-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (влаштування автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування у русі)) на автомобільній дорозі державного значення Р-19 Фастів - Митниця - Обухів - Ржищів, на ділянці км 4+300 - 5+300, Київська область
Завершена
19 193 302.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 95 966.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 95 966.51 UAH
Номер:
c954138861a2428cabcfadac7a2c6d63
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-24-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2022 00:00
Період моніторингу:
24.05.2022 09:17 - 16.06.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.05.2022 №150
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.05.2022 № 150
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовникаПредмет закупівлі Очікувана вартість, грн. Опис підстав для здійснення моніторингу 21.UA-2021-10-05-005845-b Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів" Капітальний ремонт (влаштування автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування у русі)) на автомобільній дорозі державного значення Р-19 Фастів - Митниця - Обухів - Ржищів, на ділянці км 4+300 - 5+300, Київська область 19 193 302,80 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства "Фінансування інфраструктурних проектів" (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету ДП «Фінансування інфраструктурних проектів» від 04.10.2021 року № 144 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «Інтер Форт»,
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ, (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 22.10.2021 року, протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.10.2021, повідомлення про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 28.10.2021, протокол тендерного комітету про продовження підписання договору від 15.11.2021 № 144-4, договір від 30.11.2021 № БДР – 174/11/21 (далі - Договір), додаткові угоди №1 від 24.12.2021 та №2 від 08.04.2021, пояснення Замовника від 31.05.2022 та від 13.06.2022.
Період усунення порушень:
15.06.2022 11:40 - 21.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
15.06.2022 11:40
Запити/Пояснення
Номер:
97733a871eab45058b454418c85bbfe7
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
26.05.2022 14:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів робіт з капітального ремонту (влаштування автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування у русі)) на автомобільній дорозі державного значення Р-19 Фастів - Митниця - Обухів - Ржищів, на ділянці км 4+300 - 5+300, Київська область (код ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-05-005845-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Просимо надати документи, що підтверджують обґрунтування очікуваної вартості по предмету закупівлі, зокрема, експертний звіт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель впродовж трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7f13273520ce496b87c09ca43cc11e55
Назва:
ержавне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів» у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах проведення моніторингу процедури закупівлі надає відповідь
Дата опублікування:
31.05.2022 15:36
Опис:
Державне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів» у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах проведення моніторингу процедури закупівлі надає відповідь:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснювалось в межах абзацу 4 заходу 7 Державної програми підвищення безпеки дорожнього руху на період до 2023 року, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України № 1287 від 21.12.2020 року.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на основі технічного завдання наданого ДЕРЖАВНИМ АГЕНСТВОМ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена за результатами виконаних з урахуванням вимог «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275, передпроектних робіт згідно договору.
Комплексна експертиза буде проведена під час виконання повного комплексу робіт за схемою «проектуй-будуй», згідно умов договору. Підрядник виконує повний комплекс робіт, які необхідні для реалізації влаштування системи зважування у русі, де відповідно до п. 6.2 Договору Підрядник зобов’язаний розробити проектно-кошторисну документацію, отримати позитивний експертний звіт та надати проектно-кошторисну документацію для затвердження Замовнику.
Посилання на сторінку власного веб-сайту:
https://fininpro.com/fininpro_img/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_UA-2021-10-05-005845-b.pdf
Номер:
62d8ac660450417487f320b39acf1564
Назва:
Запит про надання додаткової інформації
Дата опублікування:
08.06.2022 15:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів робіт з капітального ремонту (влаштування автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування у русі)) на автомобільній дорозі державного значення Р-19 Фастів - Митниця - Обухів - Ржищів, на ділянці км 4+300 - 5+300, Київська область (код ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-05-005845-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень та документального підтвердження визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, зокрема, проектно-кошторисної документації, дефектних актів тощо.
Просимо надати інформацію про наявність (відсутність) рішення Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції стосовно Переможця закупівлі на момент розкриття тендерних пропозицій та укладання договору підряду БДР-174/11/21 від 30.11.2021.
Також просимо надати копію рішення Антимонопольного комітету України від 28.10.2021 №596-р, прийняте стосовно Переможця закупівлі, а також інформацію та документальне підтвердження результатів оскарження вказаного рішення до вищого органу або до суду.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель впродовж трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f350ca4ea4db44c5a10c4e4978d6bec5
Назва:
ержавне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів» у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах проведення моніторингу процедури закупівлі надає відповідь
Дата опублікування:
13.06.2022 15:11
Опис:
Державне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів» у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах проведення моніторингу процедури закупівлі надає відповідь:
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (за виключенням витрат на відрядження працівників організації, утримання служби замовника та здійснення авторського нагляду) за результатами виконаних передпроектних робіт, з урахуванням вимог «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275, згідно договору.
Комплексна експертиза буде проведена під час виконання повного комплексу робіт за схемою «проектуй-будуй», згідно умов договору. Підрядник виконує повний комплекс робіт, які необхідні для реалізації влаштування системи зважування у русі, де відповідно до п. 6.2 Договору Підрядник зобов’язаний розробити проектно-кошторисну документацію, отримати позитивний експертний звіт та надати проектно-кошторисну документацію для затвердження Замовнику.
Копія зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (передпроектні роботи) на трьох аркушах додається.
Можливість надати копію рішення Антимонопольного комітету України від 28.10.2021 №596-р, прийняте стосовно Переможця закупівлі у замовника відсутня, оскільки Антимонопольний комітет України не надсилав на адресу замовника його копію.
Додатково повідомляємо, що замовником не оскаржувалося вищезазначене рішення Антимонопольного комітету України від 28.10.2021 №596-р.
Розкриття тендерних пропозицій по закупівлі UA-2021-10-05-005845-b відбулося 22 жовтня 2021. Інформація про наявність (відсутність) рішення Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції стосовно переможця закупівлі на момент розкриття тендерних пропозицій додається.
Відповідно до вимог статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Пунктом 4 Додатку 4 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ щодо документального підтвердження відповідності учасника та переможця процедури закупівлі вимогам, визначеним у статті 17 Закону» передбачено, що перевірка інформації про те, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів здійснюється безпосередньо замовником у Зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу, документи від переможця не вимагаються.
Рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем закупівлі було прийнято 28 жовтня 2021 року. Відповідно до Пункту 4 Додатку 4 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ щодо документального підтвердження відповідності учасника та переможця процедури закупівлі вимогам, визначеним у статті 17 Закону» 28 жовтня 2021 року було проведено перевірку інформації та встановновлено, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) не зобовязує замовника перевіряти інформацію про те, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів стосовно Переможця закупівлі на момент укладання договору підряду (30.11.2021).