-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Апарат ШВЛ для новонароджених з функцією високочастотної осциляторної вентиляції у новонароджених та дітей), код НК 024:2019: 61197 «Апарат штучної вентиляції легенів з позитивним тиском для новонароджених)
Закупівля проводиться за рахунок коштів донора та в рамках проекту «Інтенсивна терапія для майбутнього», що фінансується Європейським Союзом через орган управління СОП «Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020», представлений Міністерством закордонних справ та зовнішньої торгівлі Угорщини» в рамках Грантового контракту HUSKROUA/1702/8.2/0108 шляхом проведення відкритих торгів на умовах, визначених у Грантовому контракті HUSKROUA/1702/8.2/0108 та в цій тендерній документації.
Завершена
3 525 575.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 35 255.75 UAH
мін. крок: 1% або 35 255.75 UAH
Номер:
1c201a8909494daabacdc6760dce527e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-28-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.09.2022 00:00
Період моніторингу:
28.09.2022 16:06 - 20.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.09.2022 № 41
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 28.09.2022 № 41
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2021-10-05-007384-b 05.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону встановлено порушення вимог пункту 13 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій та правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій та правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Обласна дитяча лікарня» Закарпатської обласної ради (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 05.10.2021 № 94, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Бланком» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Алконт-Сервіс» (далі – ТОВ «Алконт-Сервіс»), протокол засідання тендерного комітету від 06.10.2021 № 96 та від 23.11.2021 № 121, договір укладений між Замовником та ТОВ «Алконт-Сервіс» від 08.12.2021 № 201 (далі – Договір), додаткову угоду від 28.12.2021 № 1, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління), які оприлюднено в електронній системі закупівель 04.10.2022.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що відповідно до пункту 10.1 розділу X Договору та пункту 1 додаткової угоди від 28.12.2021 № 1, строк дії договору встановлено до 31.05.2022. Замовником 04.10.2022 надано пояснення на запит Управління, в якому зазначено, що Договір виконано в повному обсязі (товар поставлено відповідно до видаткової накладної від 20.12.2022 № 51, сплата – відповідно до платіжних доручень від 23.12.2021 № 2311 та від 21.01.2022 № 2396) і ніяких інших додаткових угод на продовження строку дії договору не укладалось.
Відповідно до вимог пункту 13 частини першої статті 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання.
Проте, станом на дату закінчення моніторингу – 13.10.2022 в електронній системі закупівель Звіт про виконання договору не оприлюднено, що є порушенням вимог пункту 13 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
13.10.2022 12:28 - 28.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
13.10.2022 12:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області здійснено заходи, направлені на недопущення встановленого правопорушення у подальшому.
Оприлюднено звіт про виконання договору №121.
Оголошено дисциплінарне стягнення-догану особі, якою допущено виявлене правопорушення.
Дата публікації звіту:
19.10.2022 09:13
Запити/Пояснення
Номер:
29c2fc41fa8e47b0a37599c6ef096d7d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.09.2022 14:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з публікацією англійською мовою «ДК 021:2015 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Апарат ШВЛ для новонароджених з функцією високочастотної осциляторної вентиляції у новонароджених та дітей), код НК 024:2019: 61197 «Апарат штучної вентиляції легенів з позитивним тиском для новонароджених)», очікуваною вартістю 3 525 575,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-05-007384-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Згідно з пунктом 10.1 розділу X «Строк дії договору» договору від 08.12.2021 № 201, укладеного з Товариством з обмеженою відповідальністю «Алконт-Сервіс» (далі – ТОВ «Алконт-Сервіс») договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31.12.2021 року та до повного виконання сторонами своїх зобов’язань. Відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону продовжувати строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг можна у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Просимо зазначити з яких причин додатковою угодою від 28.12.2021 № 1 до договору від 08.12.2021 № 201 строк дії договору подовжено до 31.05.2022?
2. Чи укладалась додаткова угода, крім додаткової угоди від 28.12.2021 № 1, на продовження строку дії вищезазначеного договору? Якщо ні, то зазначити з яких причин не оприлюднено звіт про виконання договору від 08.12.2021 № 201. Якщо так, то надати копію додаткової угоди та документи, які підтверджують об’єктивні обставини, що спричинили продовження строку дії договору та пояснення щодо причин неоприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору та такої додаткової угоди.
3. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – ТОВ «Алконт-Сервіс» під час укладання договору вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а саме «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом?
Пояснення (інформацію та підтверджуючі документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
26df6ef9fedb4783b99a68218ce27ab4
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
04.10.2022 14:02
Опис:
На Ваш запит повідомляємо наступне.
По питанню 1. За результатами відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю за «ДК 021:2015 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Апарат ШВЛ для новонароджених з функцією високочастотної осциляторної вентиляції у новонароджених та дітей), код НК 024:2019: 61197 «Апарат штучної вентиляції легенів з позитивним тиском для новонароджених)», очікуваною вартістю 3 525 575,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-05-007384-b), 08 грудня 2021 року укладено договір №201 з переможцем торгів ТОВ «Алконт-Сервіс» на суму 3 507 666,00 грн. з терміном дії договору до 31 грудня 2021 року.
Дана закупівля проводилась в рамках проекту «Інтенсивна терапія для майбутнього», що фінансується Європейським Союзом через орган управління СОП «Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2014-2020», представлений Міністерством закордонних справ зовнішньої торгівлі Угорщини» в рамках Грантового контракту HUSKROUA/1702/8.2/0108/.
Нами отримано товар (апарати ШВЛ в кількості 2 шт.) згідно накладної №51 від 20 грудня 2021 року (Додаток 1). Оплату за отриманий товар здійснено частково 23 грудня 2021 року, платіжне доручення №2311 на суму 986 666,00 грн. (Додаток 2).
28 грудня 2021 року було укладено Додаткову угоду №1 до Договору №201 від 08 грудня 2021 року (Додаток 3) відповідно до п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі" про продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Причина, у зв’язку із якою внесено зміни в договір – це затримка фінансування по грантовій угоді HUSKROUA/1702/8.2/0108. Додатковою угодою №1 від 28 грудня 2021 року продовжено строк дії договору №201 до 31 травня 2022 року у зв'язку з тим, що не було інформації від технічного секретаріату та ведучого партнера проекту про дату надходження наступного фінансового траншу по грантовій угоді HUSKROUA/1702/8.2/0108/.
Кошти для оплати по даному договору поступили на валютний розрахунковий рахунок установи 19 січня 2022 року, що підтверджується випискою (Додаток 4).
Повний розрахунок за отриманий товар здійснено 21 січня 2022 року, згідно платіжного доручення №2396 (Додаток 5.)
По питанню 2. До договору №201 від 08 грудня 2021 року укладено тільки дадаткову угоду №1 від 28 грудня 2021 року на продовження сткоку дії договору до 31.05.2022 року.
Відповідно до п.12 ч.1 ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно оприлюднює в ЕСЗ «звіт про виконання договору про закупівлю – протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання». Оскільки замовником не прозвітовано протягом 20 робочих днів з дня виконання (кінцевої оплати) договору, було прийнято рішення прозвітувати про виконання договору протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору (31.05.2021р.).
З невідомих причин замовником цього зроблено не було.
По питанню 3. Так, переможцем процедури закупівлі ТОВ «Алконт-Сервіс» під час укладення договору були дотримані вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації. При підписанні договору учасником надано копію рішення Учасника №02/11/21-25 від 02.11.2021 року (Додаток 6) та лист щодо наявності ліцензій та ліцензійних видів діяльності №031221-2 від 02.11.2021 (Додаток 7).