-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з теплопостачання для опалення приміщень КНП «Гусятинська КЛ» Гусятинської селищної ради (смт. Гусятин, вулиця Богдана Лепкого 1))
Завершена
1 238 414.30
UAH без ПДВ
Номер:
134646d86af846629975140922757783
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-10-12-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.10.2021 00:00
Період моніторингу:
12.10.2021 14:24 - 04.11.2021 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
12.10.2021 №622
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 12.10.2021 № 622
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2021-10-05-003778-b від 05.10.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2021 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Гусятинська комунальна лікарня» Гусятинської селищної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, протокол проведення переговорів щодо закупівлі від 05.10.2021 №48, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 05.10.2021, договір про постачання теплової енергії в гарячій воді від 12.10.2021 №611, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 20.10.2021, від 21.10.2021 та від 22.10.2021.
Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель Замовником зазначено таку підставу для застосування переговорної процедури закупівлі – відсутність конкуренції з технічних причин. При цьому, відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі, зокрема, якщо послуга може бути надана виключно певним суб’єктом господарювання у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Водночас відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Проте, на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, 26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесено зміни в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на», а також щодо викладення абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону в такій редакції «відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником».
Таким чином, застосування переговорної процедури закупівлі на підставі абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин повинно бути обов’язково документально підтверджено Замовником, а оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
22.10.2021 13:03 - 05.11.2021 23:00
Дата публікації висновку:
22.10.2021 13:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Протокол засідання №50 щодо вжиття заходів недопущення виявлених порушень.
Дата публікації звіту:
26.10.2021 11:25
Запити/Пояснення
Номер:
1c89405998804f3cace2ba309fccc004
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.10.2021 14:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.10.2021 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу переговорної процедури закупівлі «Послуги з теплопостачання для опалення приміщень КНП «Гусятинська КЛ» Гусятинської селищної ради (смт. Гусятин, вулиця Богдана Лепкого 1)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-05-003778-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель замовником зазначено таку підставу для застосування переговорної процедури закупівлі – відсутність конкуренції з технічних причин. При цьому, відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі, зокрема, якщо
роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Водночас відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обгрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
З огляду на вищезазначене, прошу пояснити чому Вами не завантажено в електронній системі закупівель експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі ?
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
cfb39759e45b4ff2adf4d364ca05198f
Назва:
У відповідь на запит про надання пояснень Замовник КНП "Гусятинська КЛ" Гусятинської селищної ради надає наступну інформацію:
Дата опублікування:
20.10.2021 18:12
Опис:
З метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів Замовником було здійснено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось на підставі прорахунку фактичних показників минулого бюджетного року, з урахуванням запланованих поточних завдань та потреб. Замовником було запрошено декілька спеціалістів, які мають відповідні знання у даній сфері, з метою більш точного визначення технічних, якісних, кількісних та вартісних показників. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось відповідно до затверджено тарифу. ПП "Гусятин-тепло" є в Переліку ліцензіатів НКРЕКП у сфері теплопостачання, що переходять під регулювання місцевих органів влади. Отже, теплові мережі КНП "Гусятинської КЛ" Гусятинської селищної ради під’єднані виключно до них.
Номер:
3f7c0ffa57664270b70e6f1506330cda
Назва:
Договір оренди
Дата опублікування:
21.10.2021 10:18
Опис:
Договір оренди