проект, проект (затверджувальна стадія) та робоча документація. Результатом виконання Договору згідно пункту 1.4 проекту договору, який викладно у додатку 7 до тендерної документації, є передана Підрядником проектна документація, склад та зміст якої визначається чинними державними та відомчими стандартами або іншими нормативно-правовими актами, які регулюють порядок виконання цих робіт та цим Договором. Відповідно до частини 4 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку від 15.04.2020 №708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Разом з тим, відповідно до пункту 2 частини 2 статті 4 Закону, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, серед іншого, у річному плані та оголошенні про проведення відкритих торгів повинна міститися інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Проте, моніторингом установлено, що у річному плані закупівель та оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником визначено предмет закупівлі за ДК 021:2015 – 45454000-4 – Реконструкція, що не відповідає предмету закупівлі. Таким чином, при плануванні закупівлі та оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником не дотримано вимоги пункту 2 частини 2 статті 4 Закону, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону в частині заповнення у формах річного плану та оголошенні назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі. Окрім того, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, у складі тендерної пропозиції повинна міститися, зокрема, інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону та визначаються у даній тендерній документації. Обов’язкова наявність в штаті проектної організації спеціалістів та працівників, які будуть залучені до виконання проектних робіт з відповідною освітою та досвідом роботи, зокрема, інженер-геодезист. На підтвердження надати копії кваліфікаційних сертифікатів. Пунктом 2 розділу V тендерної документації визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ" у довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 19.10.2021 №3-19, у позиції 6 зазначено геодезист Тіщенко А.Г., кваліфікаційний сертифікат №013024, виданий 07.05.2015. Зазначена інформація також підтверджується в довідці від 10.11.2021 №3-10. Проте на підтвердження кваліфікації у складі тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ" міститься кваліфікаційний сертифікат №013025, виданий 07.05.2015. При цьому, Замовником не направлено ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ" вимогу про усунення невідповідностей, чим порушено вимоги частини 16 статті 29 Закону. Відповідно до частини 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Переможець процедури вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 5% його вартості шляхом передачі електронного документа Замовнику. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути протягом строку дії договору про закупівлю і спливає в момент закінчення строку дії укладеного договору. Моніторингом установлено, додатковою угодою від 01.04.2022 №3 сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.12.2022, при цьому, відповідно до банківської гарантії № BGV/UA/03-2-15438 від «22» листопада 2021 року строк дії гарантії по 01 квітня 2022 року включно. Згідно з поясненням Замовника – Замовником було прийнято рішення, зокрема, зобовʼязати ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ" щодо надання банківської гарантії забезпечення виконання даного договору після скасування воєнного стану в Україні. Відповідно до пункту 14.1. Договору від 23.11.2021 №59/21/ПР забезпечення виконання зобов'язань за Договором здійснюється відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації на закупівлю робіт визначених даним Договором. Частиною 1 статті 548 Цивільного кодексу України визначено: виконання зобов´язання (основного зобов´язання) забезпечується, якщо це встановлено договором або законом. Отже, станом на дату укладання додаткової угоди Замовником не дотримано частини 6 розділу VI тендерної документації, пункту 14.1. Договору від 23.11.2021 №59/21/ПР, частини 1 статті 548 Цивільного кодексу України щодо отримання забезпечення виконання зобов'язань за Договором.
Період усунення порушень: 28.07.2022 09:53 - 12.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 28.07.2022 09:53

Оскарження висновку в суді

Опис: На виконання вимог ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що Замовник (Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації) не погоджується з встановленими порушеннями викладеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, розміщеного в електронній системі закупівель 28.07.2022 року Східним офісом Держаудитслужби України по закупівлі «Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція майнового комплексу КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), номер оголошення UA-2021-10-06-015125-b. Як наслідок, 07.09.2022 року Замовником було оскаржено вищезазначений Висновок до Житомирського окружного адміністративного суду.
Дата публікації: 07.09.2022 17:08
Дата відкриття провадження: 26.09.2022 15:00
Номер відкриття провадження: № 240/19596/22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення на висновок за результатами моніторингу
Дата публікації звіту: 03.08.2022 15:03

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Ні
  • other: Ні
Опис: Східним офісом Держаудитслужби розглянуто Ваше звернення по суті та повідомляємо, що всі питання щодо порушень законодавства у сфері публічних закупівель, які виявлені в ході проведення моніторингу процедури закупівлі за номером ID:UA-2021-10-06-015125-b відображені у висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівлі, який оприлюднений в електронній системі закупівель 2022-07-28 та знаходиться у загальному доступі.
Дата публікації: 25.08.2022 09:41

Запити/Пояснення