-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (влаштування автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування у русі)) на автомобільній дорозі державного значення Р-11 Полтава - Красноград, на ділянці км 30+500 - 31+150, Полтавська область
Завершена
18 590 194.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 92 950.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 92 950.97 UAH
Номер:
c179e81fe57b41b4b14102966d2f72e5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-13-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2022 00:00
Період моніторингу:
13.10.2022 14:58 - 03.11.2022 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2022 № 248
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2021-10-05-005939-b 05.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Інтер-форт», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень в рамках проведення моніторингу закупівлі, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень в рамках проведення моніторингу закупівлі..
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Фінансування інфраструктурних проектів» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 04.10.2021 (протокол № 145), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інтер-форт» (далі – ТОВ «Інтер-форт»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимога про усунення невідповідностей до 30.10.2021, повідомлення про намір укласти договір від 01.11.2021, протокол про продовження строку для укладання договору про закупівлю з учасником ТОВ «Інтер-форт» від 15.11.2021 № 145-4, договір підряду від 15.12.2021 № БДР-189/12/21 (далі – Договір), додаткову угоду від 30.12.2021 № 1 до цього договору, пояснення Замовника надані 28.10.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
04.11.2022 15:49 - 10.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2022 15:49
Запити/Пояснення
Номер:
97761a804e10452c9746db17fdb47e89
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.10.2022 13:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту (влаштування автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування у русі)) на автомобільній дорозі державного значення Р-11 Полтава - Красноград, на ділянці км 30+500 - 31+150, Полтавська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-05-005939-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року
№ 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді внесення учасником-переможцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
3. Чи проводилися розрахунки з переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «ІНТЕР-ФОРТ» (далі – ТОВ «ІНТЕР-ФОРТ») відповідно до умов пунктів 5.1, 5.4, 5.5 Договору підряду від 15.12.2021 № БДР-189/12/21 (далі – Договір)?
У разі проведення розрахунків з переможцем торгів ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» надати інформацію та підтверджуючі документи про стан виконання умов пунктів 5.1, 5.4, 5.5 Договору.
4. Надати інформацію та документи, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов Договору шляхом укладання додаткової угоди від 30.12.2021 № 1 в частині продовження строку дії Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4600583aa85f42ccbccb21d09d4a745a
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
28.10.2022 10:12
Опис:
Державне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів» у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах проведення моніторингу процедури закупівлі надає відповідь:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснювалось в межах абзацу 4 заходу 7 Державної програми підвищення безпеки дорожнього руху на період до 2023 року, затвердженої постановою Кабінету міністрів України № 1287 від 21.12.2020.
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі на основі технічного завдання наданого ДЕРЖАНИМ АГЕНСТВОМ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ листом від 30.07.2021 №3486/2/07-01/14-1551/10-21 (копія листа додається).
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена за результатами виконаних з урахуванням вимог «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275, передпроектних робіт.
2. Учасником торгів ТОВ «Дорстрой монтаж Київ» як переможцем процедури закупівлі було виконано умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді перерахування грошових коштів на рахунок Замовника.
Документальне підтвердження щодо перерахування коштів переможцем торгів ТОВ «Дорстрой монтаж Київ», як забезпечення виконання договору, додається.
3. Розрахунки з переможцем торгів ТОВ «ІНТЕР-ФОРТ» відповідно до умов пунктів 5.1, 5.4, 5.5 Договору підряду від 15.12.2021 №БДР-189/12/21 не проводились. Також повідомляємо, що ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» не є переможцем вищевказаної закупівлі.
4. Умовами додаткової угоди від 30.12.2021 №1 зміни до Договору в частині продовження строку його дії не вносилися.