-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі та технічного поверху адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 50
Торги не відбулися
7 891 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 78 916.00 UAH
мін. крок: 1% або 78 916.00 UAH
Номер:
17be6cacf3ce4ac291e9148015c9ada0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-11-08-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.11.2021 00:00
Період моніторингу:
09.11.2021 10:55 - 01.12.2021 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.11.2021 № 640
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 05.11.2021 № 640
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2021-10-06-002756-c 06.10.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 11.10.2021 року № 142, протоколи розгляду тендерних пропозицій від 25.11.2021 № 174, від 26.11.2021 № 179, тендерні пропозиції ТОВ БК «Будівельна інвестиційна компанія «Новобуд» та ТОВ «Охоронна фірма Вольф», рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.11.2021 № 25716-р/пк-пз, відповідь Замовника на питання від 10.11.2021.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
01.12.2021 16:07 - 07.12.2021 00:00
Дата публікації висновку:
01.12.2021 16:07
Запити/Пояснення
Номер:
8a6750fa2b554ee381425bf960f28b57
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.11.2021 14:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2021 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Головним управлінням Пенсійного фонду України в м. Києві здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5fe969ec9a95458fab535def4e6e9085
Назва:
Пояснення на Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.11.2021 16:24
Опис:
Північним офісом держаудит служби 09.11.2021 опубліковано рішення про проведення моніторингу UA-M-2021-11-08-000004, затвердженого Наказом Північного офісу Держаудитслужби від 05.11.2021 № 640.
10.11.2021 через електронну систему закупівель від Північного офісу Держаудитслужби надійшов Запит замовнику на пояснення про надання інформації про наступне:
«Яким чином та на підставі яких документів Головним управлінням Пенсійного фонду України в м. Києві здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту».
Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві розглянуло вказаний вище запит та повідомляє наступне:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено у відповідності до затвердженої проектно-кошторисної документації, яка розроблена відповідно до умов Договору № 70 від 15.06.2021, який укладено за результатами проведеної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-14-005739-c).
Очікувана вартість робіт по капітальному ремонту визначена згідно з вимогами
ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
При визначенні очікуваної вартості використовувався зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва складає 8 347,200 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 4 697,442 тис. грн.; устаткування, устаткування, меблі, інвентар – 1 838,779 тис. грн.; інші витрати –
1 810,979 тис. грн.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.pfu.gov.ua/kv/217374-informatsiya-shhodo-zakupivel-na-2021-rik-vid-07-10-2021.
Одночасно повідомляємо, що 05.11.2021 о 16:18 Товариством з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННА ФІРМА ВОЛЬФ» подано скаргу (номер скарги
UA-2021-10-06-002756-c.b6) до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – орган оскарження), яку органом оскарження прийнято до розгляду рішенням № 25176-р/пк-пз від 09.11.2021.
12.11.2021 Головним управлінням Пенсійного фонду України в м. Києві листом вих. № 2600-0905-8/180534 надано пояснення по суті скарги.
Номер:
9e347a465261473197b074a8f0c5d17c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.11.2021 15:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.11.2021 00:00
Опис:
Просимо надати документи що підтверджують обґрунтування очікуваної вартості по предмету закупівлі (експертний звіт, кошторисні розрахунки, комерційні пропозиції, підтверджуючі документи аналізу ринку цін, тощо).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7c866eef164b414dab6419226e66e437
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
29.11.2021 14:00
Опис:
Визначенню очікуваної вартості по предмету закупівлі – Капітальний ремонт покрівлі та технічного поверху адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ,
пр-т Перемоги, 50 передувало проведення конкурентної процедури закупівлі робіт з розробки проектно-кошторисної документації з проведенням її експертизи щодо об'єкту: Капітальний ремонт адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, пр-т Перемоги, 50 »), з наступним відображенням лотів:
ЛОТ № 1 – Розробка проектно-кошторисної документації з проведенням її експертизи щодо об'єкту: Капітальний ремонт першого поверху адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, пр-т Перемоги, 50 (ДК 021:2015:71320000-7 – «Послуги з інженерного проектування»), орієнтовною сумою – 600 000 грн. 00 коп. з ПДВ.
Розмір мінімального кроку пониження ціни – 1 % (6 000 грн. 00 коп.).
ЛОТ № 2 – Розробка проектно-кошторисної документації з проведенням її експертизи щодо об'єкту: Капітальний ремонт четвертого, п’ятого, шостого поверхів адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, пр-т Перемоги, 50 (ДК 021:2015:71320000-7 – «Послуги з інженерного проектування»), орієнтовною сумою – 1 196 100 грн. 00 коп. з ПДВ.
Розмір мінімального кроку пониження ціни – 1 % (11 961 грн. 00 коп.).
ЛОТ № 3 – Розробка проектно-кошторисної документації з проведенням її експертизи щодо об'єкту: Капітальний ремонт покрівлі та технічного поверху адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, пр-т Перемоги, 50 (ДК 021:2015:71320000-7 – «Послуги з інженерного проектування»), орієнтовною сумою – 123 900 грн. 00 коп. з ПДВ.
Розмір мінімального кроку пониження ціни – 1 % (1 239 грн. 00 коп.).
Ідентифікатор закупівлі в електронній системі: UA-2021-04-14-005739-c.
За результатами аукціону, який відбувся 01.06.2021 найбільш економічно вигідною за ЛОТОМ № 3 – Розробка проектно-кошторисної документації з проведенням її експертизи щодо об'єкту: Капітальний ремонт покрівлі та технічного поверху адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, пр-т Перемоги, 50 (ДК 021:2015:71320000-7 – «Послуги з інженерного проектування») була тендерна пропозиція – ФОП Бондаренка Кирила Сергійовича, пропозиція на суму – 79 650 грн. 00 коп.
15.06.2021 між Головним управлінням Пенсійного фонду України в м. Києві та ФОП Бондаренком Кирилом Сергійовичем був укладений договір № 70 про виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації з проведенням її експертизи щодо об'єкту: Капітальний ремонт покрівлі та технічного поверху адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованої за адресою:
м. Київ, пр-т Перемоги, 50.
Кінцевий строк виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації – 13.09.2021.
В результаті виконання договору № 70 від 15.06.2021 ФОП Бондаренком Кирилом Сергійовичем було надано РОБОЧИЙ ПРОЕКТ ТОМ-2 «Капітальний ремонт покрівлі та технічного поверху адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 50» (Кошторисна документація 21/3-21-К) з позитивним Експертним звітом № 35823
від 30.07.2021, затвердженим Товариством з обмеженою відповідальністю
«Експертиза МВК».
Таким чином, при визначенні очікуваної вартості закупівлі – Капітальний ремонт покрівлі та технічного поверху адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 50, Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві керувалось вимогами ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та
РОБОЧИМ ПРОЕКТОМ ТОМ-2 «Капітальний ремонт покрівлі та технічного поверху адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 50» (Кошторисна документація 21/3-21-К), який розроблений ФОП Бондаренком Кирилом Сергійовичем за результатами проведеної конкурентної процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-04-14-005739-c).
На підтвердження обґрунтування очікуваної вартості по предмету закупівлі – «Капітальний ремонт покрівлі та технічного поверху адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 50» надаємо копію РОБОЧОГО ПРОЕКТУ ТОМ-2 «Капітальний ремонт покрівлі та технічного поверху адміністративної будівлі Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, розташованої за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 50» (Кошторисна документація 21/3-21-К) з позитивним Експертним звітом
№ 35823 від 30.07.2021, затвердженим Товариством з обмеженою відповідальністю «Експертиза МВК».