-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція майнового комплексу КНП «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вул. Червоного Хреста, 3» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Завершена
17 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 85 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 85 000.00 UAH
Номер:
b2cecdd3a33348418dbaa1bc979b38a7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-30-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.11.2021 00:00
Період моніторингу:
01.12.2021 09:12 - 23.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
30,11,2021 № 760
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 30.11.2021 № 760
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5.UA-2021-10-06-015047-b від 06.10.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельний Альянс Монтажпроект», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам Закону, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 06.10.2021 №301, тендерну документацію, із змінами, від 21.10.2021, протокол засідання тендерного комітету від 08.11.2021 №364 щодо продовження розгляду тендерної пропозиції, протокол розгляду тендерної пропозиції від 11.11.2021 №370, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельний Альянс Монтажпроект» (далі - ТОВ «Будівельний Альянс Монтажпроект»), повідомлення про намір укласти договір від 11.11.2021 року, договір закупівлі від 23.11.2021 №60/21/ПР, додаткова угода до договору закупівлі від 06.12.2021 №1, відповідь Замовника на пояснення, отримана через електронну систему закупівель 06.12.2021.
Період усунення порушень:
20.12.2021 16:06 - 24.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
20.12.2021 16:06
Запити/Пояснення
Номер:
2acb5534703c4406b034c2d8c323770e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
01.12.2021 11:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.12.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю «Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція майнового комплексу КНП «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вул. Червоного Хреста, 3» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-06-015047-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
63c0ca82424b495f9fcf69435efcaf7d
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.12.2021 19:40
Опис:
Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, як Замовник по закупівлі Розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція майнового комплексу КНП «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, м. Житомир, вул. Червоного Хреста, 3» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) за номером ID: UA-2021-10-06-015047-b, у відповідь на запит Західного офісу Державної аудиторської служби України щодо документального обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості, надаємо наступні підтверджуючі документи на підставі яких було оголошено дану закупівлю:
- Лист Міністерства охорони здоров'я України на виконання розділу ІІІ протокольного рішення за результатом селекторної наради під головуванням Заступника Керівника Офісу Президента України К. Тимошенка від 02.08.2021;
- Проект з реконструкції обласних багатопрофільних закладів охорони здоров'я Житомирської області з метою посилення їх спроможності і модернізації;
- Медико-технічні завдання з реконструкції обласних багатопрофільних закладів охорони здоров'я Житомирської області з метою посилення їх спроможності і модернізації;
- Розрахунок очікуваної вартості закупівлі;
- Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): https://architect-zt.gov.ua/publichni-zakupivli/ .