• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 2.»

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів /інформації передбачених п. 6 розділу ІІІ тендерної документації, трудових книжок та документів про освіту працівників учасника, які можуть бути складені української та/або російською мовами.

Завершена

10 593 699.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 968.50 UAH
Номер: 987a0076ed7f4d4a9f0d9a4c54ce8632
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-30-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.04.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 30.04.2024 12:45 - 22.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.04.2024 № 103 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2021-10-06-006909-b 06.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 245-82-27, lenadarmoros@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 5 статті 8 та частини 5 статті 41 Закону № 922-VIII. За результатами дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) чинного на дату проведення торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену засіданням тендерного комітету від 06.10.2021 № б/н (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.12.2021, тендерну пропозицію ДП «Науково-дослідний інститут будівельного виробництва» (далі – Переможець), повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, вимогу про усунення невідповідностей, протокол засідання тендерного комітету від 22.12.2021 № б/н, повідомлення про намір укласти договір від 22.12.2021, договір від 02.01.2022 №176-21, додаткові угоди від 30.12.2022 № 1 та від 29.12.2023 № 2. Моніторингом установлено, що на участь у відкритих торгах подано пропозиції 2 (двох) учасників, а саме: ДП «Науково-дослідний інститут будівельного виробництва» з ціновою пропозицією 10 388 400,00 гривень з ПДВ та ДП «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна» з ціновою пропозицією 10 441 000,00 гривень з ПДВ. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ДП «Науково-дослідний інститут будівельного виробництва» з остаточною ціновою пропозицією 10 388 400,00 гривень з ПДВ. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону № 922-VIII протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у Замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі орган державного фінансового контролю 30.05.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість, та щодо отримання посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також щодо надання документального підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань за договором. Однак, Замовником на порушення вимог частини п'ятої статті 8 Закону № 922-VIII не надано через електронну систему закупівель пояснення. Відповідно до частини першої статті 41 Закону № 922-VIII договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини 1 статті 638 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (далі – ЦКУ) договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Також, у частині другій статті 180 Господарського кодексу України від 16.01.2003 №436-IV (далі – ГКУ) визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів даного виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При укладенні господарського договору, відповідно до частини третьої статті 180 ГКУ, сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. При цьому, відповідно до частини п’ятої статті 41 Закону № 922-VIII істотні умови договору про закупівлю, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, наведених у вищезазначеній статті. Аналізом документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що додатковою угодою № 1 від 30.12.2022 Сторонами було внесено зміни до істотних умов договору від 02.01.2022 №176-21 (далі- Договір), в частині продовження строку виконання робіт за Договором до 31.12.2023 року та Додаток 2 (Календарний план виконання робіт) до Договору викладено у новій редакції, згідно якого початок виконання робіт січень 2023 року та закінчення грудень 2023 року. Крім того, моніторингом встановлено, що додатковою угодою № 2 від 29.12.2023 Замовником внесено зміни до Договору в частині продовження строку виконання робіт до 31.12.2024 року та Додаток 2 (Календарний план виконання робіт) до Договору викладено у новій редакції, згідно якого початок виконання робіт січень 2024 року та закінчення грудень 2024 року. Водночас, відповідно до частини 5 статті 41 Закону № 922-VIII істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених законодавством, зокрема: продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставини непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Отже, частиною п’ятою статті 41 Закону № 922-VIII встановлено імперативну норму щодо можливості зміни істотних умов договору про закупівлю виключно у випадках, передбачених цією статтею. Враховуючи вищезазначене, з метою дослідження питання щодо наявності підстав для продовження дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань за ним, орган державного фінансового контролю через електронну систему закупівель звернувся до Замовника із відповідним запитом. Однак, Замовником не надано документального підтвердження наявності об’єктивних причин та обставин, що спричинили продовження дії договору та строку виконання зобов'язань за договором від 02.01.2022 №176-21, чим порушено частину 5 статті 41 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 08.05.2024 17:57 - 23.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 08.05.2024 17:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-06-006909-b від 08.05.2024 року Сторонами 13.05.2024 була підписана додаткова угода № 3 про припинення зобовязань за договором.
Дата публікації звіту: 13.05.2024 13:22

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionChanges: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: -
Дата публікації: 13.05.2024 16:05

Запити/Пояснення