-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (влаштування автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування у русі)) на автомобільній дорозі державного значення H-17 Львів - Редехів - Луцьк, на ділянці км 119+856 - 120+700, Волинська область
Завершена
18 588 739.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 92 943.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 92 943.70 UAH
Номер:
490b204df6164ccf955f3f855914d2c5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-03-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.10.2022 00:00
Період моніторингу:
03.10.2022 12:30 - 25.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.10.2022 № 234
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2021-10-05-005749-b 05.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХОЛДИНГ СТАЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ» установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, передбачених Законом, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 04.10.2021 № 143, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ХОЛДИНГ СТАЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ» (далі – ТОВ «ХОЛДИНГ СТАЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 25.10.2021 № 143-1 та № 143-2, повідомлення про намір укласти договір від 25.10.2021, договір підряду від 25.11.2021 № БДР-162/11/21 (далі – Договір), додаткові угода від 21.12.2021 № 1 та від 01.06.2022 № 2 до Договору, відповідь Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 11.10.2022.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 11.10.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість.
Однак Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель документи (технічне завдання ДЕРЖАНОГО АГЕНСТВА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ) на підставі яких розрахував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям у відповідності з вимогами Додатку № 3, зокрема, інформацію про перелік основних машин та механізмів, необхідних для виконання технічного завдання, яка обов’язково повинна містити графи встановлені Таблицею № 2.
Поряд з цим, Замовником також встановлено обов’язковий мінімальний перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для надання за предметом закупівлі:
1. Автомобіль бортовий (або еквівалент) – 1 шт.;
2. Кран, вантажопідйомністю від 10 т – 1 шт.;
3. Автогідропідіймач, висота підйому до 28 м (включно) – 1 шт.
При цьому, якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані в Таблиці № 2 транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються, зокрема,:
- посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт).
Учасник ТОВ «ХОЛДИНГ СТАЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ» у складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію про перелік основних машин та механізмів, необхідних для виконання технічного завдання від 18.10.2021
№ 10- 2021-10/79, в якій під номером 4 зазначено Автогідропідіймач загальний вантажний-загальний бортовий, IVECO 50C14, згідно Договору на оренду спецтехніки від 28.04.2021 № 2804/2.
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХОЛДИНГ СТАЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ» міститься також копії договору на оренду спецтехніки від 28.04.2021 № 2804/2, акту приймання передачі спецтехніки від 28.04.2021, що є додатком 1 до договору оренди спецтехніки від 28.04.2021 № 2804/2 (файл 10_3_Договір 2804_2.pdf), свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу реєстраційний номер ВА3360СС, марка IVECO, модель 50С14, тип загальний вантажний-загальний бортовий, рік випуску 2005 (файл 10_Техпаспорт IVECO автовишка.PDF) та лист-підтвердження від 18.10.2021 № 106 (файл 10_3_Лист-підтвердження 2804-2-119.pdf), в яких відсутня інформація щодо висоти його підйому до 28 м (включно).
Отже, учасник ТОВ «ХОЛДИНГ СТАЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ» у складі своєї тендерної пропозиції документально не підтвердив наявність автогідропідіймача з висотою підйому до 28 м (включно), чим не дотримався вимог пункту 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та пункту 1 додатку 3 тендерної документації Замовника.
Однак на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ХОЛДИНГ СТАЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:
25.10.2022 18:02 - 08.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
25.10.2022 18:02
Оскарження висновку в суді
Опис:
02.11.2022 року Замовником подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації:
03.11.2022 08:46
Дата відкриття провадження:
09.11.2022 12:00
Номер відкриття провадження:
640/19237/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
f5c1de3bcadd4293bbec14eb2ee8be8d
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.10.2022 13:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту (влаштування автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування у русі)) на автомобільній дорозі державного значення H-17 Львів - Редехів - Луцьк, на ділянці км 119+856 - 120+700, Волинська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-05-005749-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ХОЛДИНГ СТАЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ» умов пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині надання грошових коштів у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю на забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткових угод від 21.12.2021 № 1в та від 01.06.2022 № 2 до Договору від 25.11.2021 № БДР-162/11/21 (далі – Договір).
5. Надати інформацію та підтвердні документи (акти виконаних робіт, видаткові накладні, платіжні доручення, тощо) щодо виконання умов Договору.
6. Просимо надати інформацію та документи, що підтверджують повернення забезпечення виконання Договору та надання ТОВ «ХОЛДИНГ СТАЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ» банківської гарантії виконання договору у разі такого повернення.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1653e06f21d74932bc7d58c9982a52d5
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
13.10.2022 14:47
Опис:
Державне підприємство «Фінансування інфраструктурних проектів» у відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ у межах проведення моніторингу процедури закупівлі надає відповідь:
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснювалось в межах абзацу 4 заходу 7 Державної програми підвищення безпеки дорожнього руху на період до 2023 року, затвердженої постановою Кабінету міністрів України № 1287 від 21.12.2020. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на основі технічного завдання наданого ДЕРЖАНИМ АГЕНСТВОМ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена за результатами виконаних з урахуванням вимог «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275, передпроектних робіт згідно договору.
2. Посилання на сторінку власного вебсайту:
https://fininpro.com/fininpro_img/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_UA-2021-10-05-005749-b.pdf
3. Копія платіжного доручення від 11.11.2021 №2118 додається.
4. Об’єктивними обставинами для укладання додаткової угоди від 21.12.2021 № 1 до Договору є зміна кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 та звернення підрядника листом від 21.12.2021 року №12-2021-119/4 (копія листа Підрядника додається). Також повідомляємо, що Підрядником було отримано позитивний експертний звіт реєстраційний номер: EX01:4724-8411-8796-8440.
Об’єктивними обставинами для укладання додаткової угоди від від 01.06.2022 № 2 до Договору від 25.11.2021 № БДР-162/11/21 є засвідчення Торгово-промисловою палатою України листом від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 щодо форс-мажорних обставини (обставин непереборної сили), а саме: військової агресії російської федерації проти України. Дані обставини діють до завершення військового стану в Україні.
5. Копія акту №1 від 21.12.2021 здача-приймання проектно-вишукувальних робіт за Договором №БДР166/11/21 від 25.11.2021р. додається.
6. Копія платіжного доручення щодо повернення забезпечення виконання Договору від 03.06.2022 №75 додається.
Згідно умов Договору у разі повернення забезпечення Договору Замовником ТОВ «ХОЛДИНГ СТАЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ» впродовж 20 робочих днів після припинення дії обставин непереборної сили зобов’язується внести повну суму забезпечення або надати банківську гарантію.
Копія гарантійного листа Підрядника від 11.04.2022 №1104/1 додається
Станом на сьогодні форс-мажорні обставини не припинились.