• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (влаштування автоматичних пунктів (майданчиків) для габаритно-вагового контролю (комплексів зважування у русі)) на автомобільній дорозі державного значення H-17 Львів - Редехів - Луцьк, на ділянці км 79+700 - 80+870, Волинська область

Завершена

18 882 694.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 94 413.47 UAH
Номер: 5c180b975a38481db56ecc536dbb8dde
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-03-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.10.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.10.2022 12:32 - 25.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.10.2022 № 234 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 21 UA-2021-10-05-005641-b 05.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, bekirova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХОЛДИНГ СТАЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ» установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, передбачених Законом, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Фінансування інфраструктурних проектів» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету протокол від 04.10.2021 № 142, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ХОЛДИНГ СТАЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ» (далі – ТОВ «ХОЛДИНГ СТАЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи засідання тендерного комітету від 25.10.2021 № 142-1 та № 142-2, повідомлення про намір укласти договір від 25.10.2021, договір підряду від 25.11.2021 № БДР-166/11/21 (далі – Договір), додаткові угоди від 21.12.2021 № 1 та від 01.06.2022 № 2 до Договору, відповідь Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 10.10.2022. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 10.10.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість. Однак Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель документи (технічне завдання ДЕРЖАВНОГО АГЕНСТВА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ УКРАЇНИ) на підставі яких розрахував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, на яке посилається у своєму поясненні на запит Держаудитслужби від 10.10.2022 року. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до вимог пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям у відповідності з вимогами Додатку № 3, зокрема, інформацію про перелік основних машин та механізмів, необхідних для виконання технічного завдання, яка обов’язково повинна містити графи встановлені Таблицею № 2. Поряд з цим, Замовником також встановлено обов’язковий мінімальний перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для надання за предметом закупівлі: 1. Автомобіль бортовий (або еквівалент) – 1 шт.; 2. Кран, вантажопідйомністю від 10 т – 1 шт.; 3. Автогідропідіймач, висота підйому до 28 м (включно) – 1 шт. При цьому, якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані в Таблиці № 2 транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються, зокрема,: - посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт). Учасник ТОВ «ХОЛДИНГ СТАЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ» у складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію про перелік основних машин та механізмів, необхідних для виконання технічного завдання від 18.10.2021 № 10-2021-10/79, в якій під номером 4 зазначено Автогідропідіймач загальний вантажний-загальний бортовий, IVECO 50C14, згідно Договору на оренду спецтехніки від 28.04.2021 № 2804/2. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХОЛДИНГ СТАЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ» міститься також копії договору на оренду спецтехніки від 28.04.2021 № 2804/2, акту приймання передачі спецтехніки від 28.04.2021, що є додатком 1 до договору оренди спецтехніки від 28.04.2021 № 2804/2, свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу реєстраційний номер ВА3360СС, марка IVECO, модель 50С14, тип загальний вантажний-загальний бортовий, рік випуску 2005 та лист-підтвердження від 18.10.2021 № 106, в яких відсутня інформація щодо висоти його підйому до 28 м (включно). Отже, учасник ТОВ «ХОЛДИНГ СТАЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ» у складі своєї тендерної пропозиції документально не підтвердив наявність автогідропідіймача з висотою підйому до 28 м (включно), чим недотримався вимог пункту 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та пункту 1 додатку 3 тендерної документації Замовника. Однак на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ХОЛДИНГ СТАЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 25.10.2022 17:38 - 08.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 25.10.2022 17:38

Оскарження висновку в суді

Опис: 02.11.2022 року Замовником подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: 03.11.2022 08:50
Дата відкриття провадження: 25.11.2022 00:00
Номер відкриття провадження: 640/20467/22

Запити/Пояснення