-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
«ДСТУ ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 -Капітальний ремонт даху адміністративної будівлі №1 (частина) державної установи "Стрижавська виправна колонія (№81)" за адресою вул. Алеї, 62смт. Стрижавка Вінницького району Вінницької області»(Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7— Капітальний ремонт і реставрація)»
Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; Місце знаходження замовника: 23210, Україна, Вінницька область, Вінницький район, смт. Стрижавка, вул. Алеї, 62; вид закупівлі – процедура закупівлі (відкриті торги);Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. Тендерна пропозиція готується українською мовою
Завершена
3 205 949.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 029.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 029.75 UAH
Номер:
253e90a621c74641b24199c88894856b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-13-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.04.2022 00:00
Період моніторингу:
13.04.2022 14:20 - 07.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.04.2022 № 3-з
Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручень Держаудитслужби, доведених листами від 31.03.2022 №003100-18/2580-2022 та №003100-18/2584-2022, почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 13.04.2022 № 3-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2021-10-05-001215-b 05.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «МИРОНЕЦЬ ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА» встановлено порушення вимог абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання щодо порядку оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору встановлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення абзацу першого частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору (припинення зобов’язань) за укладеним договором з ФОП «МИРОНЕЦЬ ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА» №4 від 12.11.2021 року, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України та статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 квітня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2021 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи "Стрижавська виправна колонія (№ 81)" (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «МИРОНЕЦЬ ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА»(далі – ФОП «МИРОНЕЦЬ ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА»); протокол засідання тендерного комітету щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ФОП «МИРОНЕЦЬ ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА» від 27.10.2021 року; повідомлення про намір укласти договір від 27.10.2021 року; договір генпідряду №4 від 12.11.2021 року з усіма додатками до нього; зміни до договору; додаткову угоду №1 від 16.12.2021року, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій учасників, згідно наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації установлено, що учасником ФОП «МИРОНЕЦЬ ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА» не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності матеріально-технічної бази та технологій у спосіб, встановлений Замовником у тендерній документації та який би в повній мірі відповідав вимогам Замовника, а саме: пунктом 1.1 Додатку 3 до тендерної документації, визначено, що для підтвердження кваліфікаційних критеріїв (наявності матеріально-технічної бази та технологій) учаснику процедури закупівлі необхідно надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт/надання послуг/поставки товарів визначених у технічних вимогах.
На виконання даної вимоги тендерної документації, ФОП «МИРОНЕЦЬ ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА» надано довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази та технологій від 13.10.2021 року №05/10-21т.
Водночас, обладнання, матеріально-технічна база та технології, вказані в технічних вимогах Замовника та в підсумковій відомості ресурсів ФОП «МИРОНЕЦЬ ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА», які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі, зокрема: кран переносний, вантажопідйомність 1т; кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т; підіймачі вантажопасажирські, вантажопідйомність 0,8 т, всупереч вищеописаним вимогам пункту 1.1 Додатку 3 до тендерної документації Замовника не зазначені в довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази та технологій.
Враховуючи зазначене, учасником ФОП «МИРОНЕЦЬ ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА» не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, у спосіб, встановлений Замовником у тендерній документації та який би в повній мірі відповідав вимогам Замовника (пункт 1.1 Додатку 3 до тендерної документації).
Таким чином, Замовником в порушення абзаців другого та третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII не відхилено учасника ФОП «МИРОНЕЦЬ ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА», який не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону № 922-VIII, а визначено переможцем торгів та за результатами процедури закупівлі, проведеної з порушенням законодавства у сфері закупівель, укладено з ФОП «МИРОНЕЦЬ ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА» договір генпідряду №4 від 12.11.2021 року на загальну суму 3 180 249,00 гривень.
За результатами аналізу питання щодо порядку оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору встановлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
Так, згідно пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Проведеним моніторингом встановлено, що 16.12.2021 Замовником опубліковано повідомлення про внесення змін до договору, однак дата публікації змін до договору 28.12.2021, чим порушено пункт 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII.
В ході проведення моніторингу у відповідності до частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, 14 квітня 2022 року направлено запит про надання пояснень з питань, які є предметом досліджень в рамках моніторингу, проте Замовником не надано відповіді в частині посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), чим порушено абзац перший частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
27.04.2022 16:08 - 14.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
27.04.2022 16:08
Оскарження висновку в суді
Опис:
Висновок моніторингу процедури закупівлі оскаржено Замовником до Вінницького окружного адміністративного суду.
Дата публікації:
06.05.2022 10:05
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення щодо висновку моніторингу. Згідно доданого документу.
Дата публікації звіту:
04.05.2022 09:48
Запити/Пояснення
Номер:
49c588b831b843a2be6239fe62989fad
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
14.04.2022 12:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «ДСТУ ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 -Капітальний ремонт даху адміністративної будівлі №1 (частина) державної установи «Стрижавська виправна колонія (№81)» за адресою вул. Алеї, 62смт. Стрижавка Вінницького району Вінницької області» (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7— Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-05-001215-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість?
Також, надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
844e011644e1474d9f473fdad577ec22
Дата опублікування:
19.04.2022 15:21
Опис:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість на підставі експертного звіту - документ додається
Номер:
c7767ac644824dff97a90191dde5ac0c
Назва:
Роз’яснення змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку
Дата опублікування:
02.05.2022 11:41
Опис:
27 квітня 2021 року о 16 год. 08 хв. управлінням Західного офісу Державної аудиторської служби України в Закарпатській області було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі робіт з: «ДСТУ ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт даху адміністративної будівлі №1 (частина) державної установи «Стрижавська виправна колонія (№81)» за адресою вул. Алеї, 62 смт. Стрижавка Вінницького району Вінницької області» (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7— Капітальний ремонт і реставрація)». Оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель за № UA-2021-10-05-001215-b. Відповідно до ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Згідно ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. З урахуванням викладеного та користуючись правами передбаченими Законом звертаємось до органу державного фінансового контролю за наступними роз'ясненнями змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, а саме: - яким нормативно-правовим актом України передбачено застосування саме такого зобов'язання (вжиття саме таких заходів) щодо усунення виявлених порушень, а не іншого; - у який спосіб та з дотриманням якого порядку передбаченого чинним законодавством України його необхідно виконати Замовнику.