-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт благоустрою території Ужгородської спеціалізованої ЗОШ №2 по вул. Підгірній
Завершена
4 067 572.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 337.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 337.86 UAH
Номер:
12e72a80edc14bb08fbc18ebb7ae4f6e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-04-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.04.2022 00:00
Період моніторингу:
04.04.2022 18:46 - 27.04.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
04.04.2022 № 130
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 31.03.2022 № 003100-18/2580-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.04.2022 № 130
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
8 UA-2021-10-05-014160-b 05.10.2021 Управління капітального будівництва Ужгородської міської ради (код ЄДРПОУ 05517713) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (далі – Постанова №710) відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Управління капітального будівництва Ужгородської міської ради від 05.10.2021, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «П.К. ПЛЮС М.», (далі – ТОВ «П.К. ПЛЮС М.»), повідомлення про намір укласти договір від 27.10.2021, договір підряду від 08.11.2021 №150/21 на суму 4 016 685,98 грн, повідомлення про внесення змін до договору від 23.12.2021, від 23.02.2022, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 08.04.2022 та 13.04.2022.
Опрацюванням наявної в електронній системі закупівель інформації щодо предмета закупівлі за номером ID: UA-2021-10-05-014160-b встановлено дотримання Замовником норм чинного законодавства у сфері закупівель, тендерна пропозиція учасника, який визначений переможцем процедури закупівлі, відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Період усунення порушень:
25.04.2022 17:52 - 29.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2022 17:52
Запити/Пояснення
Номер:
b38b7f7750854a76890d6d2d9a03f7b8
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.04.2022 14:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2022 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
335ea98c412d4181a609d36e0a2c51a7
Назва:
Відповідь на запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
08.04.2022 15:28
Опис:
Відповідно до пункту 4(1) постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (останні зміни набули чинності 23.02.2022) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів слід забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. При цьому, не конкретизовано ні спосіб обґрунтування, ні вимоги щодо форми розміщення. Більш того, зазначена новація не включена до Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, з метою максимально можливого виконання зазначеної вище норми, на офіційному веб-сайті Ужгородської міської ради створено розділ щодо оприлюднення інформації про очікувану вартість і технічні та якісні характеристики предметів закупівлі щодо процедур, оголошених у 2021 році управлінням капітального будівництва Ужгородської міської ради. При цьому, очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбувається виходячи з вимог законодавства України щодо якості аналогічних товарів, робіт або подібних послуг. Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06 «Щодо планування закупівель» вказано, що ураховуючи, що Закон не містить заборон щодо проведення закупівель до набрання чинності Закону про Державний бюджет України, затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану підприємства, замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році, може наприкінці поточного року (або на початку наступного року) розпочати закупівлю за відповідним предметом закупівлі. При цьому в проекті договору про закупівлю та договорі про закупівлю замовнику необхідно передбачити відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування. Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. {Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 649 від 07.04.2020} Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (реконструкція) здійснюються на підставі проектної документації (робочого проекту).
Проектно-кошторисна документація розроблена ФОП Височанська Власта Василівна та пройшла у встановленому порядку експертизу. Ґрунтуючись на висновку експертного звіту та на зведеному кошторисному розрахунку, в межах розподілених асигнувань за рахунок бюджетних коштів була визначена очікувана вартість закупівлі. Відповідно до рішення ІХ сесії міськради VIIІ скликання «Про зміни до бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2021 рік» від 31.08.2021 р. № 370 було виділено фінансування об’єкту: «Капітальний ремонт благоустрою території Ужгородської спеціалізованої ЗОШ №2 по вул. Підгірній». Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи наявну потребу та в рамках виділених коштів була запланована та проведена закупівля робіт «Капітальний ремонт благоустрою території Ужгородської спеціалізованої ЗОШ №2 по вул. Підгірній» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА»), (код ДК 021 :201 5 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація). Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації, відповідно до вимог чинного законодавства України. Дана інформація є доступною публічно на офіційному веб-сайті Ужгородської міської ради за посиланням https://rada-uzhgorod.gov.ua/pub_zakupivli#xj66aid1yt
Одночасно, повідомляємо, що відповідь на питання, викладені у запиті замовнику на пояснення, опубліковані 08.04ю2022 року будуть надані додатково.
Номер:
b1bb3dc496f9448b863d2b215d9742a3
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.04.2022 13:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.04.2022 00:00
Опис:
Питання 2 у файлі
Номер:
0ebb1b556cf74c6eade0d66569cdb8ce
Назва:
Відповідь на запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
13.04.2022 17:20
Опис:
Надаємо обґрунтовані пояснення до запиту замовнику на пояснення:
Повідомляємо, що тендерна документація містить інформацію щодо електронної адреси замовника, а саме – ukbumrtk@gmail.com а отже замовником дотримано пункт 17 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Окрім того, розділом IV тендерної документації зазначено інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а саме: «1. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – Визначається автоматично електронною системою закупівель. Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. 2. Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів». Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-10-05-014160-b містить інформацію: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2021 00:00», а отже замовником дотримано пункт 14 частини 2 статті 22 Закону.