-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція майнового комплексу КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
6 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
Номер:
36ee0a7df50a4751bf488a731f3606a2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-07-05-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.07.2022 00:00
Період моніторингу:
05.07.2022 19:36 - 27.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
05.07.2022 № 174
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.07.2022 № 174
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
16 UA-2021-10-06-015125-b
06.10.2021 ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 4 Закону, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону в частині заповнення назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини 16 статті 29 Закону, абзацу 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності забезпечення виконання зобов'язань за Договором встановлено порушення частини 6 розділу VI тендерної документації, частини 1 статті 548 Цивільного кодексу України.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в тому числі повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови №710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Східний офіс Держаудитслужби, відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом припинення зобов’язань за договором від 23.11.2021 №59/21/ПР через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю (в тому числі повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266), (далі – Постанова №710), відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення. внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності забезпечення виконання зобов'язань за Договором.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі Замовник) UA-P-2021-10-06-015727-b, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету (протокол від 06.10.2021 №302), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ", яке оприлюднене 11.11.2021, договір від 23.11.2021 №59/21/ПР, додаткові угоди №1 від 06.12.2021, №2 від 03.02.2022, №3 від 01.04.2022 до договору від 23.11.2021 №59/21/ПР, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 11.07.2022, 25.07.2022.
Відповідно до пункту 3.17 Державних будівельних нормах України А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» ДБН А.2.2-3:2014, затверджених наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 №163 (далі – ДБН А.2.2-3-2014) проектна документація – затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об’ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об’єктів будівництва.
Згідно з пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону роботи – це, у тому числі, розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації.
Згідно з технічним завданням «Завдання на проектування», які викладені у Додатку 2 до тендерної документації, Замовником визначено три стадії проектування: ескізний проект, проект (затверджувальна стадія) та робоча документація.
Результатом виконання Договору згідно пункту 1.4 проекту договору, який викладно у додатку 7 до тендерної документації, є передана Підрядником проектна документація, склад та зміст якої визначається чинними державними та відомчими стандартами або іншими нормативно-правовими актами, які регулюють порядок виконання цих робіт та цим Договором.
Відповідно до частини 4 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Мінекономрозвитку від 15.04.2020 №708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Разом з тим, відповідно до пункту 2 частини 2 статті 4 Закону, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, серед іншого, у річному плані та оголошенні про проведення відкритих торгів повинна міститися інформація щодо назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Проте, моніторингом установлено, що у річному плані закупівель та оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником визначено предмет закупівлі за ДК 021:2015 – 45454000-4 – Реконструкція, що не відповідає предмету закупівлі.
Таким чином, при плануванні закупівлі та оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником не дотримано вимоги пункту 2 частини 2 статті 4 Закону, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону в частині заповнення у формах річного плану та оголошенні назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі.
Окрім того, відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, у складі тендерної пропозиції повинна міститися, зокрема, інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону та визначаються у даній тендерній документації. Обов’язкова наявність в штаті проектної організації спеціалістів та працівників, які будуть залучені до виконання проектних робіт з відповідною освітою та досвідом роботи, зокрема, інженер-геодезист.
На підтвердження надати копії кваліфікаційних сертифікатів.
Пунктом 2 розділу V тендерної документації визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ" у довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 19.10.2021 №3-19, у позиції 6 зазначено геодезист Тіщенко А.Г., кваліфікаційний сертифікат №013024, виданий 07.05.2015. Зазначена інформація також підтверджується в довідці від 10.11.2021 №3-10.
Проте на підтвердження кваліфікації у складі тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ" міститься кваліфікаційний сертифікат №013025, виданий 07.05.2015.
При цьому, Замовником не направлено ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ" вимогу про усунення невідповідностей, чим порушено вимоги частини 16 статті 29 Закону.
Відповідно до частини 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Переможець процедури вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 5% його вартості шляхом передачі електронного документа Замовнику. Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю повинен бути протягом строку дії договору про закупівлю і спливає в момент закінчення строку дії укладеного договору.
Моніторингом установлено, додатковою угодою від 01.04.2022 №3 сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.12.2022, при цьому, відповідно до банківської гарантії № BGV/UA/03-2-15438 від «22» листопада 2021 року строк дії гарантії по 01 квітня 2022 року включно.
