• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт благоустрою території Ужгородської спеціалізованої ЗОШ №2 по вул. Підгірній

Завершена

4 067 572.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 337.86 UAH
Номер: 12e72a80edc14bb08fbc18ebb7ae4f6e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-04-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.04.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.04.2022 18:46 - 27.04.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 04.04.2022 № 130 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 04.04.2022 № 130 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 8 UA-2021-10-05-014160-b 05.10.2021 Управління капітального будівництва Ужгородської міської ради (код ЄДРПОУ 05517713) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupki.hit@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (далі – Постанова №710) відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Управління капітального будівництва Ужгородської міської ради від 05.10.2021, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «П.К. ПЛЮС М.», (далі – ТОВ «П.К. ПЛЮС М.»), повідомлення про намір укласти договір від 27.10.2021, договір підряду від 08.11.2021 №150/21 на суму 4 016 685,98 грн, повідомлення про внесення змін до договору від 23.12.2021, від 23.02.2022, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 08.04.2022 та 13.04.2022. Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі за номером ID: UA-2021-10-05-014160-b встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерна пропозиція учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі, відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Період усунення порушень: 25.04.2022 17:52 - 29.04.2022 00:00
Дата публікації висновку: 25.04.2022 17:52

Запити/Пояснення