Згідно з поясненням Замовника – Замовником було прийнято рішення, зокрема, зобовʼязати ТОВ "БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ" щодо надання банківської гарантії забезпечення виконання даного договору після скасування воєнного стану в Україні.
Відповідно до пункту 14.1. Договору від 23.11.2021 №59/21/ПР забезпечення виконання зобов'язань за Договором здійснюється відповідно до вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації на закупівлю робіт визначених даним Договором.
Частиною 1 статті 548 Цивільного кодексу України визначено: виконання зобов´язання (основного зобов´язання) забезпечується, якщо це встановлено договором або законом.
Отже, станом на дату укладання додаткової угоди Замовником не дотримано частини 6 розділу VI тендерної документації, пункту 14.1. Договору від 23.11.2021 №59/21/ПР, частини 1 статті 548 Цивільного кодексу України щодо отримання забезпечення виконання зобов'язань за Договором.
Період усунення порушень:
28.07.2022 09:53 - 12.08.2022 00:00
Дата публікації висновку:
28.07.2022 09:53
Оскарження висновку в суді
Опис:
На виконання вимог ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що Замовник (Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації) не погоджується з встановленими порушеннями викладеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі, розміщеного в електронній системі закупівель 28.07.2022 року Східним офісом Держаудитслужби України по закупівлі «Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція майнового комплексу КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), номер оголошення UA-2021-10-06-015125-b. Як наслідок, 07.09.2022 року Замовником було оскаржено вищезазначений Висновок до Житомирського окружного адміністративного суду.
Дата публікації:
07.09.2022 17:08
Дата відкриття провадження:
26.09.2022 15:00
Номер відкриття провадження:
№ 240/19596/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення на висновок за результатами моніторингу
Дата публікації звіту:
03.08.2022 15:03
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Не усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Ні
- other: Ні
Опис:
Східним офісом Держаудитслужби розглянуто Ваше звернення по суті та повідомляємо, що всі питання щодо порушень законодавства у сфері публічних закупівель, які виявлені в ході проведення моніторингу процедури закупівлі за номером ID:UA-2021-10-06-015125-b відображені у висновку про результати проведення моніторингу процедури закупівлі, який оприлюднений в електронній системі закупівель 2022-07-28 та знаходиться у загальному доступі.
Дата публікації:
25.08.2022 09:41
Запити/Пояснення
Номер:
7a009f178bd94bd099dac220f990c90c
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.07.2022 10:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2022 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
b962a6849f4d4062aef56bd09f749d90
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
11.07.2022 19:22
Опис:
Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної військової адміністрації, як Замовник по закупівлі за предметом "Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція майнового комплексу КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)" у відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби, повідомляємо наступне:
1) У відповідь надаємо Зведений кошторисний розрахунок на проєктні і вишукувальні роботи по даному предмету закупівлі, а також посилання на сторінку власного веб-сайту: https://architect-zt.gov.ua/publichni-zakupivli/.
2) Дану невідповідність документів учасника, враховуючи її малозначність та дату виявлення, було віднесено до формальних помилок, що не впливають на зміст тендерної пропозиції та не призведуть до її відхилення, про що складено відповідний протокол тендерного комітету.
Номер:
c0fcfbde5d6544b59644af0eba380320
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
20.07.2022 09:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.07.2022 00:00
Опис:
Питання 2 у файлі
Номер:
94fa3639d151466cad8159d2bbdb2db6
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
25.07.2022 19:23
Опис:
У відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби щодо продовження строку дії забезпечення виконання договору про закупівлю, повідомляємо наступне.
Відповідно до умов Розділу 10 Договору №59/21/ПР від 23.11.2021р., Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили (форс-мажор), які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо). У цьому випадку виконання умов цього Договору відкладається на термін протягом якого будуть діяти такі умови.
Листом від 01.04.2022р. за № 2022/04/01 контрагентом за вказаним договором – ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ», повідомлено Департамент про настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) за Договором №59/21/ПР від 23.11.2021р., які викликані військовою агресію російської федерації проти України, що стало підставою для введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX - є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), що підтверджено загальним офіційним листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1.
Керуючись викладеними обставини, які призводять до тимчасового невиконання зобовʼязань за чинним Договором, відсутності фінансування витрат, а також у звʼязку з тим, що банківська гарантія забезпечення виконання договору №59/21/ПР від 23.11.2021р. припиняє свою дію, ТОВ«БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ» листом від 01.04.2022р. за № 2022/04/01 запропоновано продовжити термін виконання робіт та термін дії вказаного договору до 31.12.2022р., водночас надавши обгрунтування неможливості продовження терміну дії банківської гарантії № BGV/UA/03-2-15438 від 22.10.2021р. забезпечення виконання договору про закупівлю. Окрім того, ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ» запевнив, що ним будуть докладені усі зусилля для виконання при першій можливості своїх зобовʼязань за Договором та гарантував надати нову банківську гарантію забезпечення виконання договору після скасування воєнного стану в Україні (копія листа від 01.04.2022р. за № 2022/04/01 додається).
З огляду на викладене, враховуючи зазначені форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) спричинені дією особливого періоду воєнного стану, Замовником було прийнято рішення продовжити термін дії Договору №59/21/ПР від 23.11.2021р. до 31.12.2022, з урахуванням зобовʼязання ТОВ«БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС МОНТАЖПРОЕКТ» щодо надання банківської гарантії забезпечення виконання даного договору після скасування воєнного стану в Україні.
Номер:
d71190614dd146c888d911eb6366b9a1
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
20.07.2022 09:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.07.2022 00:00
Опис:
Питання 3 у файлі
Номер:
cfe229284bff45c6a8b9490143f8ec72
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
25.07.2022 19:12
Опис:
Згідно п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) розроблення проєктної документації на об’єкти будівництва належить до робіт. Замовник при оголошенні закупівлі станом на 06.10.2021 керуючись п. 4 ч. 1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15.04.2020 року № 708 (далі – Порядок), визначив предмет закупівлі робіт відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Відповідно до п. 13 Порядку, в разі визначення предмета закупівлі – роботи, Замовник зазначає код за показниками другої - п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника. ДК 021:2015 складається з основного і додаткового словників. Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр. Групи цифр, своєю чергою, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. Додатковий словник містить докладніший опис предмета контракту. Він базується на системі абетково-цифрових кодів, яким відповідає формулювання, що деталізує характер чи призначення товарів. Абетково-цифровий код складається з трьох рівнів: перший - це літера, що позначає секцію; другий - літера, що позначає групу; третій - три цифри, що позначають підрозділ. Остання цифра - контрольна.
Справді, за основним словником ДК 021:2015 проєктування зазначене як послуга. Однак за додатковим словником проєктування та будiвництвo мiстяться пiд одним абетково-цифровим кодом у секцiї I «Додаткові характеристики будiвництва/робіт» групи А «Характеристики будiвництва/робіт», а саме: IА01-9. З огляду на це, у будь-якому випадку предмет закупівлі для проєктування слід визначати як роботи, і вирішальним є об’єкт будiвництва.
Крім того, при визначенні предмета закупівлі замовники керуються умовами фінансування. В даному випадку, фінансування проєктних робіт здійснюється за КЕКВ – 3142 - Реконструкція та реставрація інших об’єктів.
Згідно Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012р. № 333 до коду 3142 – «Реконструкція та реставрація інших об’єктів» відносяться:
1) видатки на реконструкцію та модернізацію інших об’єктів (у тому числі з елементами реставрації) або їх складових частин, що не включені до коду 3141;
2) видатки на технічне переоснащення діючих підприємств (за винятком придбання обладнання і предметів довгострокового користування);
3) видатки на розширення діючих підприємств;
4) видатки на придбання будівельних матеріалів за рахунок коштів, що передбачаються на реконструкцію (у тому числі з елементами реставрації) і використовуються в процесі робіт;
5) видатки на придбання обладнання, що підлягає встановленню, а саме: готові до встановлення будівельні конструкції і деталі, до них належать: металеві, залізобетонні і дерев'яні конструкції, збірні елементи, обладнання для опалювальної, вентиляційної, санітарно-технічної систем, обладнання та меблі, що потребують монтажу і передбачаються до встановлення (тобто те, що існує тільки вмонтованим, убудованим);
6) виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію (у тому числі з елементами реставрації) будівель, споруд і об'єктів та виконання супровідних робіт, які відповідно до державних будівельних норм є складовою частиною загальної вартості зазначених робіт;
7) видатки на найм транспорту для виконання робіт з реконструкції інших об’єктів (у тому числі з елементами реставрації).
Отже, враховуючи вищезазначене та зміст Єдиного закупівельного словника, визначення предмету закупівлі проектно-вишукувальних робіт по об'єкту: Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція майнового комплексу КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) не порушує норм чинного законодавства в сфері закупівель.